חיפוש - מאמרים , מיתוג משרדים , תכנון |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
מיתוג משרדים
28.11.16...כים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של ה... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...שי הקיץ, אוורור יעיל באמצעות פתיחת שני פתחים לכיווני אוויר שונים, רכישת גופי תאורה ומכשירי חשמל חסכוניים, שיפור האקוסטיקה באמצעות התקנת חומרי בידוד, התקנת חיישני כיבוי אוטומטיים ושימוש בחומרים עם תו תקן ירוק. הנושאים לטיפול ותכנון משרד ירוק – ע"פ T+R studioתאורה טבעיתמקמו חלונות גדולים בחזית הפונה לדרוםהשתמשו בהצללות בחלונות שפונים למערבלמזרח ולדרום למניעת כניסת חום בקיץעשו שימוש במחיצות נמוכות מזכוכית בעמדות העבודהתאורה מלאכותיתהעדיפו גופי תאורה... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...יון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. ע... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18... העבודה של החברה. לצד הגדרת יעדים שיווקיים, צפי הוצאות והכנסות, יוגדר יעד של מיצוב סביבת העסק כתשתית חשובה לפעילות החברה ולהצלחת העסק. בבנייה והגדרת הקונספט העיצובי לעסק, נשב ונגדיר ביחד עם נציגות ההנהלה כמה הגדרות מהותיות לתכנון סביבת העבודה בעסק: מה הסביבה הנכונה לעסק או לארגון, פנימה והחוצה. מהו הלוקשיין המתאים, איך הוא מתוכנן פנימה והחוצה. נגדיר ביחד עם לקוחותינו את מערכת הקשרים בין המחלקות ובתוך כל צוות. נגדיר את טיב ואופי העובדים, מי ... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17... מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים חשמליים. ארגון סביבת העבודה מחדש באופן שמקרין סדר יתרום לתדמית הארגון שלכם, יעיד על מקצועיות וניהול בריא של העסק שלכם, ובנוסף גם יאפשר לנצל טוב ונכון יותר ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ר של פתרונות יצירתיים, פשוטים לשימוש ונעימים למראה, אשר בכוחם למזער למינימום את התהודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה וביד... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...עובדים סביבת עבודה מתאימה לצרכיהם, ולפני קבלת ההחלטה יש לברר מהו גודל החלל, שהארגון מאכלס במצב הנתון, ומהו גודל החלל הדרוש עבורו. בהמשך לכך מומלץ לערוך ניתוח של החלל הקיים ואופן ניצולו כדי לסייע בקבלת ההחלטה. יש לקחת בחשבון שתכנון נכון ומדויק של החלל יכול לשדרג משמעותית את החלל הקיים בעזרת ניצולו באופן חסכוני וכך גם להעלות את ערך הנכס.ערך מוסף – מומלץ להתייעץ עם העובדים בארגון לגבי תהליך השינוי על מנת לנסח באופן מדויק מה הוא אופי השינוי הנדרש. שי... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת פרויקטים בתחום ההיטק, אני ממליצה לחברה המתכננת את משרדיה, להכניס לתהליך העיצוב את מיתוג חלל העבודה, באופן הבא: ערבו בתהליך מעצב פנים תדמיתי. ערבו בתהליך את מנהל השיווק, חברת הפרסום, מנהל תכנון אסטרטגי. תמצתו את ערכי המותג. הקימו קיר באיזור הכניסה שמעביר את המסר באופן גרפי. התאימו את מראה פריטים במשרד כך שישלימו את המסר התדמית. השתמשו במודלים של מוצרי החברה. השתמשו בצבעי הלוגו בבחירת הצבעוניות. אל תעמיסו...