חיפוש - מאמרים , חוץ , משרדי , רנו |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מחיצות אקוסטיות למשרדים - דרכי שימוש יעילות
19.10.21מחיצות אקוסטיות יעזרו לך להיפטר מרעשים ורעשים מסיחים של אנשים אחרים.מחיצות אקוסטיות נהדרות להפחתת רעש במשרד שלך. הם יכולים להגן מפני צליל שנכנס מבחוץ או העבודה בחדר הסמוך. חשוב לזכור כי רעש חזק אינו רק לא נוח - הוא גם משנה את הדרך שבה אנשים חושבים ומרגישים, ולכן ההימנעות מכך חשובה לרווחת העובדים!הפחתת עוצמת הקולמחיצות אקוסטיות משמשות להפחתת עוצמת הקול במשרד שלך. הם משמשים בדרך כלל במשרדים בחלל פתוח בהם עובדים רבים באותו אזור. חלק מהאנשים משתמשים ... -
פינה שקטה בבית- פתרונות עיצוביים
30.11.11...שטות. אלו אותם רהיטים ניידים, כאלו שמשנים את צורתם כדי לא להפריע, לרוב הם מתקפלים, אינם גדולים במיוחד, לעתים בעלי שימושים רבים, והעיקר מספקים אותם פתרונות חשובים ביום יום. לדברי אורה פיטרו-בלכמן, מנכ"ל ומבעלי פיטרו ריהוט משרדי "לרוב אלו רהיטים מודרניים, המאופיינים בקווים דקים וזורמים. רהיטים נטולי ריפוד או דקורציות מיותרות, נותר בהם רק ההכרחי, פרקטי וכל מה שדורש עמידות ונוחות יומיומית, יכולת קיפול, ניוד ושימוש בחומרים קלי משקל שעמידים בלחות. ... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...שרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "בחוץ" וארכיונים או ארונות גבוהות ועמוסות קלסרים. מומלץ להימנע מלתת למבקרים שלך את התחושה, שאם יש עומס ואי סדר, במשרד כך מתנהלת גם העבודה שאתם מבצעים. יש להשקיע בתכנון ועיצוב אמצעי האחסון הנכונים, וסידור נכון של חיווט וכבלים... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...ולחדש את סביבת העבודה, במטרה לחזק את הקשר בין עיצוב פני המשרד ומשיכת כוח עבודה מקצועי יותר, יצירתי ואיכותי, ועובדים מוכשרים ונחשקים עבור הארגון. מי שהתחיל את העניין הזה לא היה GOOGLE שזוקף את הצלחתו בין השאר לעיצוב הפנים של משרדי החברה. הרבה קודם לכן מי ששמו את הדגש על מיצוב סביבת העבודה ונראות העסק היו משרדי פרסום, סוכנויות יח"צ, שחקנים ודוגמנים, הנהלות של מותגים מובילים ונחשקים כמו קוקה-קולה, נייק, נסטלה, או הילטון, היות ומדובר בחברות שחוקקות ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...טיים הנכונים לחלל עבודה, בעיקר אם מדובר בחלל פתוח בו עובדים רבים משוחחים בטלפון, אולי חלק מחדרי הישיבות הממוקמים בסמוך לחללי העבודה המשותפים, ובחלקם מערכות וידאו קונספרנס, או בחדרי מנהלים שלא רוצים שכל מילה שנאמרת, תישמע גם מחוץ לחדר . הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לנצל ביתר יעילות את החלל העומד לרשותנו, מבלי להתפשר על בידוד אקוסטי, אפקטיבי ותוך שמירה על עיצוב המשרד, וניצול נכון של מרחב העבודה. בפרויקט של עיצוב משרד מחדש, ניתן כבר בשלב בניית המבנה ... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין הגורמים לכך כלולים אוורור לקוי והעדר אוויר צח, מחסור באור טבעי, סנוור, תנאים תרמיים לא נוחים, תחושת זמן לקויה הנובעת ממחוסר בקשר עם החוץ, פליטת מזהמי אוויר מהציוד שבו נעשה שימוש ועוד.כדי למנוע תופעות אלו אנו ממליצות להקפיד בין היתר, על ניצול תאורה טבעית עד כמה שניתן ושימוש בהצללות למניעת כניסת חום בחודשי הקיץ, אוורור יעיל באמצעות פתיחת שני פתחים לכיווני או... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18... נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מעורב יכ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
עיצוב משרדים
31.12.17...קבל תוצאות טובות יותר מעבודתם. אחד הכלים שמצאו היה השימוש בעיצוב על מנת ליצור סביבת עבודה אשר נותנת השראה ומוטיבציה ומאפשרת לעובדים לפרוח וכך בסופו של דבר לתרום להצלחת החברה. חברות ההייטק מאז ומעולם גילו פתיחות גדולה וחשיבה מחוץ לקופסה; חשיבה אשר מתבטאת לא רק בתחום העיצוב. חברות ההייטק הן סמל לחדשנות והן מאמצות בברכה חדשנות עיצובית. החדשנות העיצובית היא חלק מהשפה העיצובית של עיצוב משרדי הייטק. עיצוב לפי צרכים במגזר ההייטק ניתן לראות עובדי... -
איך ליצור ולהשתמש ב- CAD Standard
23.03.14...אינם דורשים תוספים מיוחדים, פיתוח תוכנה ייעודית או כל כלי נוסף מעבר לארגז הכלים הסטנדרטי המגיע בכל חבילת AutoCAD רגילה.ערב זה מיועד לאדריכלים ולמשרדי אדריכלים המעוניינים לקבל כלים לייעול ושיפור תהליכי העבודה והתקשרות הפנים והחוץ-משרדית, ויצירת סביבת עבודה יעילה ונוחה יותר בעבודות מבוססות CAD אותה ניתן להתחיל וליישם באופן מיידי.סדר יום19:00 התכנסות וכיבוד קל19:30יצירת והטמעת CADstandard // דני כורם20:30 מקרה בוחן: הטמעת סטנדרט CAD במשרד אדריכלים /... -
אדריכלות מודרנית
8.03.16...טה וכן חשובה מאין כמותה. צריך שהבית יהיה נוח, בנוי בצורה חכמה ויעילה, עמיד כמו גם יפה, מעוצב לטעמם של דייריו ועונה על צורכיהם. אדריכלות מודרניתרבים מהדיירים שבונים את ביתם שואפים ליצור חלל מזמין ויפה ומוכנים להשקיע בכך. רוב משרדי האדריכלים יוכלו להציע ללקוחות מגוון רב של סגנונות בנייה וסגנונות אדריכליים לבחירת הלקוחות. אחד מסגנונות הבנייה המבוקשים הוא סגנון אדריכלות מודרנית. מדובר בסגנון ממוקד, אסתטי, נקי ויעיל. סגנון לא מצועצע שמדבר על בנייה בק...