חיפוש - מאמרים , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , סדר , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
מיתוג משרדים
28.11.16...על פני אחרים. למשל טיפול באזור הכניסה, בלובי קבלת הפנים ודלפק הקבלה. חללים נוספים לטיפול יכולים להיות חללי מפגש בפינות הקפה, בקפטריה, בפטיו או במרפסות. יש מקרים בהם הדגש יהיה על האזורים הייצוגיים ופורמליים כחדרי הישיבות, מסדרונות ראשיים וחללי עבודה משותפים, משרדי הנהלה, ופינות אווירה בחללים ייצוגיים נוספים. יש פרויקטים בהם אנו מעצבות את המשרדים וסביבת העבודה מא' ועד ת': משלב הניתוח והבנת התרבות הארגונית, הצרכים ו"האני המאמין" של העסק, דרך... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...מוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים חשמליים. ארגון סביבת העבודה מחדש באופן שמקרין סדר יתרום לתדמית הארגון שלכם, יעיד על מקצועיות וניהול ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...שקטה שמנעימה את האווירה. טריבונה קטנה עם מדרגות ישיבה מודולריות למשרד, מדובר במיני אודיטוריום שמשמש כאזור למפגש. או נקודת מגש לקיים פגישה מאולתרת. למעשה מדובר בתיבות בגלים ועיצובים שונים במגוון שלם של אפשרויות סידור וארגון בחלל. כמעצבות פנים שמתמחות בתכנון משרדים מעוצבים אנחנו מתכננות אזורי מפגש מסוג זה, גם מהבנת הנטייה האנושית והמולדת שלנו לטפס. זה בחירה טבעית ונחמדה גם לאכול את ארוחת הצהריים באזור זה, ולמה לא.עיצוב משרדים סטודיו T+R Studio -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...רויקט באה לידי ביטוי שפת המותג, אישיותו ואופיו של הארגון והכל בשפה עיצובית הרמונית, שהולמת את החלל ומחדשת את חוויית העבודה והשהות בו. לסטודיו T+R ניסיון מוכח במיתוג והלבשת משרדים ומציאת פתרונות יצירתיים גם במשרדים בעל מסדרונות צרים בהם נוצרת תחושת מחנק ואי נוחות, בעיקר כשאין חלונות. בעזרת שימוש בגרפיקה מתאימה ובאמצעות אביזרים וחומרים ניתן ליצור תחושת תלת מימד ולהקל משמעותית. בחללי משרד מיושנים, מנוכרים או בעלי מראה עייף מעצבי סטודיו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...מה כן ומה לא, יש צורך בהגדרה לגבי סוג התמונות וה"שפה" הקולקטיבית של החלל הארגוני הפתוח לוח גיר בשטח הציבורי בו ניתן לצייר ולקשקש. כן, הלוח הירוק עם הגירים שעושים צמרמורת של הציפורניים, לא אלה עם הטוש. הלוח יכול להיות ממוקם במסדרון או במטבח וזה משמש את העובדים להעברת מסרים ודינאמיקה חיובית שימוש באבני לגו לבניית דגם כלשהו. כלי שעשוי לסייע בפיתוח היצירתיות והתקשורת הבינאישית מרחב אישי חיבור סרגל שבו יכול העובד לנעוץ תמונות או פתקים למסך הקבוע בעמ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...מה כן ומה לא, יש צורך בהגדרה לגבי סוג התמונות וה"שפה" הקולקטיבית של החלל הארגוני הפתוח לוח גיר בשטח הציבורי בו ניתן לצייר ולקשקש. כן, הלוח הירוק עם הגירים שעושים צמרמורת של הציפורניים, לא אלה עם הטוש. הלוח יכול להיות ממוקם במסדרון או במטבח וזה משמש את העובדים להעברת מסרים ודינאמיקה חיובית שימוש באבני לגו לבניית דגם כלשהו. כלי שעשוי לסייע בפיתוח היצירתיות והתקשורת הבינאישית מרחב אישי חיבור סרגל שבו יכול העובד לנעוץ תמונות או פתקים למסך הקבוע בעמ... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18אין ספק שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה ... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
עיצוב פנים - מהם השלבים לעבודה? (חלק ב)
12.09.11זמן - לוח הזמנים של תהליך התכנון והשיפוץ מורכב ממספר גורמים: תכנון ראשוני - הבנת הפרוגראמה ותנאי האתר הנתונים ושרטוט קוים כלליים לתוכנית השיפוץ.לאחר יצירת תוכנית ראשונית נערך בד"כ שלב החלופות בו מועלות ונבדקות מספר חלופות לתכנון,עד לבחירת התוכנית הסופית. שלב זה הוא הקריטי ביותר ודורש את מירב הסבלנות והמחשבה על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית ונכונה לתנאי האתר וללקוח. תוכניות עבודה - לאחר אישור תוכנית זו, יוצא המעצב לשלב פירוט תוכניות העבודה. ו...