חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , פר , תכנון משרדים |1| - דף 1
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...וב ונכון יותר את שטח העבודה, וייעול השימוש בחלל במשרדים. תרבות ארגונית - כשמתכננים חלל ועיצוב משרדי הייטק באופן נכון יש לכך השפעה חיובית על העובדים וזה מגביר את המוטיבציה שלהם בסביבות עבודה. החלל תומך במגוון הפעילויות וסגנון העבודה של האנשים בצוות. חשוב לבצע את מהלך התכנון והחשיבה על סביבת המשרד באופן מעמיק כדי להעניק השראה חיובית לעובדים, גם כדי לשקף את אופי וערכי הארגון, את התדמית שלו פנימה והחוצה. לתמונות מפרויקטים TRstudio -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...ראל מוענק התו ע"י מכון התקנים הישראלי בשיתוף המשרד להגנת הסביבהחיסכון במיםשימוש במווסתי זרימה,התקינו ברזים אלקטרוניים,עשו שימוש במכלי הדחה כמותייםעשו שימוש באיסוף מי עיבוי מזגניםדאגו ליישום שיטות ניקוי לאל שימוש במיםארגונומיה טובהשימוש במערכות ישיבה נכונות ארגונומיתבחרו את השולחנות הנכונים מבחינת נוחות וארגונומיתמערכות אחסון המתוכננות באופן מתחשב בנוחות הפיזית של המשתמשים בחלללגלריית פרויקטים ומשרדים מעוצבים T+R studio טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16...רדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים היום אנו יודעים כי שיטת ניהול הפרויקטים ב AGILE ניתנת ליישום לא רק בפרויקטים של פיתוח תוכנה, אלא גם בפרויקטים שונים בהם נדרשת עבודה בגמישות, ביעילות, ביצירתיות... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...שת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח האר... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...בור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה ש... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15...וניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי אוכל. בנוסף התבקש עיצוב לפרוזדור המעבר ולאזור הקבלה מבלי להחליף את דלפק הכניסה, ארונות קיימים ודלתות פנים, ושדרוג בסטיילינג לחדרי עובדים קיימים. האתגר: שיפוץ משרדים ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18אין ספק שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה ... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15כאשר אתם יוצאים למסע החיפוש אחר חלל שיתאים ויכיל את הפרוגרמה של החברה שלכם, חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכו...







