חיפוש - חדשות , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אח בנוי , מגורים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
על הקרקע #3: הרצאות על עבודות בבניה
27.11.13...ומתכננים עבודות הנמצאות בביצוע בימים אלה. מטרתה של הסדרה לאפשר מבט לתהליכי תכנונן וביצוען של עבודות כאשר התהליך עודו נמשך, ולאפשר למשתתפים לחלוק עם הקהל רשמים, שיקולים וסיפורים מעבודות אשר בעתיד תהוונה חלק מהסביבה הבנויה.בית מגורים ברחוב הנביאים ירושליםאדריכלית נורית אגמון // בריידמן אגמון אדריכליםהשאיפה שלנו היא לייצר אדריכלות מקומית ועכשווית המכבדת את הסביבה הבנויה והאנושית הקיימת. אנחנו עושים זאת על ידי שילוב של בניה באבן ירושלמית ושימוש בפרופ... -
בניית ממ"ד - איך להוסיף ממ"ד לבית בקלות!
22.08.23...ם רבים המקום מאכסן חפצים וגרוטאות דבר שאינו מאפשר כלל שימוש סביר.נכון להיום, קרוב ל30% מאוכלוסיית ישראל, אין כל פתרון של מיגון פרטי שעומד בתקן הנדרש,זאת אומרת שאין ברשותם ממ"ד, או מקלט זמין.מלבד זאת, גם מקלט משותף הקיים בבתי מגורים רבים ברחבי הארץ, שאמנם מהווה פתרון מיגון תקני – פעמים רבות לא אפשרי להגיע אליו בזמני ההתגוננות הנדרשים. ולעיתים הם נאלצים להסתפק בפתרונות חלקיים כמו שהות בחדרי מדרגות.מה רע במקלט?ממ"ד אשר משמש כחלק מסביבת המגורים... -
פנימה או החוצה? לאן צריך לפתח את תל אביב?
7.11.11...העירוני פחות נעים". אבל קולקר גם מעריך שלא ניתן לפתור את הבעיה במודל האירופאי המועדף כל כך על ידי מתכנני הערים. "בישראל אפשר למכור רק שני טיפוסי דירות: לפחות שלושה חדרים עם לפחות שלושה כיווני אוויר, או פנטהאוז. תכנון בנייני המגורים אחיד בגלל שהדייר הישראלי מוכן לקנות רק את זה". ואם זה המצב, מה ניתן לעשות? קולקר עונה "רוב הרחובות בתל אביב צרים מכדי לקלוט מגדלים - אי אפשר לטפס לגובה 40 קומות, ברחוב שרוחבו 12 מטר, זה יגזול את כל האור מהקומות התח... -
רך כבטון
18.07.13...אפורה וקוריאן לבן. הוא עוד חומר שיש להתאימו לאחרים ואין חובה לעבוד איתו על פי אמות המידה של המגזינים הטרנדיים של 2013. אך לבסוף, אחרי הבריכה שבמרכז והוויטרינות והתזות המוצלחות יותר או פחות על בטון חשוף, זהו בית. זו מכונת מגורים. היא אמורה לשרת את בעליה גם ברמה הפונקציונלית. אולי בראש ובראשנה. אם הצלחנו במשימה זו, עשינו את עבודתנו נאמנה. ואי אפשר לסיים בלי להודות לאלה שלא רק עשו במלאכה אלא שבלעדיהם היא לא הייתה מסתיימת היטב: מנהלי הפרוייקט... -
בין מחקר לפרקטיקה. על הקשר בין מחקר ופרקטיקה אדריכ
10.05.17... חוזר אל בדיקת אופני השימוש ואופני הטיפוח בחצרות יד אליהו, החל מהמסגרת התיאורטית להקמתן ברוח קריות הפועלים הגדולות, ודרך המסגרת השיתופית שיועדה להן דוגמת מעונות עובדים בשנות ה-30. הקואופרטיב ביד אליהו היה לאמצעי לבניית מקבצי מגורים בטיפולוגית הצילנבאו לפי מפתח אתני כלכלי ועיסוקי, אך ביד אליהו לא התקיים המרכיב השיתופי באופן אידיאולוגי ואט אט פורק המרחב הבין מבני. המחקר ממוקם בתפר הבין תחומי: ארכיטקטורה, תכנון עירוני, ואדריכלות נוף. המתודולוגיה מצי... -
ללכת על בטוח! תוספת ממ"ד לבניין משותף
1.01.24...רבים המקום מאכסן חפצים וגרוטאות דבר שאינו מאפשר כלל שימוש סביר. נכון להיום, קרוב ל30% מאוכלוסיית ישראל, אין כל פתרון של מיגון פרטי שעומד בתקן הנדרש,זאת אומרת שאין ברשותם ממ"ד, או מקלט זמין.מלבד זאת, גם מקלט משותף הקיים בבתי מגורים רבים ברחבי הארץ, שאמנם מהווה פתרון מיגון תקני – פעמים רבות לא אפשרי להגיע אליו בזמני ההתגוננות הנדרשים. ולעיתים הם נאלצים להסתפק בפתרונות חלקיים כמו שהות בחדרי מדרגות. מה רע במקלט? ממ"ד אשר משמש כחלק מסביבת המג... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16... הקיבוץ, דרך תכנון מפעלים, מוסדות חינוך, מתקני ספורט, בתי תרבות וחדרי אוכל, וכלה בבתי החברים.כאדריכל בקיבוץ תכנן באר 15 חדרי אוכל, 9 מועדונים, 11 אולמות מופעים וספורט, 6 בתי ספר, 5 מפעלים, 4 ספריות, 4 בריכות שחייה ועשרות בתי מגורים. מחוץ לקיבוץ הוא תכנן סדרה של מבני ציבור, בהם 6 מבני אקדמיה במכללות ושלושה מבני משרדים למועצות אזוריות.המבנים שלו אינם סתמיים או מנוכרים; הם נועדו לשרת קהילה לאורך שנים, ובמקרים מסוימים להיות לב הקהילה כולה. ביצירתו הק... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15... הקיבוץ, דרך תכנון מפעלים, מוסדות חינוך, מתקני ספורט, בתי תרבות וחדרי אוכל, וכלה בבתי החברים.כאדריכל בקיבוץ תכנן באר 15 חדרי אוכל, 9 מועדונים, 11 אולמות מופעים וספורט, 6 בתי ספר, 5 מפעלים, 4 ספריות, 4 בריכות שחייה ועשרות בתי מגורים. מחוץ לקיבוץ הוא תכנן סדרה של מבני ציבור, בהם 6 מבני אקדמיה במכללות ושלושה מבני משרדים למועצות אזוריות.המבנים שלו אינם סתמיים או מנוכרים; הם נועדו לשרת קהילה לאורך שנים, ובמקרים מסוימים להיות לב הקהילה כולה. ביצירתו הק...







