חיפוש - מאמרים , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , חוץ , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין הגורמים לכך כלולים אוורור לקוי והעדר אוויר צח, מחסור באור טבעי, סנוור, תנאים תרמיים לא נוחים, תחושת זמן לקויה הנובעת ממחוסר בקשר עם החוץ, פליטת מזהמי אוויר מהציוד שבו נעשה שימוש ועוד.כדי למנוע תופעות אלו אנו ממליצות להקפיד בין היתר, על ניצול תאורה טבעית עד כמה שניתן ושימוש בהצללות למניעת כניסת חום בחודשי הקיץ, אוורור יעיל באמצעות פתיחת שני פתחים לכיווני או... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...טיים הנכונים לחלל עבודה, בעיקר אם מדובר בחלל פתוח בו עובדים רבים משוחחים בטלפון, אולי חלק מחדרי הישיבות הממוקמים בסמוך לחללי העבודה המשותפים, ובחלקם מערכות וידאו קונספרנס, או בחדרי מנהלים שלא רוצים שכל מילה שנאמרת, תישמע גם מחוץ לחדר . הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לנצל ביתר יעילות את החלל העומד לרשותנו, מבלי להתפשר על בידוד אקוסטי, אפקטיבי ותוך שמירה על עיצוב המשרד, וניצול נכון של מרחב העבודה. בפרויקט של עיצוב משרד מחדש, ניתן כבר בשלב בניית המבנה ... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...שרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...שקטה שמנעימה את האווירה. טריבונה קטנה עם מדרגות ישיבה מודולריות למשרד, מדובר במיני אודיטוריום שמשמש כאזור למפגש. או נקודת מגש לקיים פגישה מאולתרת. למעשה מדובר בתיבות בגלים ועיצובים שונים במגוון שלם של אפשרויות סידור וארגון בחלל. כמעצבות פנים שמתמחות בתכנון משרדים מעוצבים אנחנו מתכננות אזורי מפגש מסוג זה, גם מהבנת הנטייה האנושית והמולדת שלנו לטפס. זה בחירה טבעית ונחמדה גם לאכול את ארוחת הצהריים באזור זה, ולמה לא.עיצוב משרדים סטודיו T+R Studio -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18אין ספק שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה ... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
עיצוב פנים - מהם השלבים לעבודה? (חלק ב)
12.09.11זמן - לוח הזמנים של תהליך התכנון והשיפוץ מורכב ממספר גורמים: תכנון ראשוני - הבנת הפרוגראמה ותנאי האתר הנתונים ושרטוט קוים כלליים לתוכנית השיפוץ.לאחר יצירת תוכנית ראשונית נערך בד"כ שלב החלופות בו מועלות ונבדקות מספר חלופות לתכנון,עד לבחירת התוכנית הסופית. שלב זה הוא הקריטי ביותר ודורש את מירב הסבלנות והמחשבה על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית ונכונה לתנאי האתר וללקוח. תוכניות עבודה - לאחר אישור תוכנית זו, יוצא המעצב לשלב פירוט תוכניות העבודה. ו...