חיפוש - חדשות , שונות , מאמרים , קטלוגים , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , אופניים , כנס |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
ללא מעצורים
15.11.1314 נובמבר - 22 מרץ, 2013, מדיטק- מוזיאון העיצוב, חולוןהתערוכה תאפשר מבט מקרוב על אחד החפצים הייחודים בעולם - האופניים. כלי תעבורה אישי שסימל על ציר הזמן את חופש התנועה לכל בני האדם באופן שוויוני. לאורך מאתיים השנים האחרונות, מיד לאחר שהתגבשו האופניים בתצורתם הנוכחית, שמרו האופניים על מבנה ותפעול זהים - שני גלגלים, שלדה יציבה, כידון, מושב ומערכת הנעה המורכבת משרשרת, גלגלי שיניים ופדלים. האופניים, הם נגזרת צורנית של גוף האדם המאפשרת הנעה מיטבית בזכ... -
המדרכה כבר לא שייכת להולכי הרגל
6.01.13... הגדולות - המדרכה הולכת ומופקעת מידי הולכי הרגל. בתי קפה נוגסים בה פינות ישיבה, מכוניות וקטנועים חונים בה והמסוכן מכל - רוכבי אופניים דוהרים בה כאילו אין מחר. אופניים מכניים, חשמליים, קורקינטים ממונעים כולם מתמרנים על המדרכה במהירויות גבוהות, מתעלמים מכך שהאזור הוגדר בעבר כמקום המבטחים של הולך הרגל האיטי, הילדים והקשישים. פתרונות נדרשים בצורה של הפרדה, אכיפה וחינוך אבל עד שאלה יגיעו כדאי שנסתכל לימין, לשמאל ושוב לימין כשאנחנו חוצים את המדרכה. -
קיסריה עיצוב בנוף בע"מ
28.07.09דף כותרת לקטלוג, ללא מידע נוסף מלבד פרטי מידע על החברה. קיסריה עיצוב בנוף בע"מ - מוצרים לריהוט רחוב, מתקני אופנים ועוד. מתוך הקטלוג: המוצרים עשויים מתכת באיכות גבוהה, העוברת תהליך גילוון וצביעה בתנור בפוליאסטר נקי. טכנולוגית ייצור מתקדמת וגימור איכותי מאפיינים את מוצרי החברה. -
שבילי האופניים ממשיכים להתגלגל
25.05.11יואב לרמן מציג בבלוג שלו סטטיסטיקה מעניינת על ההשפעה הנוספת שיש לשבילי אופניים - הפחתת מספר התאונות. על פי המאמר שלו, שבילי אופניים גורמים להצרת הרחוב והאטת תנועת המכוניות בו ובכך, לפעמים גם להפחתה משמעותית בתאונות הדרכים. שינוי חתך הרחוב אינו דבר פשוט והשפעתו על התנועה בו ועל ההרגשה של הולכי רגל ומכוניות גדולה. בזמנו ה"רחובות ההולנדים" היוו נסיון לשילוב של תנועת מכוניות יחד עם הולכי רגל ללא הפרדה כלל. ברחובות קטנים מצבים אלה באמת גורמים לנהג... -
שבילי אופניים בעיר - זה לא כל כך פשוט
8.05.11עכשיו, כשעיריות הערים הגדולות מבינות סוף סוף את הנחיצות בשבילי אופניים כחלק מפתרון התחבורה, מתעוררים התושבים ומתנגדים למהלך. מי נגד מי, ולמה זה קורה - בכתבה הבאה. עיריית תל אביב ועיריית ירושלים הבינו שכדי לשחרר חלק מהעומס במרכזי הערים וכדי להפחית את זיהום האוויר צריך לאפשר לתושבים נתיבי נסיעה באופניים. בעיר הפקוקה יכולים האופניים להיות אלטרנטיבה זולה ומהירה יותר מהמכוניות. לכולם ברור היתרון בפתרון זה גם מבחינה סביבתית אבל השינוי הנדרש אינו קל... -
דשא סינטטי: השקעה לטווח ארוך
