חיפוש - תגובות , חדשות , מאמרים , לוח , סדר , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18... שמרוהטות בתפיסות עיצוביות חדשניות כגון "כיסאות שקט", בעלי דפנות וגב גבוה שמאפשרים להתרכז, ספות גומחה כדי להתאים את סגנון השיחה ולהפוך אותה לאינטימית יותר, לעומת ישיבה אחד מול השני, משני עבריו של שולחן הכתיבה שחוצץ . מחיצות מלוחות קיר המאפשרים אינטראקציה אך גם יודעות לייצר פרטיות, שולחנות ישיבה/עמידה שמאפשרים רווחה פיזית, תאים אקוסטיים נעימים ומרחבים פרטיים ומבודדים שמעוצבים כמערות גומחות ובתי עץ. סביבת העבודה, המשרד המעוצב צריך לעורר את העובדים... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... לאותה המטרה. מיקום חלל מדרגות במסגרת עיצוב המשרד, יאפשר עוד הזדמנות למפגש ולשיחה גם בנושאי עבודה. בסמוך למדרגות ניתן לתכנן פינות מפגש בסגנון "סלוני". מדובר בפינות ישיבה רכות ומזמינות שמצוידות בכל אמצעי המחשה הדרושים לעבודה: לוח מחיק, סך טלוויזיה, מחשב וציוד לניהול שיחות וידאו עם לקוחות או גורמים נוספים. בתכנון משרד עם חלל שנותן מענה לעבודה ב- AGILE יש ליצר מקומות מפגש א- פורמליים. מדור בצורך במפגש קצר, החלפת רעיונות, או חשיבה משותפת. "חדרי ישיב... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...ב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גיר / לוחות שעם מעוצבים / שלטי לוגו באותיות מובלטות, שלטי לוגו מוארים, אבל לא רק. הסטודיו מתמחה בעיצוב ומיתוג בבחירת פרטי רהוט ואבזור להשלמת האווירה. השירות יכול לכלול גם בחירת גופי תאורה משלימים, התא... -
מיתוג משרדים
28.11.16...על פני אחרים. למשל טיפול באזור הכניסה, בלובי קבלת הפנים ודלפק הקבלה. חללים נוספים לטיפול יכולים להיות חללי מפגש בפינות הקפה, בקפטריה, בפטיו או במרפסות. יש מקרים בהם הדגש יהיה על האזורים הייצוגיים ופורמליים כחדרי הישיבות, מסדרונות ראשיים וחללי עבודה משותפים, משרדי הנהלה, ופינות אווירה בחללים ייצוגיים נוספים. יש פרויקטים בהם אנו מעצבות את המשרדים וסביבת העבודה מא' ועד ת': משלב הניתוח והבנת התרבות הארגונית, הצרכים ו"האני המאמין" של העסק, דרך... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...מוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים חשמליים. ארגון סביבת העבודה מחדש באופן שמקרין סדר יתרום לתדמית הארגון שלכם, יעיד על מקצועיות וניהול ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...בורי שיתוף העובדים בבחירת התמונות בחלל הפתוח מתוך מבחר מסוים, או תמונות שהעובדים מדפיסים ואף מציירים. על מנת לשמור על סטנדרטים ברורים של מה כן ומה לא, יש צורך בהגדרה לגבי סוג התמונות וה"שפה" הקולקטיבית של החלל הארגוני הפתוח לוח גיר בשטח הציבורי בו ניתן לצייר ולקשקש. כן, הלוח הירוק עם הגירים שעושים צמרמורת של הציפורניים, לא אלה עם הטוש. הלוח יכול להיות ממוקם במסדרון או במטבח וזה משמש את העובדים להעברת מסרים ודינאמיקה חיובית שימוש באבני לגו לבניית... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...בורי שיתוף העובדים בבחירת התמונות בחלל הפתוח מתוך מבחר מסוים, או תמונות שהעובדים מדפיסים ואף מציירים. על מנת לשמור על סטנדרטים ברורים של מה כן ומה לא, יש צורך בהגדרה לגבי סוג התמונות וה"שפה" הקולקטיבית של החלל הארגוני הפתוח לוח גיר בשטח הציבורי בו ניתן לצייר ולקשקש. כן, הלוח הירוק עם הגירים שעושים צמרמורת של הציפורניים, לא אלה עם הטוש. הלוח יכול להיות ממוקם במסדרון או במטבח וזה משמש את העובדים להעברת מסרים ודינאמיקה חיובית שימוש באבני לגו לבניית... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18אין ספק שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו את שיא הטכנולוגיה ואת שיא הקדמה. ניתן לראות זאת בכל פינה ולכן ברור מדוע גם לעיצוב המשרד החדש שלנו נרצה להביא את כל הטכנולוגיה הזאת. אם תנסו לבדוק כמה שעות ביום אתם מבלים מול המסכים, בין אם מדובר על מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון הנייד, אתם תראו שמדובר על לא מעט שעות ביום. לכן חשוב שגם המשרד החדש שלכם יהיה מעוצב בהתאם. זה אומר שצריך הרבה שקעים לטעינת כל המכשירים הללו וגם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה ... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15כאשר אתם יוצאים למסע החיפוש אחר חלל שיתאים ויכיל את הפרוגרמה של החברה שלכם, חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכו... -
עקרונות תכנון אדריכלי לבית פרטי
24.02.21תכנון אדריכלי הוא תחום גדול ורחב וההתמחויות בו מתייחסות לסוגי המבנים השונים הקיימים כיום - מפעלי תעשיה, משרדים, בנייני מגורים, בנייני משרדים ואף כמובן, לתכנון בתים פרטיים. בשל כך, תכנון אדריכלי לבית פרטי מתייחס, ספציפית, לתכנון בית פרטי, על כל הנלווה לכך, ואדריכל המתמחה בו, לרוב יתמחה בתחום זה בלבד, ולא יעסוק בסוגי התכנון האדריכלי הרבים האחרים הקיימים כיום בשוק.תכנון אדריכלי לבית פרטי - במה הוא מתמקד?חשוב לזכור, כי בין תפקידו של האדריכל להגשים את...







