איך בוחרים חברה להפקת סרטון תדמית

אחת הלבטים הראשונים בכל חברה או עסק הוא נושא סרטון תדמית.
וישנן תהיות ומחשבות רבות כיצד להתחיל? מהיכן להתחיל? במאמר זה נשתדל לעשות לכם קצת סדר.
ראשית, יש להבדיל בין סרטון לעסק לבין סרטון על העסק.
סרטון תדמית על העסק יתחיל בתחקיר על החברה.
ישנן הרבה שאלות כדי ללמוד על החברה כדי להבין טוב מי הלקוח (החברה שרוצה את הסרטון תדמית).

צריך להבין מי הלקוח, לאיזה קהל החברה פונה, מה האסטרטגיה שלה.
ואיזה מסר החברה רוצה להעביר באמצעות סרטון תדמית.
בדרך כלל מחיר סרטון על העסק הינו גבוהה ואינו תלוי כגודל החברה או העסק ולא מושפע מכמות העובדים.
המחיר מורכב מהרבה פרמטרים כמו המורכבות של העבודה תחקירים וקריינות שבסוף תמחיש את העסק לקהל ותעביר את המסר הרצוי.
איך בוחרים חברה מקצועית? זה פשוט, בידקו מה עשו חברות אחרות במדיה ובכל סרטון תדמית יש לוגו של החברה המבצעת בסוף הסרטון.

נכנסים לאתר החברה באינטרנט ולהתרשם מהעבודות שלה.
אם ישנן מעט עבודות יש להניח שסרטוני תדמית אינו העבודה היחידה שלהם.
אולם אם יש הרבה מידע וסרטונים התרשמו מין המקצועיות של הסרטונים לדוגמא? סרטון אמור להיות בין דקה וחצי ל 3 דקות.
ואם זה קולע למה שאתם מעוניינים הכוונה האם החברה הצליחה להעביר את המסר בסרטון אז עוברים לשיחת טלפון.

בשיחת טלפון הראשונה החברה צריכה לתת לכם הסבר מקיף ומפורט, הם ישאלו שאלות על העסק שלכם ויתנו כמה אופציות.
בסופו של דבר אתם אמורים לקבל סרטון ולא סקיצה מאחר שסקיצה אינה מקצועית.
ליווי מקצועי מלווה אתכם לאורך כל הסרטון עד לתוצאה הסופית שמורכבת מ 3 פרמטרים: תכנון, שקיפות, תוצאה סופית.
אלו פרמטרים חשובים שכל חברה מקצועית תיתן לכם.
לסיכום: יש אנשים המתבלבלים בין סרטון תדמית או שיווקי.
ואנו נשמח לעזור לכם בנושא ואתם מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל את כל המידע לו אתם זקוקים.

המאמר באדיבות

תגובות