12.08.12...וח ארוך" קשור לעולם הבורסה ו/או לניירות-ערך ו/או לבנקאות ו/או לביטוח ועוד, אך לא כן הדבר. למעשה בכל רכישה שאנו מבצעים, בין אם מדובר ברהיט לבית ובין אם מדובר בכלי רכב, דשא סינטטי זול ואפילו כאשר מדובר ברכישת מערבל מזון, תנור, אופניים או מכונת כביסה, תמיד - גם אם לא שמנו לב - השיקול של ההשקעה לטווח ארוך "שיחק" תפקיד חשוב בשיקולי הרכישה. כי אם - למשל - עמדו לפנינו שתי מערכות סלון, כאשר האחת מצאה חן בעינינו קצת יותר מן השנייה (אולי זה הצבע שנראה לנו ... -
עיצוב פנים סינרגי
21.07.25...יחות? על ידי שילוב שיקולי בטיחות כבר בשלבי התכנון הראשוניים, אתם יכולים למנוע בעיות פוטנציאליות לפני שהן מתרחשות. לדוגמה, בתכנון כבישים, עיצוב סינרגי יכלול התחשבות בנראות, בתנועה, בתנאי מזג האוויר ובצרכים של הולכי רגל ורוכבי אופניים כדי ליצור כביש בטוח ויעיל לכולם. גישה זו מאפשרת לכם למקסם את הבטיחות ולמזער את הסיכונים, תוך שמירה על פונקציונליות ואסתטיקה.כיצד עיצוב סינרגי תורם לסביבה בטוחה יותר?עיצוב סינרגי תורם רבות ליצירת סביבה בטוחה יותר על יד... -
תכנון עיצוב פנים ללוביים, מסדרונות ושירותים.
26.02.15...: הדלת הכחולה ברצף המסדרון הוחלפה למבואת כניסה וקיבלה הבלטה מבנית וצבעונית כלפיי המסדרון. הוחלפו כל חומרי הגמר לחומרים חדישים ועכשוויים כולל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הותקנו מקלחונים לרווחת עובדי המשרדים המגיעים רכובים על אופניים. תאיי השירותיים הוחלפו לתאים מבודדים ומופרדים מבחינה אקוסטית וכל תא קיבל וונטה לשאיבת ריחות.המסדרונות :המסדרונות נשארו מפותלים, הם כבר לא אנונימיים וכבר אי אפשר לטעות במיקום ובקומה.לאורך המסדרון הוספתי מספר נקודות צב... -
אקולוגים במקום אדריכלי נוף
12.12.11...זה בגנים הולך ופוחת בשנים האחרונות ובכתבה מעלה האדריכל זאב מרגלית את האפשרות ש"תם עידן עיצוב הנוף בגנים הלאומיים". * בתמונה - גן השלושה. מרגלית מעלה בכתבה טענה נוספת לגבי הניתוק של המתכננים מהצרכים של הציבור. (ציטוט מהכתבה): "לדעתו, חלק מהבעיה טמון בכך שהמתכננים אוהבים לתכנן שבילי אופניים, צירי טיול וכן הלאה, בזמן שרוב הנופשים והמטיילים מחפשים מקום לעשות בו על האש. לכן, המתכננים נתפשים כמנותקים ואליטיסטים, ובדרך מפספסים את ציבור המבקרים". -
ידידותיים לסביבה: 10 צעדים פשוטים לשמירה על כדה״א
21.03.17...עותית שלה לגוף שלנו כפעילות גופנית, יש לה ערך גבוה בשמירה על הסביבה. באמצעות החלפת הנסיעה בהליכה, ניתן לצמצם משמעותית את צריכת הדלק הכוללת וכך למנוע זיהום אוויר רב. כמובן שאין מחויבות ללכת, וגם חלופות ירוקות אחרות, כנסיעה על אופניים, יכולות להיות אלטרנטיבה נעימה בעלת ערך גבוה לבריאות הסביבה ובריאות הגוף שלנו.קנו מוצרים בעלי תועלת סביבתיתמוצרים בעלי תועלת סביבתית הם מוצרים שמיוצרים תוך הסבת מקל רב למודעות סביבתית ושיש בהם פתרונות לחיסכון באנרגיה. ... -
