חיפוש - מאמרים , אור , עיצוב , תכנון משרדים |1| - דף 1
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...ת שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין הגורמים לכך כלולים אוורור לקוי והעדר אוויר צח, מחסור באור טבעי, סנוור, תנאים תרמיים לא נוחים, תחושת זמן לקויה הנובעת ממחוסר בקשר עם החוץ, פליטת מזהמי אוויר מהציוד שבו נעשה שימוש ועוד.כדי למנוע תופעות אלו אנו ממליצות להקפיד בין היתר, על ניצול תאורה טבעית עד כמה שניתן ושימוש בהצלל... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...ים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנהלות פונות למעצבי פנים ומומחים למיתוג סביבות עבודה בבקשה לעצב מחדש, או אפילו רק לרענן ולחדש את סביבת הע... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ן שמגיעה מההנהלה למעלה לעובד למטה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירתיים. בשטחי מעבר ייעודיים, יש לתכנן ולעצב חלל מזמין נוח ומסוגנן שמאפשר את אותם רגעי "הפיצוח" ו "ההברקה" ('אאוריקה!" ) ורעיונות טובים, שנולדים בכל רגע, בכל מקום במשרד. אם אתה כמנהל רוצה את באז של האנשים סביבך, אתה יכול לבחור לשבת ליד אזור הקפה, או ה- chill-out . לחלופין, למה לא תמצא לעצמך "תא ישיבה" (booth) שקט לשיחה מעניינת 1 על&... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...ם על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים חשמליים. ארגון סביבת העבודה מחדש באופן שמקרין סדר יתרום לתדמית הארגון שלכם, יעיד על מקצועיות וניהול בריא של העסק שלכם, ובנוסף גם יאפשר לנצל טוב ונכון יותר את שטח ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...העבודה. על מעצבי משרדים לתכנן ולעצב את המשרד כך שהאזורים במשרד המעוצב יאפשרו שיתוף ידע, שיתוף פעולה ודיאלוג פורה, אך בו בעת גם יאפשרו שמירה על הפרטיות של העובד. הצרכים של העובדים המשתמשים בחללי המשרד המעוצב, עשויים להשתנות לאורך "חיי הפרויקט". לכן חשוב להשקיע בפרטי ריהוט ואלמנטים מודולריים שמאפשרים ניידות. פרטי רהוט שניתן לאחסן או לחבר עם אלמנטים אחרים. פריטים שיכולים לשנות מצבים ושימושים, כדי להתאים עצמם לצרכים הספציפיים של הצוות העובדים ביחד ו... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גי... -
מיתוג משרדים
28.11.16...עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוק... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...לאתר חדש ושיפוץ אתר קיים כרוכים בהשקעה כלכלית דומה, יש לבחון את עלות התהליך מול התועלת לטווח הארוך, שיכולה להטות באופן משמעותי את הכף לכיוון החלטה ספציפית.מחלל עבודה לחלל שעובד – חלק מתפקידם של המעסיקים הוא לדאוג לסביבת עבודה נעימה, האפשרת לעובדים לבצע את עבודתם באופן המיטבי, היעיל והנוח ביותר. בדיקת תנאי החלל הקיים תוך בחינת אפשרויות עיצוב הפנים יעזרו לכם לבדוק איזה חלל יסייע לכם בהשגת המטרות.לתמונות עיצוב משרדים מפרויקטים ניבחרים ע"י T+R studio -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...ית דגם כלשהו. כלי שעשוי לסייע בפיתוח היצירתיות והתקשורת הבינאישית מרחב אישי חיבור סרגל שבו יכול העובד לנעוץ תמונות או פתקים למסך הקבוע בעמדה חלוקת מתקן בו יוכל העובד לשים בסביבתו תמונות ומזכרות אישיות. גם מחווה ארגונית וכמובן פרקטיקה אפקטיבית כתיבת שם העובד על שולחן העבודה שלו- הגדלת הזיקה והשייכות של העובד למיקום מתן האפשרות לעובד לבחור את צבע ההפרדה האקוסטית בין עמדה אחת לשניה הכותבת אורנה ברקת, מעצבת פנים. ליצור איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...ית דגם כלשהו. כלי שעשוי לסייע בפיתוח היצירתיות והתקשורת הבינאישית מרחב אישי חיבור סרגל שבו יכול העובד לנעוץ תמונות או פתקים למסך הקבוע בעמדה חלוקת מתקן בו יוכל העובד לשים בסביבתו תמונות ומזכרות אישיות. גם מחווה ארגונית וכמובן פרקטיקה אפקטיבית כתיבת שם העובד על שולחן העבודה שלו- הגדלת הזיקה והשייכות של העובד למיקום מתן האפשרות לעובד לבחור את צבע ההפרדה האקוסטית בין עמדה אחת לשניה הכותבת אורנה ברקת, מעצבת פנים. ליצור איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18...תם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה לשלב את המסכים השונים. בנוסף לכך, צריך גם לשלב את כל זה עם תאורה נכונה שכן אם השמש תיכנס למשרד ותאיר ישירות על המסך, עלול להיות שלא באמת תראו טוב. יצירת חללי תקשורת מיוחדים עוד דבר שהטכנולוגיה דורשת מאיתנו בעיצוב משרדים מודרניים, זה גם ליצור חללים שמיועדים לתקשורת. כלומר, אם כל העובדי... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15...ם. האתגר: שיפוץ משרדים במינימום הפרעה לתפקוד היומיומי של העובדים תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים. איוש המשרדים החדשים על ידי העובדים נדרש תוך חודשיים וחצי. העבודות הגדולות ביותר שנדרשו: ריצוף כללי, החלפת אריחי תקרה ותאורה, צבע כללי ותיקונים, ציפוי טפטים, שני מטבחי עובדים וחדר דיונים, חלוקת אזורי אופן ספייס על ידי מחיצות זכוכית ואספקת עמדות ריהוט ל-66 עובדים תנאי השטח: רצפה כללית קרמיקה, תקרה אקוסטית ותקרת מתכת מתפרקים, מגבלת עמו... -
עיצוב פנים - מהם השלבים לעבודה? (חלק ב)
12.09.11...מת גימור גבוהה. יש לבצע בחירה קפדנית ומדוקדקת של החומרים לביצוע, כולל נגרות ואביזרים משלימים, ולוודא את שיטת הטמעתם בשטח. חשוב מאד לדבוק בתוכנית המקורית ולא להתפתות לעשות קיצורי דרך שיתחרטו עליהם אחר כך. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון עיכובים אפשריים באספקת חומרי הגלם ושינויים בלוח הזמנים שיקרו בשטח עקב אילוצים שונים. התוצאה הסופית היא שילוב מוצלח בין הלקוח למתכנן, כשלוקחים בחשבון את כל המרכיבים: פרוגראמה, תכנון, עיצוב, תקציב וזמן עד לקבלת המפתח.