חיפוש - אור , מיתוג משרדים , תכנון |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרדים ברמת החייל
17.01.17תכנון ועיצוב משרדים חדשים ע"י T+Rstudio בהיקף של כ 300 מ"ר, רמת החיל, תחום העיסוק של החברה: VR. צלומים: עמית גרון -
מרפאת שיניים בתל אביב
18.01.17מרפאת שיניים בתל אביב - 300 מ"ר בתל אביב -
עיצוב משרדים ברמת החייל
29.11.16עיצוב משרדי הייטק ברמת החייל -
עיצוב משרדי Intengo
10.01.171700 מ"ר ברח הברזל 38 ברמת החיל. תכנון ועיצוב המשרדים – T+Rstudio. תחום עיסוק של החברה: אפליקציות לפרסום באינטרנט. צילומים:עמית גרון -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גי... -
מיתוג משרדים
28.11.16...עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוק... -
עיצוב משרדים ברמת החייל
28.11.16... העבודה שלהם ולתת להם תחושה של התחדשות והתפתחות", אומרות רוזנשטיין וגולדפרב. חלל משרדים בגודל 2,000 מ"ר נבחר בבניין ברמת החייל. בשלב התכנון נעשתה חלוקה מחודשת של החלל, ובעקבותיה בוצע שיפוץ נרחב. במסגרת העיצוב נעשה שימוש הן בחומרים חמים וברהיטים ביתיים, לצד ריהוט משרדי. לצד שימוש בחומרים חמים כמו שטיחים, טפטים דומיננטיים (טפט צמחייה, טפט פיל ענקי), קירות בצבעים עזים (טורקיז, צהוב, ורוד), נותרו לא מעט אלמנטים תעשייתיים כמו צנרת חשופה ובטון חשוף. -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...ת שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין הגורמים לכך כלולים אוורור לקוי והעדר אוויר צח, מחסור באור טבעי, סנוור, תנאים תרמיים לא נוחים, תחושת זמן לקויה הנובעת ממחוסר בקשר עם החוץ, פליטת מזהמי אוויר מהציוד שבו נעשה שימוש ועוד.כדי למנוע תופעות אלו אנו ממליצות להקפיד בין היתר, על ניצול תאורה טבעית עד כמה שניתן ושימוש בהצלל... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ן שמגיעה מההנהלה למעלה לעובד למטה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירתיים. בשטחי מעבר ייעודיים, יש לתכנן ולעצב חלל מזמין נוח ומסוגנן שמאפשר את אותם רגעי "הפיצוח" ו "ההברקה" ('אאוריקה!" ) ורעיונות טובים, שנולדים בכל רגע, בכל מקום במשרד. אם אתה כמנהל רוצה את באז של האנשים סביבך, אתה יכול לבחור לשבת ליד אזור הקפה, או ה- chill-out . לחלופין, למה לא תמצא לעצמך "תא ישיבה" (booth) שקט לשיחה מעניינת 1 על&... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...ים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנהלות פונות למעצבי פנים ומומחים למיתוג סביבות עבודה בבקשה לעצב מחדש, או אפילו רק לרענן ולחדש את סביבת הע... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17... מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים חשמליים. ארגון סביבת העבודה מחדש באופן שמקרין סדר יתרום לתדמית הארגון שלכם, יעיד על מקצועיות וניהול בריא של העסק שלכם, ובנוסף גם יאפשר לנצל טוב ונכון יותר ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...העבודה. על מעצבי משרדים לתכנן ולעצב את המשרד כך שהאזורים במשרד המעוצב יאפשרו שיתוף ידע, שיתוף פעולה ודיאלוג פורה, אך בו בעת גם יאפשרו שמירה על הפרטיות של העובד. הצרכים של העובדים המשתמשים בחללי המשרד המעוצב, עשויים להשתנות לאורך "חיי הפרויקט". לכן חשוב להשקיע בפרטי ריהוט ואלמנטים מודולריים שמאפשרים ניידות. פרטי רהוט שניתן לאחסן או לחבר עם אלמנטים אחרים. פריטים שיכולים לשנות מצבים ושימושים, כדי להתאים עצמם לצרכים הספציפיים של הצוות העובדים ביחד ו... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ר של פתרונות יצירתיים, פשוטים לשימוש ונעימים למראה, אשר בכוחם למזער למינימום את התהודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה וביד... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...עובדים סביבת עבודה מתאימה לצרכיהם, ולפני קבלת ההחלטה יש לברר מהו גודל החלל, שהארגון מאכלס במצב הנתון, ומהו גודל החלל הדרוש עבורו. בהמשך לכך מומלץ לערוך ניתוח של החלל הקיים ואופן ניצולו כדי לסייע בקבלת ההחלטה. יש לקחת בחשבון שתכנון נכון ומדויק של החלל יכול לשדרג משמעותית את החלל הקיים בעזרת ניצולו באופן חסכוני וכך גם להעלות את ערך הנכס.ערך מוסף – מומלץ להתייעץ עם העובדים בארגון לגבי תהליך השינוי על מנת לנסח באופן מדויק מה הוא אופי השינוי הנדרש. שי... -
עיצוב משרדים
17.11.16...קדמים בלב אזור התעשיה של רעננה, גודלם כ 800 מר' ומתפרשים על פני 2 קומות. שלב התכנון החל בחשיבה מקיפה יחד עם הנהלת החברה על צרכי הארגון תוך מתן מענה ופתרונות ההולמים את רוח החברה. חלל המשרדים תוכנן כך שהחדרים הפרטיים מוקמו לאורך מעטפת החלל המורכבת מחלונות רבים וכך היושבים בחדרים נהנים מאור יום טיבעי וזרימה של אויר, בעוד החללים הציבוריים (חדר ישיבות, חדר פנאי..) מוקמו במרכז החלל ונגישים לכל העובדים במידה שווה. במסדרונות החברה נתלו מהתקרה 2 כיסא...