חיפוש - ממד , מרחב , עיצוב |1| - דף 10
לא מצאת? פשוט חפש.
-
המדריך לבחירת שער חשמלי
6.07.14...רכישת שער חשמלי דורשת הוצאה כספית ניכרת ולכן חשוב להשקיע מחשבה רבה בבחירת השער כדי שיענה על כל הצרכים והדרישות של בעליו. בחירה בשער חשמלי דורשת התייחסות לכמה פרמטרים חשובים: איכות, עלות, תו תקן, נפח מנוע, גודל, עיצוב, מטרות, מרחב טופוגרפי וגורמים נוספים העולים על הפרק. בחירה נכונה בשער חשמלי תלויה בהגדרת הצרכים כצעד ראשון. סיווג שערים לפי מנגנון הפתיחהשערים חשמליים יכולים להיפתח בצורה ידנית ובאופן אוטומטי באמצעות שלט רחוק או טלפון חכם. הסוגים הנפ... -
היחס של הקוביות לצעצועים
22.05.13...אמת קשר בין צורת העבודה הזו לתוצר של זאהה חדיד. התוצר שלה הוא כזה כי היא בוחרת כך. אני לא מאמין לשומאכר שהתכנון כולו נעשה בצורה פרמטרית. אני מוכן לחתום שיש מעט מאד מזה בשיטות העבודה במשרד. יש כמובן שימוש מאסיבי בתכנון תלת ממדי ממוחשב אבל מכאן ועד היחצנות שהוא משמיע יש מרחק עצום. עד היום לא נתקלתי באף משרד שעבד בשיטות פרמטריות מעבר לתכנון בחזיתות מסוימות. זה לא מקרה, זה פשוט לא משתלם. בכל המאמרים והמחקרים שאני קורא עוד לא ראיתי משהו ישים ברמת... -
תערוכת בוגרים המרכז האקדמי ויצו חיפה
3.07.16...עוצבו בחומרים כמו אורגנדין, כותנה, צמר, שיפון ומשי לצד חומרים לא קונבנציונליים כמו יציקות פוליאסטר, פרספקס ופורניר עץ, ואריגים וסריגים בעבודת יד עמלנית ומדוייקת. כל אלו היוו בסיס לטקסטיל בשילוב טכניקות של הדפסות משי ותלת ממד, ציורים ידניים שזירות ורקמות. במהלך שנה שלמה עברו הבוגרים תהליך בו כל אחד חקר לעומק נושא הקרוב לליבו, תרגם אותו לצבע ולטקסטיל ואלו חברו יחדיו לעיצוב הקולקציה. כל סטודנט חבר למנחה שליווה אותו במשך השנה ואתגר אותו הן ... -
צבע לבית חדש - איך לבחור ומה לקחת בחשבון?
