חיפוש - חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , לד , משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...לפק קבלה מרשים, שילוט בולט בתלת ממד עם לוגו ברור ומכובד, מסך טלוויזיה שמשדר את החדשות ברצף, רהוט מזמין ורך למבקרים ולצוות העובדים, כל אלו הם דברים שיוצרים רושם ראשוני חזק וטוב, שנחקק בזיכרונו של המבקר. בחוויית קבלת הפנים במשרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...פי תאורה ומכשירי חשמל חסכוניים, שיפור האקוסטיקה באמצעות התקנת חומרי בידוד, התקנת חיישני כיבוי אוטומטיים ושימוש בחומרים עם תו תקן ירוק. הנושאים לטיפול ותכנון משרד ירוק – ע"פ T+R studioתאורה טבעיתמקמו חלונות גדולים בחזית הפונה לדרוםהשתמשו בהצללות בחלונות שפונים למערבלמזרח ולדרום למניעת כניסת חום בקיץעשו שימוש במחיצות נמוכות מזכוכית בעמדות העבודהתאורה מלאכותיתהעדיפו גופי תאורה חסכונית: תאורת לדיםהשתמשו בתאורה ממוקדת לחללים ומשטחים בהתאם לשימושים בחל... -
עיצוב סביבת עבודה חדשנית - הכנס הבינלאומי
19.03.17עיצוב סביבת עבודה חדשנית – 11/05/2017הכנס הבינלאומי לעיצוב ותכנון משרדים ומרחבי עבודה, בייזום והפקת "בית ונוי", יפגיש מרצים בולטים מחו"ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח בתחוםהאם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב המשרד ומרחבי עבודה? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מרעננים? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב בכלל משפיע על עיצוב המשרדים בפרט ועל חוויית העבודה בהם? בשאלות אלה ואחרות יעס... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...טה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירתיים. בשטחי מעבר ייעודיים, יש לתכנן ולעצב חלל מזמין נוח ומסוגנן שמאפשר את אותם רגעי "הפיצוח" ו "ההברקה" ('אאוריקה!" ) ורעיונות טובים, שנולדים בכל רגע, בכל מקום במשרד. אם אתה כמנהל רוצה את באז של האנשים סביבך, אתה יכול לבחור לשבת ליד אזור הקפה, או ה- chill-out . לחלופין, למה לא תמצא לעצמך "תא ישיבה" (booth) שקט לשיחה מעניינת 1 על–1 עם עמית להצית רעיונות י... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...חדר. כשבאים לעצב משרד, כבר בשלב התכנון כדאי לחשוב איך למנוע מעברי רעש או דיבור מחדר לחדר, יש לקחת בחשבון שגלי הקול עוברים גם דרך קירות או אלמנטים קשיחים אחרים. חשוב להפחית מעברי קול, בעיצוב משרדים חדשים, אך גם הנראות והאסתטיקה חשובה מאד, לכן יש לבחור בקפידה, ביחד עם יועצי האקוסטיקה את הפתרון האסתטי שייתן גם את המענה הפונקציונאלי הנכון ביותר. .לתמונות משרדים מעוצבים מפרויקטים נבחרים ע"י T+R studio טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב.סטודיו לעיצוב משרדים -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...שקטה שמנעימה את האווירה. טריבונה קטנה עם מדרגות ישיבה מודולריות למשרד, מדובר במיני אודיטוריום שמשמש כאזור למפגש. או נקודת מגש לקיים פגישה מאולתרת. למעשה מדובר בתיבות בגלים ועיצובים שונים במגוון שלם של אפשרויות סידור וארגון בחלל. כמעצבות פנים שמתמחות בתכנון משרדים מעוצבים אנחנו מתכננות אזורי מפגש מסוג זה, גם מהבנת הנטייה האנושית והמולדת שלנו לטפס. זה בחירה טבעית ונחמדה גם לאכול את ארוחת הצהריים באזור זה, ולמה לא.עיצוב משרדים סטודיו T+R Studio -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
מיתוג משרדים
28.11.16... ה"ענן" הולך ועולה. למנכ"לים של ארגונים יש מטרה חשובה והיא ליצור סביבת עבודה צעירה, מתקדמת, תוססת ועירה. עיצוב פנים נכון, מרשים ומושך מסייע בגיוס עובדים צעירים ומוכשרים, ומחזק את הנאמנות של העובדים הקיימים למקום העבודה. לעיצוב יש גם השפעה מכרעת על התפקוד היעיל, הפרודוקטיביות והמוטיבציה של העובדים. זאת כחלק מהחוויה של מנהלים, עובדים ולקוחות בסביבת העבודה המעוצבת. לתמונות משרדים מפרויקטים נבחרים ע"י T+R studio טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב. -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...סציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים את כל ההתחייבות הזו שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור ?במקרים רבים של התרחבות במספר העובדים במשרד, לא נדרשת הכפלה של שטחי המשרד. ברב המקרים תוספת של כרבע מהשטח הקיים בהחלט יכולה להיות מספקת.... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
סקיילייט וירטואלי פותח את סביבת העבודה
5.04.11... את סביבת העבודה ומגדיל את פרודוקטיביות העובדים תקרות השמיים מוארות של Sky Factory הינם אשנבים וירטואלים אשר מוסיפים אימפקט אסתטי מיידי למשרדים וגורמים להגברת פרודוקטיביות העובדים ושביעות רצונם במקום העבודה. פיירפילד, איווה, 31.8.10 – תקרות שמיים מוארות הינם כלי ויזואלי מרתק ורב תכליתי עבור בעלי עסקים הרוצים לשנות את סביבת העבודה מקצה לקצה, לשפר את שביעות רצונם של העובדים ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלהם. תקרות שמיים מוארות הינם אשליה רי... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
עיצוב משרדים
22.01.18ישנם אנשים שחושבים שאין צורך בעיצוב משרדים, פשוט שמים כמה כיסאות, שולחנות עם עמדת מחשב וארונות לאחסון מסמכים. לא… ממש לא! מהו בעצם משרד? משרד הוא סביבת עבודה בה העובדים נמצאים שעות רבות במהלך היום, זמן בו עליהם לעשות את עבודתם תוך כדי שיתוף פעולה הרמוני עם הקולגות למשרד – זהו צורך עסקי. כמו כן משרדים רבים מאחרים לקוחות ושותפים עסקיים לצורך קבלת החלטות על שיתופי פעולה וסגירת עסקאות. אלו הם הדברים הבסיסיים של משרד, כמובן שישנו שוני בה...