חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מוט , תכנון משרדים |1| - דף 1
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...וב ונכון יותר את שטח העבודה, וייעול השימוש בחלל במשרדים. תרבות ארגונית - כשמתכננים חלל ועיצוב משרדי הייטק באופן נכון יש לכך השפעה חיובית על העובדים וזה מגביר את המוטיבציה שלהם בסביבות עבודה. החלל תומך במגוון הפעילויות וסגנון העבודה של האנשים בצוות. חשוב לבצע את מהלך התכנון והחשיבה על סביבת המשרד באופן מעמיק כדי להעניק השראה חיובית לעובדים, גם כדי לשקף את אופי וערכי הארגון, את התדמית שלו פנימה והחוצה. לתמונות מפרויקטים TRstudio -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16... ה"ענן" הולך ועולה. למנכ"לים של ארגונים יש מטרה חשובה והיא ליצור סביבת עבודה צעירה, מתקדמת, תוססת ועירה. עיצוב פנים נכון, מרשים ומושך מסייע בגיוס עובדים צעירים ומוכשרים, ומחזק את הנאמנות של העובדים הקיימים למקום העבודה. לעיצוב יש גם השפעה מכרעת על התפקוד היעיל, הפרודוקטיביות והמוטיבציה של העובדים. זאת כחלק מהחוויה של מנהלים, עובדים ולקוחות בסביבת העבודה המעוצבת. לתמונות משרדים מפרויקטים נבחרים ע"י T+R studio טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב. -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...שקטה שמנעימה את האווירה. טריבונה קטנה עם מדרגות ישיבה מודולריות למשרד, מדובר במיני אודיטוריום שמשמש כאזור למפגש. או נקודת מגש לקיים פגישה מאולתרת. למעשה מדובר בתיבות בגלים ועיצובים שונים במגוון שלם של אפשרויות סידור וארגון בחלל. כמעצבות פנים שמתמחות בתכנון משרדים מעוצבים אנחנו מתכננות אזורי מפגש מסוג זה, גם מהבנת הנטייה האנושית והמולדת שלנו לטפס. זה בחירה טבעית ונחמדה גם לאכול את ארוחת הצהריים באזור זה, ולמה לא.עיצוב משרדים סטודיו T+R Studio -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עובדים במשרדים הפתוחים נמצאו גם בעלי רמות לחץ גבוהות יותר מול רמות נמוכות יותר של ריכוז ומוטיבציה, והסטטיסטיקה מראה שהם נוטלים יותר חופשת מחלה מקולגות שיושבים בחדרים בעלי ארבע קירות. המדענים והפסיכולוגים גרגורי א. לורנס, יצחק פריד, ולינדה ה. סלוביק, שיערו כי כאשר העובדים חסרי פרטיות, הם בסופו של דבר מוציאים יות... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עובדים במשרדים הפתוחים נמצאו גם בעלי רמות לחץ גבוהות יותר מול רמות נמוכות יותר של ריכוז ומוטיבציה, והסטטיסטיקה מראה שהם נוטלים יותר חופשת מחלה מקולגות שיושבים בחדרים בעלי ארבע קירות. המדענים והפסיכולוגים גרגורי א. לורנס, יצחק פריד, ולינדה ה. סלוביק, שיערו כי כאשר העובדים חסרי פרטיות, הם בסופו של דבר מוציאים יות... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18אין ספק שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה ... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15כאשר אתם יוצאים למסע החיפוש אחר חלל שיתאים ויכיל את הפרוגרמה של החברה שלכם, חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכו...