חיפוש - חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , לוח , משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...לפק קבלה מרשים, שילוט בולט בתלת ממד עם לוגו ברור ומכובד, מסך טלוויזיה שמשדר את החדשות ברצף, רהוט מזמין ורך למבקרים ולצוות העובדים, כל אלו הם דברים שיוצרים רושם ראשוני חזק וטוב, שנחקק בזיכרונו של המבקר. בחוויית קבלת הפנים במשרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
עיצוב סביבת עבודה חדשנית - הכנס הבינלאומי
19.03.17עיצוב סביבת עבודה חדשנית – 11/05/2017הכנס הבינלאומי לעיצוב ותכנון משרדים ומרחבי עבודה, בייזום והפקת "בית ונוי", יפגיש מרצים בולטים מחו"ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח בתחוםהאם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב המשרד ומרחבי עבודה? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מרעננים? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב בכלל משפיע על עיצוב המשרדים בפרט ועל חוויית העבודה בהם? בשאלות אלה ואחרות יעס... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18... שמרוהטות בתפיסות עיצוביות חדשניות כגון "כיסאות שקט", בעלי דפנות וגב גבוה שמאפשרים להתרכז, ספות גומחה כדי להתאים את סגנון השיחה ולהפוך אותה לאינטימית יותר, לעומת ישיבה אחד מול השני, משני עבריו של שולחן הכתיבה שחוצץ . מחיצות מלוחות קיר המאפשרים אינטראקציה אך גם יודעות לייצר פרטיות, שולחנות ישיבה/עמידה שמאפשרים רווחה פיזית, תאים אקוסטיים נעימים ומרחבים פרטיים ומבודדים שמעוצבים כמערות גומחות ובתי עץ. סביבת העבודה, המשרד המעוצב צריך לעורר את העובדים... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... לאותה המטרה. מיקום חלל מדרגות במסגרת עיצוב המשרד, יאפשר עוד הזדמנות למפגש ולשיחה גם בנושאי עבודה. בסמוך למדרגות ניתן לתכנן פינות מפגש בסגנון "סלוני". מדובר בפינות ישיבה רכות ומזמינות שמצוידות בכל אמצעי המחשה הדרושים לעבודה: לוח מחיק, סך טלוויזיה, מחשב וציוד לניהול שיחות וידאו עם לקוחות או גורמים נוספים. בתכנון משרד עם חלל שנותן מענה לעבודה ב- AGILE יש ליצר מקומות מפגש א- פורמליים. מדור בצורך במפגש קצר, החלפת רעיונות, או חשיבה משותפת. "חדרי ישיב... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...ב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גיר / לוחות שעם מעוצבים / שלטי לוגו באותיות מובלטות, שלטי לוגו מוארים, אבל לא רק. הסטודיו מתמחה בעיצוב ומיתוג בבחירת פרטי רהוט ואבזור להשלמת האווירה. השירות יכול לכלול גם בחירת גופי תאורה משלימים, התא... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
סקיילייט וירטואלי פותח את סביבת העבודה
5.04.11סקיילייט וירטואלי פותח את סביבת העבודה ומגדיל את פרודוקטיביות העובדים תקרות השמיים מוארות של Sky Factory הינם אשנבים וירטואלים אשר מוסיפים אימפקט אסתטי מיידי למשרדים וגורמים להגברת פרודוקטיביות העובדים ושביעות רצונם במקום העבודה. פיירפילד, איווה, 31.8.10 – תקרות שמיים מוארות הינם כלי ויזואלי מרתק ורב תכליתי עבור בעלי עסקים הרוצים לשנות את סביבת העבודה מקצה לקצה, לשפר את שביעות רצונם של העובדים ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלהם. תקרות שמיי... -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15...אוכל. בנוסף התבקש עיצוב לפרוזדור המעבר ולאזור הקבלה מבלי להחליף את דלפק הכניסה, ארונות קיימים ודלתות פנים, ושדרוג בסטיילינג לחדרי עובדים קיימים. האתגר: שיפוץ משרדים במינימום הפרעה לתפקוד היומיומי של העובדים תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים. איוש המשרדים החדשים על ידי העובדים נדרש תוך חודשיים וחצי. העבודות הגדולות ביותר שנדרשו: ריצוף כללי, החלפת אריחי תקרה ותאורה, צבע כללי ותיקונים, ציפוי טפטים, שני מטבחי עובדים וחדר דיונים, חלוקת אזורי ... -
עיצוב משרדים
22.01.18ישנם אנשים שחושבים שאין צורך בעיצוב משרדים, פשוט שמים כמה כיסאות, שולחנות עם עמדת מחשב וארונות לאחסון מסמכים. לא… ממש לא! מהו בעצם משרד? משרד הוא סביבת עבודה בה העובדים נמצאים שעות רבות במהלך היום, זמן בו עליהם לעשות את עבודתם תוך כדי שיתוף פעולה הרמוני עם הקולגות למשרד – זהו צורך עסקי. כמו כן משרדים רבים מאחרים לקוחות ושותפים עסקיים לצורך קבלת החלטות על שיתופי פעולה וסגירת עסקאות. אלו הם הדברים הבסיסיים של משרד, כמובן שישנו שוני בה...