חיפוש - מיתוג , עיצוב בר-מסעדה , עיצוב חנות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב שפה לחנויות KEDS
6.08.15כמה תמונות מחנות KEDS החדשה , שניפתחה השבוע בקניון עזריאלי. חברת לירם, זכיינית המותג Keds בישראל, החזירה לישראל את המותג האמריקאי הוותיק ופותחת רשת חנויות עצמאית תחת המותג Keds אשר ישווקו נעלי סניקרס וקולקציית ביגוד בייסיק אופנתית לצעירות. המותג KEDS מזוהה עם נעלי הסניקרס המיתולוגיות, הראשונות שיוצרו בעולם בשנת 1916. למרות המורשת שהמותג מביא איתו,התברר לנו שחסרה למותג שפה ברורה ואחידה ,בארץ ובעולם. היה צורך לייצר שפה קמעונאית שתפנה לקהל היעד, ... -
PETIT BATEAU- מותג ביגוד צרפת
19.06.22מותג בגדי הילדים הצרפתי הנחשק, "פטיט בטו", היה אחד מהמותגים הראשונים ששילבו את העבודות של צחי נבו כחלק מהדקורצייה בחנויות הרשת -
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18...תר ומודרני. מעצבי סטודיו A.L Design House בחרו קווים נקיים, צבעים ניטרליים אשר שולבו יחדיו כדי לצור חווית קניה יוצאת דופן. בנוסף לכך הגרפיקה אשר עוצבה על ידי הסטודיו הדגישה וחיברה את המותג המוצרים המיובאים מאירופה, בעלי הקווים הנקיים. מיתוג shop2shop נחשב לאתגר לא קל עבור כל מעצב מכיוון שעליו לעצוב את האזור הנבחר ולמתגו בהתאם לקווי המותג ועדיין לשמור על אופי החנות הקיימת. בחירת צבעים נכונים, גרפיקה טובה וביצוע אופטימזציה לחלל יעשו את ההבדל! -
עיצוב חנויות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב חנויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה ז... -
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18...גרלי מתצוגת החנות אך יש לה בהחלט מאפיינים שונים, המטרה של פינת ההשראה להשתמש במוצרי החנות ובעזרת קומבינציה שלהם לצור פנטזיה מסחרית לקהל המבקרים, כך לדוגמה אם המוצר הנמכר הוא מיטה אז בפינת ההשראה נדאג להוסיף סדינים, חיפוי קירות מתאים לאווירה, תאורת אווירה ואקסיסוריז. מטרת פינות ההשראה ללא ספק הגברת המכירה דרך יצירת פנטזיה לקהל המבקרים. עיצוב חנות מסחרית חייב לכלול עיצוב פינות אווירה, שימוש במוצרי הלקוח ליצירת פנטזיה וכך הגדלת המכירה 'המכנית'. -
עיצוב יוגורטיה
25.04.14...טרפטציה אורבנית. בחיבור בין הקיר לרצפה הונחו חלוקי נחל. אריחי הרצפה דמויי בטון משתלבים בקווים הנקיים ובמשטחי העץ השונים. דלפקי האכילה חופו בפורניר אגוז אמריקאי ודלפק ההגשה בפורמיקה לבנה דקה במיוחד ליצירת ההתעגלות המתבקשת בהתאם לתקרה שמעל. החזית הקדמית כולה נפתחה בעזרת ויטרינה שקופה עליה ממוקם השלט - לוגו היוגורטיה. אנחנו בסטודיו עיצבנו את המקום הן מבחינת עיצוב הפנים והן מבחינת העיצוב הגרפי כולל יצירת לוגו, שילוט, מיתוג אריזות ועיצוב טפט הקיר. -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
מיקומם של מתקני תצוגה כחלק מהחשיבה והתכנון הראשוני
9.05.18...בלת המידע או השירות. וזהו שיקול עבור האדריכל במיקום העמדה. מיתוג למסכים - המסך יכול להיות חלק מהעיצוב הכללי של האדריכל. והוא יכול לשלב את הצבעים והאלמנטים העיצובים שבחר במיתוג המסך. Retail Kit - פלטפורמה של מוצרים שכוללת את המודולים ליצירת סביבה שמציגה את המותג, והמוצרים ומעבירה מסרים שמעודדים רכישה. לקסאי עיצוב מודוארי בע"מ ניסיון רב בעיצוב ותכנון מגוון מוצאי מסחורי חזותי. נשמח לעזור ולסייע. בברכה, טל כדורי, מנכ"ל קסאי עיצוב מודולרי בע"מ -
טיפים לעיצוב מסעדות
26.11.17טיפים לעיצוב מסעדות בידול מסעדה , זו לא משימה קלה. למעשה, יש כל כך הרבה תחומים לשקול לעיצוב מסעדה כאשר מדובר בהשקת קונספט חדש, מאכל חדש ….מיתוג יהיה הדאגה הגדולה ביותר שלך.התהליך הכולל של עיצוב המסעדה, שיפוץ, תכנון וכו 'הוא המכונה לעתים קרובות המשמעת של "קונספט קונספט פיתוח". אם אתה יוצר אב טיפוס חדש, צריך לחשוב על זה כמו יצירת קונספט מושג חדש פיתוח.מיתוגמותגים, כמו אנשים, אישויות . אדם יכול להיות ידוע על משחק או התנהגות מסוימ... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ...