חיפוש - #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , פרסום |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ביבת העבודה. אין ספק ששימור עובדים יכול לקבל פוש רציני בעזרת עיצוב המשרד. 90% מהמנהלים מציינים ששמירה על עובדים חדשים בארגון שלהם היא בעיה אמתית. לא פלא ש HR שמשאבי אנוש, עשויים למצוא את עצמם עם קביים בגיוס. למעשה, נמצא כי פרסום של אותה משרה שהביא ל 156 קורות חיים לפני שנתיים, מביא לאחרונה מעל 8,000 פניות. אם אתה רוצה עובדים בריאים, ערניים ומעורבים, אז המעסיקים צריכים להשקיע בגישה הוליסטית להישאר המנצחים במלחמה על הכישרונות והעילויים.T+R studio -
עוד קצת על מיתוג עירוני
10.06.12באר שבע הצטרפה באחור מה לטרנד של ראשי ערים וכעת גם היא עברה תהליך של מיתוג מחדש. כמו כרמיאל, תל אביב, חולון או שדירות, ראשי ערים שוכרים משרדי פרסום שיעבירו את המסר לציבור. איזה מסר בדיוק? למה כל עיר חושבת שהיא יכולה וצריכה להיות מיוחדת? מה רע להיות "סתם עיר שמשרתת התושבים"?מי שרוצה לראות את המיתוג החדש לעיר מוזמן לאתר של משרד הפרסום נוימן עיצוב ומיתוג, ממנו גם לקוחה התמונה כאן. בא7 שבע - בירת ההזדמנויות של ישראל קובע הסלוגן ואני תוהה אם משרד הפרס... -
ויטרינת אלומיניום זכוכית, פרט שילוט מעל דלת כניסה
20.05.07פרט חתך אנכי בחיבור ויטרינת אלומיניום זכוכית מעל לדלת בשלט פרסום מואר. הפרט כולל את הזיגוג לשלט וגוף התאורה הפלואורסנטי האחורי. -
אנשים ובתים
11.05.21.... ולכן הלקוחות מצולמים כבדרך אגב.אבל יש גם מקרים כאלה שהלקוחות ביקשו במפורש לצלם אותם בחלל הבית כפי שהם חווים אותו ביום יום שלהם, אז יש גם תמונות אווירה וגם תמונות מבוימות שלהם.כשאנחנו מצלמים את האנשים בבתים שלהם, אתם המעצבים יכולים לראות ולהראות כיצד ידעתם לבחור עבור הלקוח שלכם את הדבר הנכון בדיוק עבורם. הבית הוא שמכיל אותם, העיצוב מאפיין אותם והם, האנשים, ממלאים אותו.צילומים: גילה אזולאיעיצוב: רוניה צוויבל*כל התמונות עם הילדים קיבלו אישור פרסום -
מסעדת זו ביזו
1.12.15צילום פרסום: אבישי פינקלשטיין. מסעדת "זו ביזו" הטרנדית בניצוחו של השף דיוויד פרנקל. בצילום זה רציתי להדגיש את האור החזק עם השנדלייר הענק אל מול תחושת האפלוליות ואווירת הווינטאג' של בר/המסעדה זו. -
צילום לאדריכלים ומעצבי פנים
24.11.15...טורה ועיצוב פנים, שמטרתה להקנות לאדריכלים ולמעצבי פנים כלי עבודה הכרחי, עוצמתי וחשוב בעבודתם במשרדי התכנון ומול קהל הלקוחות. אדריכלים ומעצבי פנים נדרשים פעמים רבות במסגרת עבודתם לצילום איכותי, ככלי אולטימטיבי לתיעוד קטלוג, פרסום ומחקר. הצילום מהווה בן לוויה צמוד והכרחי לבחינת תהליכים וחשיפת העבודות שהממד היצירתי -אמנותי ולעיתים גם הפילוסופי שלהם, נסתר מעיני הציבור הרחב. מתוך הבנה של הצורך המקצועי, לצד הרצון לכלי עצמתי לביטוי איש, פות... -
אדלר - חומסקי בינוי ערים ומיתוג
14.03.11במקום שבו אירית רחמים מהישרדות היא "אדריכלית אירועים", משרד הפרסום אדלר חומסקי מכין תוכנית אב תיירותית לאילת. לא אדריכל, לא מהנדס העיר, אפילו לא מישהו מקומי... משרד פרסום תל אביבי הוא זה שמכין תוכנית אב לעיר. כמה עצוב לקרוא את הכתבה על תוכנית האב התירותית של אילת. תוכנית שהוכנה על ידי משרד הפרסום אדלר - חומסקי. כמו תמיד אצל משרדי פרסום הדוח אומר:1. המצב קשה.2. נדרש שיפור אמיתי וגם שיווק.3. בואו נעשה שיווק.אני מת ממשרדי הפרסום האלה. כמה פעמים ... -
סוכות מדברות - תחרות
3.07.12...רס "חביב הקהל". צוות השופטים יוכל לחלק עוד חמישה ציונים לשבח לדגמים נבחרים. שונות כל הזכויות שמורות למארגנים. למארגנים שמורות הזכויות להשתמש בכל דגם שהוגש ובחזות שלו לצרכי פרסום, באתר האינטרנט של התחרות ולצרכי תיעוד כללי. מארגנים שמורה הזכות להשתמש בטפסי ההגשה ולערוך אותם לטובת התערוכה והקטלוג המלווה. * בתמונה - הזוכה בשנה שעברה, מרגה פישטיין, "סוכת מרחב מוגן" לשאלות ניתן לפנות לבית אבי חי במייל: [email protected] או בפקס: 02-6215998 -