30.03.22...לחומרי גלם אחרים שכבר בחרנו (אלא אם הצבע הוא הראשון בבחירתנו, מה שלא קורה בד"כ).בהמשך לגוון הכללי נקבל דוגמאות שונות של הגוונים הנבחרים ונוכל להשוות ביניהם ולהחליט איזה צבע הכי טוב לחלל שלנו.ידוע כי צבע בהיר מעניק לחלל תחושת מרחב וצבע כהה מקטין אותו.אך אין מדובר באופן חד-משמעי שכן זה משתנה מחלל אחד לשני. אל תלכו ישר על הבחירה בצבעי לבן, שמנת וקרם בהירים.היו נועזים וזכרו שצבעים כהים ודומיננטיים כל עוד הם ממוקמים בהרמוניה נכונה יכולים להיות טרנדים ... -
בילו בליך - מיצבים כמודלים זמניים וביקורתיים
6.05.12... לספר הרעיון לכתיבת הספר מיצבים כמודלים זמניים וביקורתיים נולד בעקבות החומר הרב שהצטבר במהלך הזמן שחלף מאז תערוכתי הראשונה בגלריה דוגית בתל אביב, בשנת 1980. העבודות והמיצבים המוצגים בספר הם הציר המרכזי שסביבו סובב מרחב הפעילויות שלי, הכוללות אמנות, כתיבה והוראה. אין כאן נרטיב מובנה, כי אם הצגת פרקים ותהליכים במהלך עבודתי הנוגעים במספר תחומים עיקריים, בהם עיצוב הסביבה, ארכיטקטורה, בית, עיר והאדם שבתוכם. המשותף למיצבים הנידונים בספר הו... -
אואזיס - תחנות דלק בישראל
27.02.14...קציה הכרחית, לאודיסאות אינספור."__IMG__מבנה תחנת הדלק הוא בן חורג לעיסוק האדריכלי. חריגותו הופכת אותו לאלמנט המגדיר את גבולות הדיון: מבנה תחנת הדלק מאתגר את התבניות הצורניות והטקטוניות השגורות, את היחסים המוכרים שבין המבנה למרחב שסביבו ונוגע ישירות במפגשים הטעונים כל-כך, המודרניים כל-כך, בין המכונית לבין הבניין ובין המותג לבין המוצר הארכיטקטוני.התערוכה סוקרת מנעד של תחנות דלק שתוכננו בישראל המשמשות כאספקלריה של התמורות בתרבות האדריכלית, המוטורי... -
המרכז האקדמי ויצו חיפה תערוכת הבוגרים 2017
27.06.17...דשנות המלווה את עולם העיצוב והיצירה והן על המעורבות הקהילתית המאפיינת את המוסד מראשיתו. אנו גאים בבוגרינו ומאחלים לכל אחת ואחד מהם דרך צליחה במסע המקצועי המאתגר שהם יוצאים אליו.ארכ' אירית צרף נתניהו, ראש המחלקה לארכיטקטורה:מרחביםפרויקט הגמר מוגדר כפרויקט תזה המשקף את היריעה הרחבה של תחומי העניין והעשייה ואת רוח המחלקה לארכיטקטורה ונעשה במסגרת של סטודיו בו צוות רחב של מנחים ויועצים מלווה את הסטודנט לאורך התהליך. תחילתו בהגדרת הסוגיה וסופו בפרויק... -
תחרות לתכנון מבנה עיריית אילת
15.11.10...גג הבניין מוצל ע"י הגג הסולרי המרחף, דבר המקטין באופן משמעותי ביותר את הקרינה אותה סופג הבניין ומאפשר פינוי האויר החם בין הגג הסולרי לגג המבנה. בנוסף, בולט הגג הסולרי מקו המבנה ומשמש כמצחייה על חזיתותיו. החצר פנימית מאפשרת מרחב חיצוני פתוח ומוגן, מוצל ע"י המבנה ומצונן ע"י מערכת רסס המקררת את האויר החם הזורם בין הגג הסולרי למבנה וצונח אל החצר הפנימית. בשל הפרופורציות הצרות והגבוהות נוצרת ארובת שרב המאפשרת הורדת הטמפ' בכ-10 מעלות. על אף מה שנדמה... -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16... אני מאמינה שבעולם הגלובאלי שלנו, אנחנו צריכים לשאוף ליצור פינה שהיא רק שלנו, ייחודית לנו, מתאימה לאופי ולאישיות שאנו מקרינים- זוהי חשיבה וצורך מאד בסיסי שלנו כבני אדם. מהמקום המקצועי שלי אני רואה בתפקידי, עוד דרך לתת לאנשים מרחב אישי ייחודי שמבטא אותם באמצעות העיצוב. מעבר לזה, חשוב לי שהעיצוב יעבוד, שלא ייווצר בסוף חלל מנוכר אלא להפיח בו רוח חיים כך שהאלמנטים יעבדו האחד בשביל השני ויצרו אוירה שנעים לשהות בה. בסטודיו אנו מתייחסים לעבודה בהרבה מאד...