חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , נוי , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16...ת המשרדים וסביבת העבודה מא' ועד ת': משלב הניתוח והבנת התרבות הארגונית, הצרכים ו"האני המאמין" של העסק, דרך תכנון החלל, חלוקה לאזורי פעילות דרושים וצרכים נוספים שעולים. כמעצבות פנים נלווה ונעשה סופרויזינג ופיקוח-על, משלב הבינוי ועד הטאץ' האחרון של הביזנס סטיילינג כבר מהשלב הראשון הכל נעשה בתיאום ובדיאלוג מתמשך עם הלקוחות. בחלק גדול מהפרויקטים חשוב לנו לשדר חדשנות עיצובית בהתאם לחשיבה הארגונית, ולהתנהלות בסביבה טכנולוגית תומכת. ברב המקרים תהליך... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... אלמנטים מסוימים יחזרו על עצמם למשל מגוון נקודות מפגש שצריכות להיות זמינות במשרד. מדובר במקומות שניתן להיפגש בהם מידי יום כדי לבצע פגישות מעקב קצרות. ואלמנטים אחרים שמאפשרים גמישות עפ"י הצרכים המשתנים מצוות לצוות. יצירת הזדמנויות למפגשים ואינטראקציה בין העובדים עיצוב משרדים עם חלל שמותאם לעבודה ב AGILE יאפשר מפגשים ואיטרקאציה בין העובדים. כמובן שקפיטריה ופינות הקפה ימשיכו לתת מענה לצורך הזה, אבל צריך ליצר הזדמנויות נוספות לאותה המטרה. מיקום חלל... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...י ואיכותי, ועובדים מוכשרים ונחשקים עבור הארגון. מי שהתחיל את העניין הזה לא היה GOOGLE שזוקף את הצלחתו בין השאר לעיצוב הפנים של משרדי החברה. הרבה קודם לכן מי ששמו את הדגש על מיצוב סביבת העבודה ונראות העסק היו משרדי פרסום, סוכנויות יח"צ, שחקנים ודוגמנים, הנהלות של מותגים מובילים ונחשקים כמו קוקה-קולה, נייק, נסטלה, או הילטון, היות ומדובר בחברות שחוקקות על דגלן מסרים של מודעות לתרבות וסגנון חיים. עיצוב פנים ברמה הוא כמו חמצן או לחלופין חנקן בשלב הצ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18אין ספק שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה ... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15כאשר אתם יוצאים למסע החיפוש אחר חלל שיתאים ויכיל את הפרוגרמה של החברה שלכם, חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכו...