חיפוש - תגובות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , וו , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17... הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן בו אתם רוצים להיתפש בעיני המבקר, כבר בשנייה הראשונה שניכנס לחלל שלכם. דלפק קבלה מרשים, שילוט בולט בתלת ממד עם לוגו ברור ומכובד, מסך טלוויזיה שמשדר את החדשות ברצף, רהוט מזמין ורך למבקרים ולצוות העובדים, כל אלו הם דברים שיוצרים רושם ראשוני חזק וטוב, שנחקק בזיכרונו של המבקר. בחוויית קבלת הפנים במשרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ת לעמיתיו לעבודה, אפילו ראשי לבחור את סוג הטקסטיל והחומר של שולחן או כיסא עליהם יעבוד, וכל בחירה כזאת מרגישה טוב, מעצימה. תחושה טובה של להיות מטופל כמבוגר מדגישה את תחושת האמון שמגיעה מההנהלה למעלה לעובד למטה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירתיים. בשטחי מעבר ייעודיים, יש לתכנן ולעצב חלל מזמין נוח ומסוגנן שמאפשר את אותם רגעי "הפיצוח" ו "ההברקה" ('אאוריקה!" ) ורעיונות טובים, שנולדים בכל רגע, בכל מ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16...סם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן את המראה ולחדש את השפה והנראות פונים לסטודיו עם משימת ביזנס-סטיילינג. הסטודיו בונה קונספט של חידוש האווירה ומיתוג מחדש בכל סביבת עבודה. פתרון של ביזנס סטיילינג יעיל ומידי, ויכול לתת מענה גם לקראת ביקור חשוב של אורחים, גיוס עובדים, אירוע חברה או מסיבת עיתונאים. ביזנס סטיילינג ומיתוג משרדים, מאפשר להנהלות לשדרג קומות שלמ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...ת עבודה בגמישות, ביעילות, ביצירתיות, עבודה שמחשיבה מאד את המענה לצרכי הלקוח ושמה אותו כערך מרכזי וחשוב. העובדים בשיטת AGILE יודעים להגדיר מה הם הצרכים הפיזיים המתאימים לאופן העבודה שלהם. אלמנטים מסוימים יחזרו על עצמם למשל מגוון נקודות מפגש שצריכות להיות זמינות במשרד. מדובר במקומות שניתן להיפגש בהם מידי יום כדי לבצע פגישות מעקב קצרות. ואלמנטים אחרים שמאפשרים גמישות עפ"י הצרכים המשתנים מצוות לצוות. יצירת הזדמנויות למפגשים ואינטראקציה בין העובדים ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנהלות פונות למעצבי פנים ומומחים למיתוג סביבות עבודה בבקשה לעצב מחדש, או אפילו רק לרענן ולחדש את סביבת העבודה, במטרה לחזק את הקשר בין עיצוב פני המשרד ומשיכ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16... ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גיר / לוחות שעם מעוצבים / שלטי לוגו באותיות מובלטות, שלטי לוגו מוארים, אבל לא רק. הסטודיו מתמחה בעיצוב ומיתוג בבחירת פרטי רהוט ואבזור להשלמת האווירה. ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...תאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים את כל ההתחייבות הזו שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור ?במקרים רבים של התרחבות במספר העובדים במשרד, לא נדרשת הכפלה של שטחי המשרד. ברב המקרים תוספת של כרבע מהשטח הקיים בהחלט יכולה להיות מספקת. אם זה המקרה אצלכם, אולי לא הכרחי לעבור למשרדים חדשים. במקו... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15...ם, שני מטבחי עובדים וחדר דיונים, חלוקת אזורי אופן ספייס על ידי מחיצות זכוכית ואספקת עמדות ריהוט ל-66 עובדים תנאי השטח: רצפה כללית קרמיקה, תקרה אקוסטית ותקרת מתכת מתפרקים, מגבלת עמודים מפוזרים בחלל פתוח ובחדרים, מחיצות פנים קימות מפנלים מודולריים מגבס. בפרוזדורים הרצפה משולבת שטיחים מקיר לקיר עם קרמיקה. במרוצת הזמן השטיחים בקצוות התבלו ושקעו למטה ונותר פרוזדור בעל מראה מיושן ואנמי.את תוצאות השיפוץ ניתן לראות בפרויקט שפרסמתי באתר זה. -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...ומחלקים , ביודעין או לא, את תשומת הלב המנטאלית בין משימות העבודה השוטפות, אשר דורשות ריכוז רב לבין טיפול בהסחות הדעת ותחושות של 'פיקוח'. עוד הסתבר לחוקרים שהעובדים שלא הביאו פריטים אישיים לאיזור מושבם במרחב הציבורי בארגון, חוו תשישות רגשית ולחץ גדול יותר לעומת העובדים שכן הביאו, ולמרות גודל המדגם הקטן, ניתן היה לקבוע שהתאמה אישית של המרחב הציבורי לגווניו של כל עובד בסביבתו, עשויה להגדיל את תחושת ה'בעלות' והשליטה על המרחב וכתוצאה מכך לסייע בהעלאת... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...ומחלקים , ביודעין או לא, את תשומת הלב המנטאלית בין משימות העבודה השוטפות, אשר דורשות ריכוז רב לבין טיפול בהסחות הדעת ותחושות של 'פיקוח'. עוד הסתבר לחוקרים שהעובדים שלא הביאו פריטים אישיים לאיזור מושבם במרחב הציבורי בארגון, חוו תשישות רגשית ולחץ גדול יותר לעומת העובדים שכן הביאו, ולמרות גודל המדגם הקטן, ניתן היה לקבוע שהתאמה אישית של המרחב הציבורי לגווניו של כל עובד בסביבתו, עשויה להגדיל את תחושת ה'בעלות' והשליטה על המרחב וכתוצאה מכך לסייע בהעלאת... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18...נחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה לשלב את המסכים השונים. בנוסף... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15..., חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכול בתוך המשרד את ארוחת הצהריים שלהם / מחוצה לו? האם אתם זקוקים לקבלת קהל , ...