חיפוש - תגובות , חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , צבע , שנה טובה |1| - דף 7
לא מצאת? פשוט חפש.
-
טיפים לרכישת דירה וביצוע שינוי דיירים
21.12.11מזל טוב עשיתם את הצעד הגדול ורכשתם דירה… מקבלן .תוכנית המכר יפה וצבעונית,קיבלתם הדמיות תלת מימד המושכות את העין. וכן, גם אתם חשבתם לערוך מספר שינויים כדי להתאימה לצורכי המשפחה…הנה כמה עצות טובות היכולות לחסוך לכם כסף, זמן, ועוגמת נפש.בבואכם לבצע תהליך שינויים בבניה קבלנית, ואם כבר יצא לכם לשוחח עם חברים ומכרים אשר עברו כבר תהליך דומה תקבלו את הרושם כי תהליך זה הינו חד צדדי המעוגן במסמכים משפטיים ודרקוניים הפועלים בדרך כלל רק לטובת הקבלנים."שינויי... -
זה הקטן גדול יהיה? - חלק 1
13.03.23...עלינו לטשטש את הגבולות שמגדירים את הגודל הזה. נשאלת השאלה, איך עושים את זה? הרי אי אפשר למנוע מחדר שיהיה לו גבול. העקרון פשוט – כדי לטשטש את גבולות החדר נסיח את תשומת הלב מגבול החדר כדי שלא נשים לב שהוא שם. תליית תמונה צבעונית או כהה או מאוד דרמטית במרכז של קיר בהיר היא דוגמה טובה לטשטוש שכזה. התמונה תמשוך את תשומת ליבנו מגבולות הקיר. דבר זה יגרום לחדר להרגיש גדול יותר ממה שהוא באמת. שטיח צבעוני במרכז של חדר עם רצפה ניטרלית יפעל באותו אופן.... -
עירוב שימושים כן... אבל אצלנו?!? בחיים לא.
31.12.12האדריכלים אשמים. האדריכלים לא יודעים לתכנן עיר כמו שצריך. את הטענות המוכרות האלה אפשר לשמוע בכל פינה. יובל כהן למשל בפוסט בבלוג של תנועת מרחב מאשים את "הפרברים" ומתגעגע לעיר הישנה של ילדותו שבה הנגרייה הייתה מעבר לרחוב.עיר טובה צריכה עירוב שימושים, שילוב של מגורים עם מסחר, מקומות בילוי עם תעסוקה זעירה לפחות. את זה כולנו יודעים, אלו הרחובות המועדפים עלינו בעיר. לא פרברי שינה שוממים מהולכי רגל, לא אזורי תעשייה ההופכים למפחידים בלילה, אנו מעדיפים את... -
סוגי החלונות- יתרונות וחסרונות
12.11.18...תן לקבל. החלונות יהיו פונקציונליים ונוחים לתפעול. החסרון העיקרי שלהם נובע מכך שהאלומניום אינו חומר חזק ולכן, במיוחד בחלונות גדולים, הפרופילים שלהם קצת מגושמים ולא כולם יאהבו את המראה שלהם. רב פרופילי האלומניום מיוצרים במספר צבעים מוגבל וזה עוד פגם אסתטי שלהם.חלונות ברזל פרופיל בלגי}עשויים מחומר חזק יותר לכן אפשר ליצור חלונות גדולים בפרופיל דק ועדין. את פרופילי הברזל צובעים בכל מיגוון הצבעים. חלק מהאנשים יעדיפו אותם מבחינה אסתטית.חלונות הברזל פחו... -
אירוטרופוליס - הדרך שבה נחיה בקרוב
18.05.11האם נמלי התעופה ייהפכו למרכזי הערים במאה ה-21? כתבה של נועם דביר ב"הארץ" מציגה ספר וראיון עם גרג לינדסי וג'ון קאסרדה. השניים חיברו ספר הטוען כי בעשורים הקרובים ייהפך נמל התעופה למרכז והעיר תיבנה מסביבו. "אירוטרופוליס" התפרסם אמנם רק לפני כשלושה חודשים אבל כבר הצליח להצית דיון סוער בקרב כלכלנים, סוציולוגים ומתכנני ערים. "השוק הבינלאומי דורש היום קשר הדוק בין עובדים, ספקים, מנהלים וסחורות", מסביר לינדסי בכתבה, "למה להרחיק את הנמל התעופה מהעיר כ... -
שדרוג הבית בקלות ובזול
28.07.11...חייבים לדחוס את הספרים בצפיפות על הספרייה סטנדרטית. אפשר ללכת על כיוון של הרכבת מדפים 'נשלפים' ,כאלו שהברגים שלהם מוחבאים ,יחד זה יתמזג בצורה הרמונית יותר עם הקיר שלנו בחדר.ואם אתם נועזים יותר לכו על מדפים בצורות מיוחדות או בצבעים שונים- כמו כחול או אדום ,שיצור לכם מראה יצירתי ומעניין לבית. סדר חדש בחלל כשהחלל שלנו נקי מרהיטים – הוא נראה לנו גדול יותר.ואז,כאשר מכניסים את הרהיטים ומנסים לעשות התאמה וסדר מחדש בחלל,אתם בטח תחשבו שהריהוט רק מקטין ... -
ביקורות על האגף החדש של סינמטק תל אביב
19.12.11מישהו כנראה הכאיב לזנדברג בנקודה רגישה, בדיוק בסינמטק. מרוב חרדה היא מזכירה "כיבוש", ו"התנחלויות" ואפילו מעבירה את שכונת גילה למזרח ירושלים... וכל זה רק בפיסקה הפותחת. בתיאום בלתי מתוכנן פורסמו שתי ביקורות אדריכליות על האדריכל סלו הרשמן וסינמטק תל אביב שתכנן - אסתר זנדברג הוציאה את התותחים הכבדים, יונתן קנטי היה שקול יותר אבל גם לו יש ביקורת לא מעטה. אחרי שמדלגים על הזעם בפיסקה הראשונה, זנברג כותבת גם ביקורת רצינית ובמספר דוגמאות היא מציגה תכ... -
מדרחוב זמני במקום הלא נכון
5.06.12תחת הכותרת "מחזירים את שדרות רוטשילד לתושבים", מקדמת עיריית תל אביב את פרויקט בו בכל סוף שבוע בקיץ הקרוב תיסגר השדרה לתנועת כלי רכב. סגירת רחובות מרכזיים נהוגה גם בערים אחרות בעולם אבל התושבים חושבים שבעירייה לא חשבו על המהלך עד הסוף.בכתבה ב Ynet אומר יואב לרמן: "הניסיון ליצור מדרחוב זמני של יום בשבוע ברוטשילד הוא טוב. הוא דומה למה שנעשה במקומות אחרים בעולם שבהם רחובות ראשיים הופכים למדרחוב בסופי שבוע, במיוחד בקיץ (...) זה צפוי להגדיל את התנועה... -
מעשה בבניין לעקירה?
