חיפוש - הום-סטיילינג , משרדי , עבודה |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
סביבת העבודה והאווירה בה
1.12.11...פסלים וצמחיה, "שולחנות אבירים ארוכים להתרחשויות HAPPY HOUR,(למשל בפרויקט XIV , חברת בת של IBM). אזורים אלו מאופיינים בדרך כלל בחשיבה יצירתית הכוללת תאורת אוירה, שילוב חומרים לא שגרתיים, גוונים מיוחדים, ריהוט שבבירור אינו משרדי. בחברות בהן עיקר הארגון (או כולו אפילו, על כל דרגיו) יושב בעמדות OPEN SPACE, אזורי הרווחה, המקומות ש"בין המשרדים" מקבלים משנה חשיבות. שם אנו מתכננים (למשל בפרוייקט EYEBLASTER), הרבה מאוד "פינות התייחדות" לישיבות של ... -
השפעת CAD Standard על סביבת עבודה במשרד תכנון
21.03.21כיצד משפיעה סביבת עבודה סטנדרטית על הפרודוקטיביות במשרד תכנון?מזה זמן, אני עוסק בהליכי סטנדרטיזציה בארגונים שונים כגון משרדי תכנון, משדים טכניים בתעשייה ולאחרונה, במגה-פרויקטים. את התובנות שלי בתחומים המקצועיים אני אוהב לחלוק עם כל מי ששואף להתקדם כל העת, אלה ששואפים למצוינות ובעיקר אלה המרגישים מחויבים גם לפרודוקטיביות.לפני שנים רבות, כשסיימתי את לימודיי הפורמליים והתחלתי לעבוד במשרד תכנון, הבוס שלי אז – איש מנוסה שניצח אז על "תִּזמורת" רב... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...ולחדש את סביבת העבודה, במטרה לחזק את הקשר בין עיצוב פני המשרד ומשיכת כוח עבודה מקצועי יותר, יצירתי ואיכותי, ועובדים מוכשרים ונחשקים עבור הארגון. מי שהתחיל את העניין הזה לא היה GOOGLE שזוקף את הצלחתו בין השאר לעיצוב הפנים של משרדי החברה. הרבה קודם לכן מי ששמו את הדגש על מיצוב סביבת העבודה ונראות העסק היו משרדי פרסום, סוכנויות יח"צ, שחקנים ודוגמנים, הנהלות של מותגים מובילים ונחשקים כמו קוקה-קולה, נייק, נסטלה, או הילטון, היות ומדובר בחברות שחוקקות ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18... נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מעורב יכ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
עיצוב גדול לחדרים קטנים - טיפים
4.09.11...ביים ובעיקר אחסון- הרבה מקום לאחסון!! שולחן עבודה כאי מרכזי, המשמש לעבודה, אכילה,צפייה בטלוויזיה, וכל החלק התחתון מוקדש לאחסון מגזינים,ספרים עיתונות ומדיה. מה יוצר בלאגן? קיר המלא תמונות, שולחן עמוס לעייפה במגזינים ,ציוד משרדי,מסמכים ,חשבונות דיסקים, בגדים ונעלים . אי סדר זה מייצר עומס רגשי, ונפשי והתחושה היא של חוסר מנוחה. הסוד הינו מקומות מחבוא המשמשים לאחסון נסתר על ידי שימוש ברהיטים הממלאים כמה פונקציות- דו שימושיים. .השלב הבא- בחירת הרהי... -
עיצוב פנים למשרד
20.02.18...וט שיעביר את המסר המתאים ללקוחות ויקל על העבודה שלך ושל העובדים שלכם, דקורציה של המשרד ברמה בסגנון התואם לטעמו של הלקוח והכל בהתאם לתקציב שלך. אנו מתמחים בעיצוב משרדי היי טק, עיצוב משרדי עורכי דין, עיצוב משרדי רואי חשבון, עיצוב משרדי מכירות עם עמדות טלמרקטינג ועוד. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לעיצוב פנים עבור המשרד שלך, נשמח בשיחה לקבוע פגישה לא מחייבת, נראה לכם את עבודותינו הקודמות ויחד נתאים לתקציב שלכם תוכנית עיצובית לעיצוב המשרד שלכם -
לא שיפוץ כללי ולא רמונט- אלא עיצוב משולב
16.03.11...ו לא יהיה מקום, ולעיתים אף נצטרך להיפרד מהם. לסיכום: הגישה של משרדי - אדריכלות ישראלית, היא שילוב בין סגנונות שונים, היוצר תחושה של רצף והתפתחות. אני מאמינה כי יש לחבר בין החפצים השונים שלנו (ציוני דרך בחיינו) וריהוט שימושי ונוח. כיום מאוד מקובל לשלב בין ישן וחדש, כפרי ומודרני ועוד ניגודים כאלה ואחרים, המקנים לבית נופח אישי ותחושת חיות. *התמונות להמחשה בלבד אני מזמינה אותך לקבל במתנה אתהמדריך לבניית בית פרטי - תוכנית עבודה למשפחות הבונות -
שרטוט תכניות בניין עיר ועריכת תקנון
5.11.12שרטוט תכניות בניין עיר (תב"ע} וכתיבת ועריכת תקנונים לתכניות. כולל שרטוט נספחים (אם נדרש) נספח עצים תרשימי סביבה וכל הנדרש להפקת תב"ע כולל עבודה במערכת החכמה של משרד הפנים הכל על פי נוהל מבא"ת. עבודה עם אנשים פרטיים, אדריכלים, משרדי תכנון עיריות, מועצות מקומיות וגופים ממשלתיים. עבודה מהירה, רצינית, יסודית ומקצועית. ניתן לפנות במייל [email protected] -
משרד עורכי דין
23.11.17...ח כללי של המשרד כ-35 מ'ר, כולל חדר המתנה. המשרד ממוקם בקודקוד של הבניין המשולש, כאשר החדר עבודה מרכזי שגודלו כ-15 מ'ר, בצורת משולש. האתגר הפונקציונלי המרכזי בפרויקט היה ניצול מקסימלי של השטח המוגבל והגיומטריה הלא רגילה כדי לאפשר תפקוד משרדי יעיל וקיום פגישות של עד 8 אנשים מצד אחד ויצירת חלל בלתי עמוס מצד שני. כדי ליצור שולחן עבודה מרווח ולהשאיר מעברים גדולים בחדרים בחרנו לנצל את אדן החלון ברוחב 40 ס'מ ולהפוך אותו למשטח עבודה צמוד לשולחן כתיבה. -
משרד - ריהוט ואביזרים
27.01.09בלוקים / סימבולים לשרטוט משרד - כסא משרדי פינת המתנה, מתקן מים קרים, עמדות עבודה. הפרטים לתוכניות וחתכים. -
תינוקיה
14.01.21חדר תינוקיה לבית החלמה החדר כולל 24 עריסות תינוק משטח עבודה עם 2 כיורים ושולחן משרדי עם מחשב ומשקל.







