עסקים רבים משתתפים בתערוכות בהן הם מציגים את שירותיהם או מוצריהם. התערוכות מרכזות במקום אחד בעלי עסקים יחדיו עם שוק הלקוחות. בחלל התערוכה ישנם ביתנים שונים אשר כל אחד מהם מייצג עסק אחר. משפטים אלו בעצם אומרים הכל והם המהות מאחורי עיצוב ביתנים לתערוכה. אנו מכנים זאת עיצוב משרת מטרה.
עיצוב משרת מטרה
עיצוב ביתנים לתערוכות חייב לשרת את המטרות של העסק; אין מדובר רק באסתטיקה אלא יש להכניס אל תוך העיצוב שיקולים עסקיים של ממש:
בידול עסקי – ביתן התערוכה שלכם נמצא בין עשרות ואולי אפילו מאוד ביתנים המייצגים עסקים שונים, חלקם הם מתחרים בדיוק על אותו הקהל. חשוב שיהיה לכם ביתן המושך תשומת לב ועניין, אז זה לא רק יותר רעש וצלצולים בשביל למשוך תשומת לב! עיצוב ביתנים לתערוכות צריך לבטא את הבידול העסקי שלכם ואת יתרונותיכם מול המתחרים. בידול עסקי הוא סוגיית מפתח בכל עסק וכאן העיצוב יכול לעזור לכם. עיצוב ביתנים לתערוכות הוא בעצם מתעסק בפנים של העסק. אילו פנים תרצו להציג?
הצגת המוצרים – חברות המציגות בתערוכות במקרים רבים מציגות מוצרים. הן צריכות להדגים את המוצרים ולהציג אותם בצורה הטובה ביותר. עיצוב חייב לקחת בחשבון את הצגת המוצרים על מנת להאיר אותם באור חיובי ולאפשר לבצע הדגמות מוצלחות אשר יוצרות עניין ומביאות למכירות.
עיצוב ביתנים לתערוכות ברנסנס דיז'יין
כאשר אנו ניגשים לפרויקט של עיצוב ביתנים לתערוכות אנו לוקחים בחשבון את מכלול השיקולים העסקיים, השיווקים והעיצוביים. עיצוב נכון של ביתנים לתערוכות הוא בעצם שילוב הרמוני של שלושת האלמנטים. אך לא רק את המוצרים ובידול העסק יש לקחת בחשבון, אלא גם את הקהל המגיע לתערוכה; יש לבצע התאמה של הביתן לחלל ולמיקומו הנקודתי בין הביתנים והמעברים. יש לקחת בחשבון את הנטיות הפסיכולוגיות של הקהל בשיקולי הכניסות, היציאות והמיקום של כל האלמנטים. השקעה בעיצוב ביתנים לתערוכות היא החלטה נבונה, זהו יכול להיות המנוף השיווקי של העסק. תערוכות הן מקום בו יוצרים קשרים עסקיים חשובים וביתן מעוצב בהתאם משרת את המטרה העסקית.התאמת הביתן למיקומו בחלל התערוכה תוך כדי התחשבות בנטיות הפסיכולוגיות של הקהל