חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , סביבת עבודה , תכנון |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17... מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים חשמליים. ארגון סביבת העבודה מחדש באופן שמקרין סדר יתרום לתדמית הארגון שלכם, יעיד על מקצועיות וניהול בריא של העסק שלכם, ובנוסף גם יאפשר לנצל טוב ונכון יותר ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18... העבודה של החברה. לצד הגדרת יעדים שיווקיים, צפי הוצאות והכנסות, יוגדר יעד של מיצוב סביבת העסק כתשתית חשובה לפעילות החברה ולהצלחת העסק. בבנייה והגדרת הקונספט העיצובי לעסק, נשב ונגדיר ביחד עם נציגות ההנהלה כמה הגדרות מהותיות לתכנון סביבת העבודה בעסק: מה הסביבה הנכונה לעסק או לארגון, פנימה והחוצה. מהו הלוקשיין המתאים, איך הוא מתוכנן פנימה והחוצה. נגדיר ביחד עם לקוחותינו את מערכת הקשרים בין המחלקות ובתוך כל צוות. נגדיר את טיב ואופי העובדים, מי ... -
הגינה האקולוגית שלי
5.11.10מהי גינה אקולוגית או גינה אורגנית ? מטרת הגינון האקולוגי הינו שמירה על איכות הסביבה, תוך שימוש בחומרים אורגנים וניצול מינימאלי של משאבים שונים כגון כמויות המים להשקיה, חשמל, דשן, עלויות תחזוקה וכוו. התוצאה המיידית של הגינון הינה יצירת מיקרו-אקלים המשפיע על סביבתו. גינון האקולוגי או בשמו השני, גינון אורגני הוא עוד נדבך מהתפיסה האקולוגית הכללית. הגינון מציג גישה של חיקוי הטבע דרך התערבות מזערית באופן הטיפול בגינה, והשארת רוב העבודה לטבע. אותה עבו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...ים בהם ניתן כמובן לקבל תוספת של שטח משוכר אחר, באותה קומה או בקומה אחרת בבנייןבדילמה של מנכלי אירגונים בצמחיה, האם לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש כדאי להתיחס לנקודות הבאותהגודל לא קובע – המשרד צריך לאפשר לעובדים סביבת עבודה מתאימה לצרכיהם, ולפני קבלת ההחלטה יש לברר מהו גודל החלל, שהארגון מאכלס במצב הנתון, ומהו גודל החלל הדרוש עבורו. בהמשך לכך מומלץ לערוך ניתוח של החלל הקיים ואופן ניצולו כדי לסייע בקבלת ההחלטה. יש לקחת בחשבון שתכנון נ... -
מיתוג משרדים
28.11.16...עבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן את המראה ולחדש את השפה והנראות פונים לסטודיו עם משימת ביזנס-סטיילינג. הסטודיו בונה קונספט של חידוש האווירה ומיתוג מחדש בכל סביבת עבודה. פתרון של ביזנס סטיילינג יעיל ומידי, ויכול לתת מענה גם לקראת ביקור חשוב של אורחים, גיוס עובדים, אירוע חברה או מסיבת עיתונאים. ביזנס סטיילינג ומיתוג משרדים, מאפשר להנהלות לשדרג קומות שלמות בימים ספורים, מבלי ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ר של פתרונות יצירתיים, פשוטים לשימוש ונעימים למראה, אשר בכוחם למזער למינימום את התהודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה וביד... -
איך ליצור ולהשתמש ב- CAD Standard
23.03.14יום חמישי, 27 מרץ 2014, 19:00זהזהזה גלריה לאדריכלות, נמל תל אביבCAD Standard ראוי לשמו הוא כלי פנים-משרדי המורכב מארבעה חלקים המרכיבים סביבת עבודה המייצרת מידע סטנדרטי, אחיד ומהודק המייעל את סביבת העבודה המשרדית, מקצר תהליכי תכנון ומסייע בתכנון, פיקוח ומעקב אחרי פרויקט בתוך המשרד ומחוצה לו.בערב זה, יציג דני כורם את הדרכים בהן ניתן ליצור, להטמיע ולאכוף CAD Standard משרדי בכלים פשוטים אשר אינם דורשים תוספים מיוחדים, פיתוח תוכנה ייעודית או כל כלי נו... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מעורב יכול להתענג על הבחירה הזמינה; איפה לשבת, אם לעבוד בחל... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11עיצוב סביבת העבודה אינו חייב להיות רק יפה לעין, אלא צריך להיות מחובר למותג, לערכי המותג וניתן להעביר באמצעותו מסרים שיווקיים וליצור תחושת הזדהות של העובדים בחברה. סביבת עבודה מעוצבת, נעימה לעובד, מחזקת את התחושה שכף לבוא לעבודה. כאשר העיצוב הינו גם תדמיתי, מועצמת תחושת ההזדהות של העובד עם החברה וערכיה וכן האמון בהצלחתה. תחושה זאת תורמת להעלאת רצונו ומוכנותו של העובד להיות נאמן לחברה ולהשקיע זמן ומחשבה, ואף לשמש כשגריר עבורה. כאנשים, אנחנו... -
גלעד הרוש - שירותי ייעוץ ויזמות
16.12.24...רת, הגברת השקיפות ויישום מדיניות תגמול הוגנת ואפקטיבית. בנוסף להתמחותו בתחומים מקצועיים, גלעד ידוע ביכולותיו הבינאישיות הגבוהות ובגישתו הנגישה והידידותית. שילוב זה מאפשר לו לבנות יחסי אמון עם כל דרגי הארגון, לתרום ליצירת סביבת עבודה חיובית ולהניע תהליכים מורכבים בהצלחה רבה. עם רקע עשיר ויכולת מוכחת בגישור בין הנהלה לעובדים, גלעד הרוש ממשיך לסייע לארגונים להתמודד עם אתגרים בעולם משתנה, לחזק את ההון האנושי ולהוביל לשיפור מתמיד בתוצאות העסקיות. -
חשיבות עיצוב פנים למספרות ומכוני יופי
1.08.24...לת, עוד לפני שהוא מחליף מילה עם פקידת הקבלה, הוא סופג את האווירה שיש בחלל...לטוב ולרע. כמו כן, עיצוב פנים לא נועד רק לשרת את הלקוחות.. הוא נועד באותה המידה לשרת את בעל העסק ואת צוות העובדים, על מנת לייעל את רמת השירות וליצור סביבת עבודה נקייה, נוחה, ומאורגנת.אז... מה הם האלמנטים העיקריים שיוצרים עיצוב פנים נכון למספרה?התכנון של המספרה ייקבע ברובו מהנתונים הפיזיים של החלל עצמו.ישנם שטחי חלל שנוחים הרבה יותר לתכנון וחלוקה מאחרים , כגון חלל ריבועי, ...







