חיפוש - מאמרים , יפו , עיצוב משרדים , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...י למנוע תופעות אלו אנו ממליצות להקפיד בין היתר, על ניצול תאורה טבעית עד כמה שניתן ושימוש בהצללות למניעת כניסת חום בחודשי הקיץ, אוורור יעיל באמצעות פתיחת שני פתחים לכיווני אוויר שונים, רכישת גופי תאורה ומכשירי חשמל חסכוניים, שיפור האקוסטיקה באמצעות התקנת חומרי בידוד, התקנת חיישני כיבוי אוטומטיים ושימוש בחומרים עם תו תקן ירוק. הנושאים לטיפול ותכנון משרד ירוק – ע"פ T+R studioתאורה טבעיתמקמו חלונות גדולים בחזית הפונה לדרוםהשתמשו בהצללות בחלונות שפוני... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...מור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מע... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... רבות בנוגע לרעש ולהעדר הפרטיות בניהול שיחות במשרד. מחקרים שנערכו ב 2014 בארה"ב מלמדים, כי עובדים מאבדים כשעה וחצי ביום בגלל הרעש בסביבת העבודה. ניתן להתמודד עם הבעיה של הרעש באמצעות הכנסת אלמנטים אקוסטיים למשרדים המעוצבים. טיפול אקוסטי נכון בתקרה, בעזרת חיפויים אקוסטיים, סופגי רעש יכול לטפל בבעיית הרעש ולהוסיף ליופיו של המשרד המעוצב. יש לתכנן את המחיצות וחוצצי החלל הן לטובת פרטיות בחלל הפתוח וגם כאמצעי סופג רעשים. המחקרים מגלים דרך נוספת להתמוד... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...מת צמחייה, רענון חלק מפרטי הרהוט בחללים הפרטיים או הציבוריים כמו חדרי ישיבות, קפטריות, אזורי המתנה, וקבלת הפנים בלובי הקבלה. יש משרדים הזקוקים לרענן את פתרונות ההצללה או לטפל בבעיות האקוסטיקה, לחדש צבעי קירות או לחדש חיפויי ריצפה ושטיחים. הכל מתוכנן בהתאם להגדרת הצרכים ומסגרת התקציב הנתונה של המשרד. בכל אחד משלבי העבודה הבאים, סטודיו T+R מלווה את הלקוח, מנחה את בעלי המקצוע והספקים השונים, לוקח חלק בפיקוח העליון ומלווה את תהליך התקנה כ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...הודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה ובידוד רעשים הם נקודות רגישות בתכנון ועיצוב משרד וסביבות עבודה, ויש להבדיל בין טיפול ב... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
מיתוג משרדים
28.11.16...עיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים את כל... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18...ות שבהם ניתן יהיה לשלב את המסכים השונים. בנוסף לכך, צריך גם לשלב את כל זה עם תאורה נכונה שכן אם השמש תיכנס למשרד ותאיר ישירות על המסך, עלול להיות שלא באמת תראו טוב. יצירת חללי תקשורת מיוחדים עוד דבר שהטכנולוגיה דורשת מאיתנו בעיצוב משרדים מודרניים, זה גם ליצור חללים שמיועדים לתקשורת. כלומר, אם כל העובדים שלכם יושבים כל הזמן מול המסכים הרי שלא יוצא להם לתקשר זה עם זה, ולכן חשוב שיהיו גם חללים שבהם אין מסכים. בזמן עיצוב חללים כאלה צריך לשים לב שיהי... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...ה ה. סלוביק, שיערו כי כאשר העובדים חסרי פרטיות, הם בסופו של דבר מוציאים יותר אנרגיה ומשאבים מנטאליים בהתמודדות עם הסחות דעת, ומחלקים , ביודעין או לא, את תשומת הלב המנטאלית בין משימות העבודה השוטפות, אשר דורשות ריכוז רב לבין טיפול בהסחות הדעת ותחושות של 'פיקוח'. עוד הסתבר לחוקרים שהעובדים שלא הביאו פריטים אישיים לאיזור מושבם במרחב הציבורי בארגון, חוו תשישות רגשית ולחץ גדול יותר לעומת העובדים שכן הביאו, ולמרות גודל המדגם הקטן, ניתן היה לקבוע שהתאמ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...ה ה. סלוביק, שיערו כי כאשר העובדים חסרי פרטיות, הם בסופו של דבר מוציאים יותר אנרגיה ומשאבים מנטאליים בהתמודדות עם הסחות דעת, ומחלקים , ביודעין או לא, את תשומת הלב המנטאלית בין משימות העבודה השוטפות, אשר דורשות ריכוז רב לבין טיפול בהסחות הדעת ותחושות של 'פיקוח'. עוד הסתבר לחוקרים שהעובדים שלא הביאו פריטים אישיים לאיזור מושבם במרחב הציבורי בארגון, חוו תשישות רגשית ולחץ גדול יותר לעומת העובדים שכן הביאו, ולמרות גודל המדגם הקטן, ניתן היה לקבוע שהתאמ... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
עיצוב פנים - מהם השלבים לעבודה? (חלק ב)
12.09.11זמן - לוח הזמנים של תהליך התכנון והשיפוץ מורכב ממספר גורמים: תכנון ראשוני - הבנת הפרוגראמה ותנאי האתר הנתונים ושרטוט קוים כלליים לתוכנית השיפוץ.לאחר יצירת תוכנית ראשונית נערך בד"כ שלב החלופות בו מועלות ונבדקות מספר חלופות לתכנון,עד לבחירת התוכנית הסופית. שלב זה הוא הקריטי ביותר ודורש את מירב הסבלנות והמחשבה על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית ונכונה לתנאי האתר וללקוח. תוכניות עבודה - לאחר אישור תוכנית זו, יוצא המעצב לשלב פירוט תוכניות העבודה. ו...