חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , שיש , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ער למינימום את התהודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה ובידוד רעשים הם נקודות רגישות בתכנון ועיצוב משרד וסביבות עבודה, ויש ל... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...יים שמאפשרים ניידות. פרטי רהוט שניתן לאחסן או לחבר עם אלמנטים אחרים. פריטים שיכולים לשנות מצבים ושימושים, כדי להתאים עצמם לצרכים הספציפיים של הצוות העובדים ביחד ולחוד. שולחנות בגדלים שונים, בצורות שונות, בנצ'ים ויחידות אחסון שיש להם יותר משימוש אחד. כל אלה צריכים להתאים לעבודה קבוצתית או פרטית. לאפשר דיאלוג בין חברי הצוות, עבודה בקבוצות קטנות, או בקבוצות גדולות יותר. אלמנטים שיכולים לאפשר גם את ביצוע הישיבות של הצוות מידי בוקר או בהמשך היום. יש ל... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18... הלוקשיין המתאים, איך הוא מתוכנן פנימה והחוצה. נגדיר ביחד עם לקוחותינו את מערכת הקשרים בין המחלקות ובתוך כל צוות. נגדיר את טיב ואופי העובדים, מי הלקוחות ונאפיין את האורחים הבאים לעסק. למעשה נגדיר ביחד את מגוון קהלי המטרה שישתמשו בסביבת העבודה המעוצבת בנוסף לכל אלו נגדיר מראש מהו התקציב שלרשותנו בבואנו לעצב את סביבת העבודה לאן הארגון הולך ועד כמה המשרד המעוצב "גמיש" ויענה גם לדרישות בעתיד ועם ההסתכלות קדימה. מה העסק או המשרד צריך לשדר לעובדי... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...ו לפטופ, וזהו. במידה ויש צורך בארכיון קלסרים שאינם בשימוש שוטף, למה לא להוציאם מהמשרד ולאחסן אותם במחסן חיצוני בבניין, או באיזה ארכין חיצוני.מומלץ לעשות בדיקה ולראות האם כל העובדים מגיעים באופן קבוע כל יום למשרד? לא פעם נמצא שיש הרבה אנשי מכירות שנמצאים מעט מאוד משעות העבודה שלהם במשך השבוע, במשרד. יש אנשים שמועסקים במשרות חלקיות ויש פרילאנסרים שבאים ליום יומיים בשבוע ולא נדרשים לעמדת עבודה אישית. אולי כדאי לתת לחלק מאנשים אלו לחלוק עמדות עבודה מ... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...קים , ביודעין או לא, את תשומת הלב המנטאלית בין משימות העבודה השוטפות, אשר דורשות ריכוז רב לבין טיפול בהסחות הדעת ותחושות של 'פיקוח'. עוד הסתבר לחוקרים שהעובדים שלא הביאו פריטים אישיים לאיזור מושבם במרחב הציבורי בארגון, חוו תשישות רגשית ולחץ גדול יותר לעומת העובדים שכן הביאו, ולמרות גודל המדגם הקטן, ניתן היה לקבוע שהתאמה אישית של המרחב הציבורי לגווניו של כל עובד בסביבתו, עשויה להגדיל את תחושת ה'בעלות' והשליטה על המרחב וכתוצאה מכך לסייע בהעלאת הפר... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...קים , ביודעין או לא, את תשומת הלב המנטאלית בין משימות העבודה השוטפות, אשר דורשות ריכוז רב לבין טיפול בהסחות הדעת ותחושות של 'פיקוח'. עוד הסתבר לחוקרים שהעובדים שלא הביאו פריטים אישיים לאיזור מושבם במרחב הציבורי בארגון, חוו תשישות רגשית ולחץ גדול יותר לעומת העובדים שכן הביאו, ולמרות גודל המדגם הקטן, ניתן היה לקבוע שהתאמה אישית של המרחב הציבורי לגווניו של כל עובד בסביבתו, עשויה להגדיל את תחושת ה'בעלות' והשליטה על המרחב וכתוצאה מכך לסייע בהעלאת הפר... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18... שאתם משלבים. כלומר, האם באמת כל מכשיר טכנולוגי שמנסים למכור לכם יוכל לעשות את העבודה? או שאולי יש גם מכשירים שתוכלו לוותר עליהם? בנוסף, אם אתם כבר משקיעים וקונים טכנולוגיה מתקדמת, אין ספק שכדאי לקנות את המוצרים הכי איכותיים שיש. אין ויכוח על כך שלשלב מחשבים איכותיים בכל פינה זה יעלה לכם יותר, אך מצד שני, מחשבים טובים יותר מחזיקים מעמד ליותר שנים. בנוסף לכך, מחשבים מודרניים הם כלי עיצובי לכל דבר ולכן כדאי לשים לב גם לנקודה הזאת. האם כדאי לעצב לבד... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15...אים למסע החיפוש אחר חלל שיתאים ויכיל את הפרוגרמה של החברה שלכם, חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכול בתוך המשרד...