6.02.14מעשה בעירייה שלא עומדת מאחורי תכנית מתאר שהיא עצמה הציבה לעצמה.למקום זה בדיוק הגיעו עולי הרגל לארץ ישראל במשך מאות שנים. בהם אנשי העלייה הראשונה, השנייה והשלישית, ובחזית בניין זה הנושק למים, דרך לראשונה בנימין זאב הרצל, בבואו לארץ ישראל בשלהי אוקטובר 1898. מדובר אם כך, בשער הכניסה לארץ ישראל, מעין ה”אליס איילנד” הישראלי (מתוך: "פורטל יפו")"להרוס את המבנה יהיה פשע לדורות". ערכיו האדריכליים של המבנה נמדדים, בכמה מישורים מלבד זה ההיסטורי – הבנייה על... -
אדריכלות בתי יוקרה | מלכה אדריכלים
17.07.17תכנון אדריכלי למבנים ועיצוב הפנים, מצריכים חשיבה מעמיקה ותכנון מראש, הסתכלות על התמונה הגדולה ותכנון בהתאם למטרה.אדריכלות בתים פרטיים ובמיוחד תכנון אדריכלי של בתי יוקרה שונה במהותו מתכנון דירות או מבנים ציבוריים. השטח שאתו אפשר לעצב ולשחק גדול יותר מה שמאפשר דרך טובה יותר לבטא את הקו העיצובי שבתכנון.אדריכלות בתי יוקרה אינה רק לבחור חפצים יוקרתיים ורהיטים ולהבין איך למקם אותם, אדריכלות בתים יוקרתיים מתחילה ברעיון. הרעיון הוא תחילה של הלקוח- מה הסג... -
איך עושים את זה בלי להפוך לעוד קניון מצועצע?
24.06.13בית הספר החקלאי מקוה ישראל עומד לפני פרויקט התחדשות. 40 הדונמים של הכפר ההיסטורי ו־13 המבנים שבשטחם, הוגדרו כמבנים לשימור מחמיר בניסיון לשמור על אופי המקום אבל כל מגרש כזה בליבו של גוש דן מעורר את תיאבון היזמים.כתבתה של יונת נחמני בכלכליסט מציגה את השאלה החשובה ביותר בפרויקטים מסוג זה - השילוב בין שימור לשימוש והמרחק הדק שיש בין "שימוש במאפייני בנייה מקוריים" לבין בניית עוד קניון מצועצע."במשך 25 שנה אנחנו נלחמים בנדל"ניסטים שהיו להם רעיונות לגבי ... -
מלכת העיר, אופניים ושדרות רחבות
11.12.11ראיון מסקרן עם האדריכל דני קייזר התפרסם היום בגלובס. קייזר היה מהנדס העיר תל אביב ומנקודת מבטו ברור שהאשמה במרבית הבעיות בעיר היא המכונית. "אני מעדיף שלמכוניות יהיה לא נוח לנסוע בעיר. כשלמכוניות נוח לנסוע ברחוב, זה סימן שחציית הכבישים פחות בטוחה. כשלמכונית יש איפה לחנות, זה סימן שלמי שהולך על המדרכה יהיה פחות נוח. המכונית אינה מלכת העיר, מלך העיר הוא הולך הרגל - והתכנון צריך להתכוון אליו". קייזר מספר על ראשי הערים המעוניינים לבנות שדרות רחבות... -
השיפוץ מעורר המחלוקת של טיילת החוף בתל אביב
4.02.13נעמה ריבה מדווחת ב Xnet על שיפוץ טיילת החוף בתל אביב. הקיר התומך בין הטיילת לחוף יבוטל ובמקומו ייבנו טריבונות ברוחב של כחמישה מטרים, ותחתיהן טיילת תחתונה, שביל בטון ברוחב שלושה מטרים. האם זה טוב? האם זה רע? כל הטיעונים בכתבה."התנאים היום הם עגומים ואינם עומדים בסטנדרטים שאנו רואים כמכבדים את הציבור", אומרת האדריכלית גנית מייזליץ-כסיף שמשרדה (מייזליץ - כסיף אדריכלים) מופקד על התכנון. מעבר נגיש לחוף ולכל בתי הקפה שעל החול, שיציע לציבור גדול של תושב...







