חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אור , עיצוב משרדי הייטק |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרוייקט SIBF
23.03.22תכנון חלל הייטק מתקדם ומרענן הכול קרן וסטארטפים רבים, מטבח משוטף, בית הכנסת וחללי עבודה. -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...וב ונכון יותר את שטח העבודה, וייעול השימוש בחלל במשרדים. תרבות ארגונית - כשמתכננים חלל ועיצוב משרדי הייטק באופן נכון יש לכך השפעה חיובית על העובדים וזה מגביר את המוטיבציה שלהם בסביבות עבודה. החלל תומך במגוון הפעילויות וסגנון העבודה של האנשים בצוות. חשוב לבצע את מהלך התכנון והחשיבה על סביבת המשרד באופן מעמיק כדי להעניק השראה חיובית לעובדים, גם כדי לשקף את אופי וערכי הארגון, את התדמית שלו פנימה והחוצה. לתמונות מפרויקטים TRstudio -
עיצוב משרדים ברמת החייל
29.11.16עיצוב משרדי הייטק ברמת החייל -
עיצוב משרדי Intengo
10.01.171700 מ"ר ברח הברזל 38 ברמת החיל. תכנון ועיצוב המשרדים – T+Rstudio. תחום עיסוק של החברה: אפליקציות לפרסום באינטרנט. צילומים:עמית גרון -
מרפאת שיניים בתל אביב
18.01.17מרפאת שיניים בתל אביב - 300 מ"ר בתל אביב -
עיצוב משרדים ברמת החייל
17.01.17תכנון ועיצוב משרדים חדשים ע"י T+Rstudio בהיקף של כ 300 מ"ר, רמת החיל, תחום העיסוק של החברה: VR. צלומים: עמית גרון -
עיצוב משרדים ברמת החייל
28.11.16עוד פרויקט של המעצבות טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב מסטודיו T+R. הפעם התבקשו שתי המעצבות לעצב משרדים לחברת אינטרנט צעירה בשם WEBPALS. "סביבת העבודה עוצבה עבור חברת אינטרנט צעירה שרוב עובדיה מתחת לגיל 35, דוברי שפות זרות ובקשר יומי עם כל העולם, צעירים בעלי אתגר, עניין וריגוש. העובדים שבאים לעבודה רוצים להיפגש, ליהנות ולהפרות אחד את השני ברעיונות יצירתיים. בהתאם לפרופיל הזה, הם לא בהכרח מעדיפים משרד סגור ואישי למשך 9-10 שעות עבודה. ההנהלה הבינה זאת ו... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...ת שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין הגורמים לכך כלולים אוורור לקוי והעדר אוויר צח, מחסור באור טבעי, סנוור, תנאים תרמיים לא נוחים, תחושת זמן לקויה הנובעת ממחוסר בקשר עם החוץ, פליטת מזהמי אוויר מהציוד שבו נעשה שימוש ועוד.כדי למנוע תופעות אלו אנו ממליצות להקפיד בין היתר, על ניצול תאורה טבעית עד כמה שניתן ושימוש בהצלל... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...ים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנהלות פונות למעצבי פנים ומומחים למיתוג סביבות עבודה בבקשה לעצב מחדש, או אפילו רק לרענן ולחדש את סביבת הע... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
מיתוג משרדים
28.11.16...עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוק... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ן שמגיעה מההנהלה למעלה לעובד למטה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירתיים. בשטחי מעבר ייעודיים, יש לתכנן ולעצב חלל מזמין נוח ומסוגנן שמאפשר את אותם רגעי "הפיצוח" ו "ההברקה" ('אאוריקה!" ) ורעיונות טובים, שנולדים בכל רגע, בכל מקום במשרד. אם אתה כמנהל רוצה את באז של האנשים סביבך, אתה יכול לבחור לשבת ליד אזור הקפה, או ה- chill-out . לחלופין, למה לא תמצא לעצמך "תא ישיבה" (booth) שקט לשיחה מעניינת 1 על&... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...העבודה. על מעצבי משרדים לתכנן ולעצב את המשרד כך שהאזורים במשרד המעוצב יאפשרו שיתוף ידע, שיתוף פעולה ודיאלוג פורה, אך בו בעת גם יאפשרו שמירה על הפרטיות של העובד. הצרכים של העובדים המשתמשים בחללי המשרד המעוצב, עשויים להשתנות לאורך "חיי הפרויקט". לכן חשוב להשקיע בפרטי ריהוט ואלמנטים מודולריים שמאפשרים ניידות. פרטי רהוט שניתן לאחסן או לחבר עם אלמנטים אחרים. פריטים שיכולים לשנות מצבים ושימושים, כדי להתאים עצמם לצרכים הספציפיים של הצוות העובדים ביחד ו... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גי...