חיפוש - חדשות , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , מיתוג , ערים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עוד קצת על מיתוג עירוני
10.06.12באר שבע הצטרפה באחור מה לטרנד של ראשי ערים וכעת גם היא עברה תהליך של מיתוג מחדש. כמו כרמיאל, תל אביב, חולון או שדירות, ראשי ערים שוכרים משרדי פרסום שיעבירו את המסר לציבור. איזה מסר בדיוק? למה כל עיר חושבת שהיא יכולה וצריכה להיות מיוחדת? מה רע להיות "סתם עיר שמשרתת התושבים"?מי שרוצה לראות את המיתוג החדש לעיר מוזמן לאתר של משרד הפרסום נוימן עיצוב ומיתוג, ממנו גם לקוחה התמונה כאן. בא7 שבע - בירת ההזדמנויות של ישראל קובע הסלוגן ואני תוהה אם משרד הפרס... -
מיתוג עירוני במקום תכנון
31.03.11בכתבה בגלי צהל ובמקומון קריית מלאכי הוצג המהלך של ראש העיר מוטי מלכה למיתוג מחדש של קריית מלאכי. אופנת המיתוג העירוני התפשטה לאחרונה כאילו שזה פתרון קסם. אילת, קרית מלאכי ומקומות אחרים פונים לטפל בתדמית שלהם דרך משרדי פרסום ולא דרך תכנון עירוני וזה פשוט מעצבן אותי. קריית מלאכי מנסה לשפר את תדמיתה העצמית בעיני התושבים עצמם דרך הנסיון להפוך אותה ל"עיר האוכל והטעמים". אל המסקנה המבריקה הזו הגיע משרד הפרסום לאחר סקר שמצא שמה שאנשים יודעים על קריי... -
10 הערים החכמות ביותר באמריקה
25.11.13...ות דרכים להיעשות ליותר יעילות, לספק שירותים רבים יותר באמצעים טכנולוגיים, לנצל תשתיות במלואן, ולקדם השתתפות אזרחית של תושביהן בקבלת החלטות טובות יותר לגבי שימוש בקרקע ומלחמה בבירוקרטיה, במטרה להניע כלכלה יזמית ויצירתית. במילים אחרות, ערים חכמות הן ערים חדשניות."דירוג זה הוא הראשון מבין ארבעה דירוגים הכוללים גם את אזורי אסיה, אירופה ואמריקה הלטינית. הדירוגים מבוצעים על-ידי אסטרטג האקלים דר' בויד כהן.להמשך קריאה בבלוג "מיתוג ערים ומדינות" לחצו כאן -
כרמיאל - עיר אמיתית או כפר גדול?
22.06.11בכתבה ב"הארץ" מספרת אסתר זנדברג על מיתוג העיר כרמיאל. לא מעט נכתב כבר על הטרנד החדש של ראשי הערים בו הם עוסקים במיתוג במקום לפתור את הבעיות האמיתיות של הישוב, וכרמיאל מצטרפת בזאת לאילת וקריית מלאכי. במקרה של כרמיאל, אפילו אדריכלית הנוף האמריקאית מרתה שוורץ, שהובאה במיוחד כדי לסייע במיתוג, מסכימה שכדי ליצור אורבניות נדרשים תהליכים דרסטיים יותר. הסלוגן הדמוגרפי שנבחר לכרמיאל לפני שנה היה, "כרמיאל לגדול ולגדל". שוורץ נכנסה לתמונה בתחילת השנה והו... -
כמה מילים על העיר באר שבע
17.04.11...יברסיטה ותכנון של מגורי סטודנטים ברחבי העיר. בכתבה האחרת, ראש העיר באר שבע מציג בצורה מאד יוצאת דופן את תוכניותיו. בניגוד לראשי ערים אחרים, ממש נשמע שיש לו מושג לאן הוא רוצה להגיע. היעדים שלו מדידים והוא לא תולה את הכל ב"מיתוג" או בפרויקטים גרנדיוזים. הבעיה הראשונה של העיר על פי דניאלוביץ' היא תעסוקה. "אבל לא סתם תעסוקה - תעסוקה איכותית. אני ממש מגדיר את זה בצורה מאוד-מאוד ברורה: תעסוקה איכותית לאנשים הצעירים שמסיימים את הלימודים באקדמיה המאו... -
משבר הדיור - מה חלקנו? חשבון נפש
