חיפוש - מיתוג , רנו |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
כיצד מתחילים לעצב ולתכנן מספרה?
24.01.17...ביותר תהיה מצידי המראות – ותעטוף את פני הלקוח כך שלא תהיה על פניו הצללה.גוון התאורה יהיה חם - 3000קלווין - כי כולנו נראים טוב יותר בזמן שהשמש שוקעתJ· טיפ לסיום. מיתוג המספרה:עיצוב שיער ויופי זהו עסק של אסתטיקה ונראות, הלוגו, הצבעים, הצורות והשפה הגראפית שבה תשתמש/י עבור המספרה שלך, הם חלק משלים ובלתי נפרד מעיצוב הפנים. בהזדמנות זו של ריענון בית העסק, כדאי ורצוי גם להשקיע באתר אינטרנט ובלוגו חדש שיעזור לנו לשמר את הדבר הכי חשוב לנו – הלקוחות. -
בזיון וסיאוב בירושלים
15.08.11...י חושב שאנחנו נמצאים בתחילתה של תקופה בה אנחנו מוציאים את התכנון מישראל ומעבירים אותו לאדריכלים בעולם. חלק מהאדריכלים בארץ הופכים לשותפים, והמשרדים העולמיים הגדולים הם אלה שלוקחים את כל השמנת של התכנון - גם את העיצוב וגם את המיתוג העצמי ואת הקרדיט. ללא הקרדיט המעמד של המשרדים בארץ רק ילך וירד וחלוקת העוגה בינם לבין המשרד העולמי תשתנה כך שהתכנון יעשה במרכז העולמי והשרטוטים בהודו. האדריכל בישראל יישאר רק כדי לוודא התאמה לתקנים, לתרגם את התוכניות ול... -
עיצוב מסעדה - פיצריית כרמיז
21.03.16כשבעל הפיצריה במודיעין פנה אלי בבקשה ליצור פיצריה חדשה עם מיתוג שונה, תפריט אחר וקונספט ייחודי. באותו הזמן החליט בעל הנכס להרחיב את החלל והמקום היה בתחילת השיפוצים כך שנדרשה התערבות מהירה ותכנון זריז. בקשת בעל הפיצריה היתה ליצור מקום אינטימי ללקוחות ותיקים, שמצד אחד ישמור מערך משלוחים גדול ומצד שני ישמש כמסעדה בשעות הערב לזוגות ומשפחות בשכונה. מבנה החלל בו נדרשתי לעצב את הפיצריה בנוי טלאים על טלאים והחזית המורחבת החדשה אלכסונית לכל חלל הפנים. ק... -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16שיפוץ משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative השטח במ\"ר: 100 מ\"ר בבניין משרדים בבורסה בר\"ג תקציב : לא לפרסום עיצוב פנים: דנה שקד עיצוב משרד גופמן - סיפור הרקע דנה שקד ורוית גופמן נפגשו בתחילת שנות העשרים לחייהן, בהיותן סטודנטיות במכון הטכנולוגי בחולון. הן חלקו דירת 2 חדרים בדיזנגוף בזמן שדנה למדה עיצוב פנים ורוית תקשורת חזותית, ובאופן כללי ניסו להבין מה יהיו כשיהיו גדולות. כעשור לאחר מכן, רוית מזמינה את דנה לעצב עבורה את החלל ה... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...ה הגבוהה החלונות האותנטיים. כמו כן היה חשוב לבעלת המשרד להציג לראווה ספרי תנך מיוחד שהיוו ירושה מחמה, ולכן בתוך האחסון הנחוץ לכל תיקי המשרד, שולבו חלקים מזכוכית שאפשרו את תצוגת ספרי התנ"ך. בתוך כל אלה לא ויתרנו את העברת מסרי מיתוג העסק דרך עיצוב הפנים. העברת המסרים הוטמעה דרך הגוונים ויצירות גבס בתקרה המשרד ששולבו כגופי תאורה. חדר הישיבות של המרד יוצא דופן במיקומו הצופה לגינה קטנה ופרטים הממוקמת ליד החלון הגבוה. כניסה אור עצומה דואגת להאיר את כל ... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22... הקמעונאות המקדשת מיתוג גרמה למרכזי קניות לאבד את הבידול המסחרי בעקבות מותגי עוגן המצויים ברוב הקניונים. בידול הקניון נוצר בעיקר בעקבות מיקומו ומושפע מאד מחוויית השהיה בקניון. עמידה בתחרות העצומה על ידי מציאת האיזון בין עלויות תפעול שוטפות ואספקת חוויה מושלמת ללקוח היא המפתח להצלחה מסחרית.בתמונה:מערכות מיזוג בעלות בינה מלאכותית מווסתות את הטמפרטורה בהתחשב בפרמטרים המשתנים לחסכון במשאבים ותוך הקטנת פליטת פחמן.קרדיט: Freepikנכתב בשיתוף חברת אורבונד