אבני הבניין של השיכון הציבורי - הספר וההרצאות
22.07.14ביוני האחרון התקיים כנס בעקבות פרסום הספר "אבני הבניין של השיכון הציבורי: שישה עשורים של בנייה עירונית ביוזמה ציבורית בישראל", בהנחייתה של אדר' מיכל נאור ורניק - מ"מ אדריכל ראשי במשרד הבינוי והשיכון. ההרצאות שנתנו בכנס זמינות כעת לקהל באתר יוטיוב. הספר "אבני הבניין של השיכון הציבורי" מתעד את פועלו רחב הידיים של משרד הבינוי והשיכון במשך שישים שנים, כגורם מתכנן המשפיע על עיצוב דמותה הפיזית, החברתית והערכית של מדינת ישראל. התפרסם ביוזמתו של משרד הבי... -
הדמיות ההצעה לספריה הלאומית פורסמו ברשת
25.02.13אתר "מיתוג ערים ומדינות" פרסם לפני מספר ימים לראשונה את ההדמיות לתכנון הזוכה בתחרות הספריה הלאומית. כזכור, הצעתו של האדריכל רפי סגל שזכתה נפסלה על ידי קרן יד הנדיב שארגנה את התחרות ללא נימוקים מפורטים. על פי תנאי התחרות, פרסום ההצעה הזוכה היה אסור ולכן לא זכינו לראות שמץ מהתכנון עד כה.הפרסום באתר "מיתוג ערים ומדינות" אינו מחדש דבר מבחינת התוכן אבל זו הפעם הראשונה בה אנו יכולים להתרשם ולו במעט מההצעה הזוכה. האדריכל רפי סגל יופיע בשבוע הבא בשני איר... -
בחינת הרישוי הקרובה באדריכלות
9.12.12...דריכלים משרד התמ"ת א.נ. שלום רב,הנדון: בחינת הרישוי הקרובה באדריכלות ללשכתי הגיעו מספר פניות בנוגע לרישום לבחינת הרישוי באדריכלות, מהן עולות מספר שאלות: נטען כי תקופת הרישום לבחינה מצומצמת, כשבועיים בלבד מרגע הפרסום על קיום הבחינה ועד סגירת הרישום. דהיינו, אדריכל שירצה להירשם לבחינה אך טרם השלים את מילוי הטפסים הרבים שאתם דורשים סביר כי לא יעמוד בתאריך היעד. מדוע לא לאפשר תקופת רישום ארוכה וסבירה יותר? כן ... -
מיתוג עירוני במקום תכנון
31.03.11בכתבה בגלי צהל ובמקומון קריית מלאכי הוצג המהלך של ראש העיר מוטי מלכה למיתוג מחדש של קריית מלאכי. אופנת המיתוג העירוני התפשטה לאחרונה כאילו שזה פתרון קסם. אילת, קרית מלאכי ומקומות אחרים פונים לטפל בתדמית שלהם דרך משרדי פרסום ולא דרך תכנון עירוני וזה פשוט מעצבן אותי. קריית מלאכי מנסה לשפר את תדמיתה העצמית בעיני התושבים עצמם דרך הנסיון להפוך אותה ל"עיר האוכל והטעמים". אל המסקנה המבריקה הזו הגיע משרד הפרסום לאחר סקר שמצא שמה שאנשים יודעים על קריי... -
כך "הודפסו" 10 בתים בתלת-ממד בתוך פחות מיום
9.06.14...בועיים אחרי שחברת האדריכלות ההולנדית DUS הכריזה שהיא החלה להדפיס בית באמסטרדם. נראה שהדפסת תלת-ממד היא טכנולוגיה שזמנה הגיע, והממציאים האירופים מתחילים סוף סוף לקטוף את הפירות. יום אחרי פרסום הכתבה על המיזם של WinSun הסינית באתר 3Ders.org, חברת התוכנה הבלגית Materialise הגישה בקשה להנפקת מניות אמריקניות לטכנולוגיית התלת-ממד שלה. זה היה אולי בהשראת Voxeljet, יצרנית גרמנית של מדפסות תלת-ממד שמנייתה הכפילה את עצמה ביום המסחר הראשון בה באוקטובר שעבר. -
הזכות לפרסום תמונות והדמיות
27.01.13בית המשפט העליון קבע כי האדריכל אסף גוטסמן, שפרסם הדמיות מחשב של ביתו של יזם האינטרנט אריק ורדי בשכונת אפקה, פגע בפרטיותו - וזאת למרות שההדמיות לא קשרו בין הבית המוצג בהן לבין ורדי. למרות שנאסר פרסום הדמיות הבית, גוטסמן רשאי להציג אותן לעיני גורמים מקצועיים או לקוחות.השופט פוגלמן קבע כי "פנים ביתו של אדם הוא מבצרו, ובגדריו הוא זכאי לכך שיניחו אותו לעצמו. בתוככי ביתו של אדם מממש הוא את זכותו לפרטיות בצורה המובהקת ביותר. לפיכך יש לאדם ציפייה סבירה ...