21.11.11...נפש מקצועי עמוק וכואב ככל שנדרש. עד שלא נחליף, אנחנו, את הדיסקט, אין לנו בסיס לטענות כלפי המערכת. עד שנחדול ממונחים שקריים כ"פארק תעשיות עתירות ידע" או כ"שכונה ירוקה" או "יישוב קהילתי" ועוד מונחים רבים כאלו, עד שנחדל לחשוב ש״מיתוג״ יפתור את בעיית העירוניות, אין לנו בסיס מוסרי להשיא עצות למוחים. -------------------------- מאמר זה נכתב לקראת דיון שיערך בכנס אשקלון- מרחב לפיתוח כלכלי עירוני. מושב 30 נובמבר 2011 , 10:30-12:00. משבר הדיור - מה חלק... -
זו לא התוצאה, זו הדרך
2.10.11...ליך פשוט לא יוקם. תוכנית אמיתית חייבת להציע פיתוח צנוע שיגרור אחריו יזמים שיפתחו עוד ובכך יגררו עוד יזמים ועוד דיירים וכן הלאה וכן הלאה. תוכנית אמיתית לעיר חייבת להיות תהליכית ולא מצב סטטי סופי. עד כמה שאנחנו סולדים מהמילה "מיתוג", הרי שלפעמים אין ברירה וחייבים להתעסק איתה. תוכנית ללוד שלא מראה איך היא יוצרת לעיר מיתוג טוב יותר לא תצליח למשוך אוכלוסיה. אני ממליץ לכולם להכנס לדיון בפוסט ולקרוא. גם אם אתם מסכימים עם צד זה או אחר, כדאי לכל אחד ... -
הדמיות ההצעה לספריה הלאומית פורסמו ברשת
25.02.13אתר "מיתוג ערים ומדינות" פרסם לפני מספר ימים לראשונה את ההדמיות לתכנון הזוכה בתחרות הספריה הלאומית. כזכור, הצעתו של האדריכל רפי סגל שזכתה נפסלה על ידי קרן יד הנדיב שארגנה את התחרות ללא נימוקים מפורטים. על פי תנאי התחרות, פרסום ההצעה הזוכה היה אסור ולכן לא זכינו לראות שמץ מהתכנון עד כה.הפרסום באתר "מיתוג ערים ומדינות" אינו מחדש דבר מבחינת התוכן אבל זו הפעם הראשונה בה אנו יכולים להתרשם ולו במעט מההצעה הזוכה. האדריכל רפי סגל יופיע בשבוע הבא בשני איר... -
באר שבע - עיר של מסחר ובלי תעסוקה
8.02.12...וא רצון להשיב את השליטה של ישראל על חבל ארץ זה"כמו ערים רבות לאחרונה גם באר שבע עוברת "מיתוג מחדש" - תהליך יקר שבו עיריות מעבירות כספים למשרד פרסום תל אביבי כדי שיגיד להן דברים מבטיחים על עצמן לפני שיצטרכו לעסוק במציאות. "חורה לי שעושים לבאר שבע תהליך של מיתוג" אומר ארמון, "מיליון וחצי שקלים בשביל למתג אותה כ'עיר המים'. האם עירו של אברהם אבינו צריכה מיתוג? האם מישהו צריך להדביק לנו כינוי? מה זה 'עיר המים'? צינורות צבעוניים"?אנחנו מצטרפים לביקורת. -
הדברים שיקרו השנה... אם נספיק לבנות
3.10.11...ראל הבנויה - הפרקים בסדרה: פארקים זה הדבר הבא אדריכלות הנוף הישראלית, על אף ריבוי אנשי המקצוע, לא התפתחה משמעותית בעשורים האחרונים ולא הצליחה ליצור שפה ישראלית בגנים העירוניים. הפארקים החדשים נועדו בראש ובראשונה לשמש כמהלך מיתוג, באמצעות חידוש סביבת המגורים. מאז שעיריית תל אביב עשתה צעד נועז, כאשר חנכה בשכונת יד אליהו את הסקייטפארק לפני ארבע שנים, כולם רוצים לחקות אותה - בעיקר הערים ששואפות להיות אלטרנטיבה לעיר הגדולה. קישור למאמר ב Xnet העיר... -
העיר, העניים ושוק העבודה
18.06.13...עיר?מרכז העיר הגדולה, תל אביב במקרה שלנו, מציע הרבה מוצרים, במאמר הזה עסקתי רק באחד מהם - עבודה נגישה. במאמרים הבאים אסקור מוצרים אחרים כמו סקס, שידוכים, ביטחון אישי, מגורים, חינוך, קהילתיות, מיתוג ועוד. לא כולם מוצרים רשמיים אבל את כולם מספקים העיר והפרוור ברמה שונה. סל המוצרים הזה בכללותו מראה שלעיר הגדולה יש יתרון אם אתה עני או עשיר. אני טוען שאם אתה ממעמד הביניים, הפרוורים יתנו לך תמורה גבוהה בהרבה מאשר תל אביב. מצד שני, יכול להיות שאני טועה.