שם זמני 2025
20.03.11...קט *שם זמני, מבקשת לדון בהשפעות החברתיות, הסביבתיות, הכלכליות והתרבותיות של תוכנית המתאר של תל אביב , או "תל אביב 2025". חזון: אוטופי/ דיסטופי כיצד תיראה תל אביב-יפו בעשורים הקרובים?עיר ירוקה עם פארקים ושטחים פתוחים, שבילי אופניים ותחבורה ציבורית יעילה; עיר צפופת מגדלים וכבישים סואנים; עיר צעירה; עיר לעשירים בלבד ואולי תמהיל מגוון אשר יכלול הכל מהכל? בימים אלו מתגבשת בעיריית תל אביב-יפו תוכנית מתאר המבקשת לענות על שאלות אלו. התוכנית נמצאת ל... -
עשר על עשר - אדריכלות נוף בת קיימא
5.06.1710 מתכננים 10 הרצאות = 100 דקות על אדריכלות נוף בת קיימא22/6/17 יום חמישיבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר, אוניברסיטת תל אביבבשעה 17:30מתגלגלים למעלה | תכנית אב לשבילי אופניים בחיפהאדריכלית נוף ארנה בן ציוני, אב אדריכלות נוף———————————נוף UX אדריכלית נוף טלי וקסלר, נחלת הכלל————————————יחסי אהבה שנאה בין העיר לצומח אדריכל נוף שחר צור———————————–מצאי שטחי ציבור פתוחים – פנינו לאן?אדריכל איל רונן, מתכנן בכיר, עירית תל-אביב————————————שטחים פתוחים ... -
הקרב על המדרכה
6.01.14...כה רחבה שזכתה לעיצוב מחדש."קשת רוזנבלום מביאה בפנינו את הדילמות והאינטרסים, שלא מאתמול מנהלים לנו את המרחב הציבורי העירוני- ובעצם את החיים. הפזמון תמיד חוזר והפתרון שלו חייב להיות תחבורה ציבורית איכותית, לצד דרכי גישה נוחים לאופניים והולכי רגל."הדילמות והקשיים נובעים מאינטרסים חופפים של הרבה שחקנים על שטחים מצומצמים." "על הקרקע הציבורית העירונית מתחרים רבים: בקצה אחד מכוניות (כבישים) ובשני הולכי רגל (מדרכות), וביניהם שורה מתווכת של חניות, שבילי א... -
סיבוב בכיכר בראשון לציון
21.09.12"רחובות משעממים שלא נועדו למעבר בני אדם או לפעילות אנושית, אלא רק למעבר רכבים." כותב מיכאל יעקובסון בסיבוב שהוא עורך הפעם בראשון לציון. "יש בהם אמנם מדרכות רחבות ומסלולי אופניים, אך גם הרבה מאד מכוניות, קירות אטומים שהשכונות מפנות לרחובות הראשיים ואין בכלל צל".במסגרת עבודה שהוא מכין מסייר יעקובסון במערב ראשון לציון ומספר בפוסט על כיכר יצחק רבין המכונה גם "כיכר השלום" - מעגל תנועה ענק של כ-100 מטרים (כגודל כיכר דיזנגוף) הכולל כביש היקפי דו-מסלולי.... -
בר אוריין זכו בתחרות לגשר בבאר שבע
7.12.11האדריכלים גידי וטל בר אוריין, בשיתוף משרד מהנדסים רוקח-אשכנזי זכו בתחרות סגורה לתכנון גשר להולכי רגל ורוכבי אופניים באורך 180 מטרים בבאר שבע. כתבה ב Xnet מציגה את הגשר וראיון קצר עם המתכננים, ובמגזין ArcHeb מוצגות גם תוכניות וחתכים. הגשר שתוכנן אמור לקשר בין תחנת הרכבת שבאוניברסיטה לפארק הטכנולוגי המוקם כעת בסמוך. "הסכמה ההנדסית והעיצובית של הגשר מושתתת על ארבע קשתות פלדה המתעקלות ומתפתלות, ויוצרות ביניהן שתי 'עיניים' מרחביות", מסביר בר אוריי...







