חיפוש - מאמרים , ספר , עיצוב משרדים , תכנון בר-קיימא |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...מור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מע... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...לס הרעש. כשבאים לעצב את המשרד, מומלץ למצוא את הפתרונות האקוסטיים הנכונים לחלל עבודה, בעיקר אם מדובר בחלל פתוח בו עובדים רבים משוחחים בטלפון, אולי חלק מחדרי הישיבות הממוקמים בסמוך לחללי העבודה המשותפים, ובחלקם מערכות וידאו קונספרנס, או בחדרי מנהלים שלא רוצים שכל מילה שנאמרת, תישמע גם מחוץ לחדר . הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לנצל ביתר יעילות את החלל העומד לרשותנו, מבלי להתפשר על בידוד אקוסטי, אפקטיבי ותוך שמירה על עיצוב המשרד, וניצול נכון של מרחב העב... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים היום אנו יודעים כי שיטת ניהול הפרויקטים ב AGILE ניתנת ליישום לא רק בפרויקטים של פיתוח תוכנה, אלא גם בפרויקטים שונים בהם נדרשת עבודה בגמישות, ביעילות, ביצירתיו... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...עבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18... עצמם. פריטים אלה עשויים לסייע לעובד לשמור על אנרגיה רגשית מול הלחצים שמגיעים ממשימותיו ולמנן נכון יותר את הסחות הדעת והקשיים הטמונים בסביבת עבודה בעלת פרטיות נמוכה", סיכמו החוקרים. מצבים מאתגרים יותר מתקיימים בארגונים בהם מספר המקומות קטן ממספר העובדים, דבר אשר מייצר "כיסאות מוסיקליים". מדובר על המצאה אמריקאית אשר נקראית "מוביליטי" והיא נועדה לשמש ארגונים אשר עובדיהם לא עושים את כל ימות השבוע במשרד או שהנהלת הארגון רוצה לעודד עובדים לשהות מחוצה... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18... עצמם. פריטים אלה עשויים לסייע לעובד לשמור על אנרגיה רגשית מול הלחצים שמגיעים ממשימותיו ולמנן נכון יותר את הסחות הדעת והקשיים הטמונים בסביבת עבודה בעלת פרטיות נמוכה", סיכמו החוקרים. מצבים מאתגרים יותר מתקיימים בארגונים בהם מספר המקומות קטן ממספר העובדים, דבר אשר מייצר "כיסאות מוסיקליים". מדובר על המצאה אמריקאית אשר נקראית "מוביליטי" והיא נועדה לשמש ארגונים אשר עובדיהם לא עושים את כל ימות השבוע במשרד או שהנהלת הארגון רוצה לעודד עובדים לשהות מחוצה... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18...ות שבהם ניתן יהיה לשלב את המסכים השונים. בנוסף לכך, צריך גם לשלב את כל זה עם תאורה נכונה שכן אם השמש תיכנס למשרד ותאיר ישירות על המסך, עלול להיות שלא באמת תראו טוב. יצירת חללי תקשורת מיוחדים עוד דבר שהטכנולוגיה דורשת מאיתנו בעיצוב משרדים מודרניים, זה גם ליצור חללים שמיועדים לתקשורת. כלומר, אם כל העובדים שלכם יושבים כל הזמן מול המסכים הרי שלא יוצא להם לתקשר זה עם זה, ולכן חשוב שיהיו גם חללים שבהם אין מסכים. בזמן עיצוב חללים כאלה צריך לשים לב שיהי... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15...עוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי אוכל. בנוסף התבקש עיצוב לפרוזדור המעבר ולאזור הקבלה מבלי להחליף את דלפק הכניסה, ארונות קיימים ודלתות פנים, ושדרוג בסטיילינג לחדרי עובדים קיימים. האתגר: שיפוץ משרדים... -
עיצוב פנים - מהם השלבים לעבודה? (חלק ב)
12.09.11זמן - לוח הזמנים של תהליך התכנון והשיפוץ מורכב ממספר גורמים: תכנון ראשוני - הבנת הפרוגראמה ותנאי האתר הנתונים ושרטוט קוים כלליים לתוכנית השיפוץ.לאחר יצירת תוכנית ראשונית נערך בד"כ שלב החלופות בו מועלות ונבדקות מספר חלופות לתכנון,עד לבחירת התוכנית הסופית. שלב זה הוא הקריטי ביותר ודורש את מירב הסבלנות והמחשבה על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית ונכונה לתנאי האתר וללקוח. תוכניות עבודה - לאחר אישור תוכנית זו, יוצא המעצב לשלב פירוט תוכניות העבודה. ו...







