חיפוש - כנס , מיתוג , עיצוב בר-מסעדה |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
FEEL – דוכן בשמים בקניון
15.02.16עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק על ידי מעצבת הפנים של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובאלי והמקומי ז"א מיהם המתחרים הרל... -
עיצוב תערוכות
31.12.17...הפרטים הללו בחשבון. זהו בהחלט נושא עיצובי, סידור הביתנים משפיע בסופו של דבר על המראה הכללי ועל האווירה במקום. צרכים לוגיסטיים. עיצוב תערוכות חייב לקחת בחשבון גם את הצרכים הלוגיסטיים של המקום ושל העסקים המציגים בו. יש צורך בהכנסה והוצאה של סחורות וציוד ללא הפרעה להתנהלות התקינה של התערוכה. כניסות ויציאות. יקום הכניסות והיציאות הוא בדרך כלל דבר נתון שאינו נמצא בשליטתם של המעצבים ומארגני התערוכה. אך זהו עדייו שיקול חשוב בעיצוב תערוכות וזה משפיע על... -
הכנס הבינלאומי לעיצוב ואדריכלות INNO
7.05.17הכנס יתקיים בתאריך 11/5/17 ביום חמישי, באבניו, קרית שדה התעופה מהשעה 08:30מנחה הכנס: האדריכל מיכי סתר 08:30-09:30 ארוחת בוקר וביקור בתערוכה 09:30-09:40 דברי פתיחה | איריס מושלי מנכ"ל קבוצת בית ונוי | אדריכל מיכי סתר מנחה הכנס 09:40-10:20 קרסטי גרובס | Kursty Groves | אנגליה – מעצבת, סופרת, מגישת טלוויזיה, ומרצה בנושאי קדמה וחדשנות. נושא ההרצאה: מרחבים ליצירתיות חדשנית: מגדירים סביבת עבודה מעוררת השראה. 10:20-10:50 דגן מושלי | ישראל אדריכל, מבעלי ... -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16...י לא תתנגש עם החלוקות הברורות של החלונות. בנוסף לכך, החלל מאופיין בצורה מלבנית צרה וארוכה בתוספת שטח מעוגל, כרבע עיגול. בשל כך הוחלט למקם את עמדת המזכירה וחדר הישיבות בחלל המעוגל, באופן כזה שיחשוף את החלל הפתוח לכאורה כלפי הנכנסים. את המסדרון הארוך תיעלנו לטובת הצגת העבודות ואת החללים הסמוכים לו הפכנו למשרדי עבודה. את חלל המזכירה בחרנו למקם מול דלת הכניסה הראשית כך שתיווצר מבואת כניסה הכוללת פינת המתנה בצד אחד וקיר כוח בצידה השני. פינת ההמתנה... -
כנס INNO לעיצוב ותכנון המשרד ומרחב העבודה
12.03.17הכנס הבינלאומי ה - 3 לעיצוב ואדריכלות המשרד ומרחב העבודה הכנס יתקיים בתאריך 11.5.2017באבניו, קריית שדה התעופה מנחה הכנס: האדריכל מיכי סתר 08:30-09:30 ארוחת בוקר וביקור בתערוכה 09:30-09:40 דברי פתיחה | איריס מושלי מנכ"ל קבוצת בית ונוי אדריכל מיכי סתר מנחה הכנס 09:40-10:20 קרסטי גרובס | Kursty Groves | אנגליה – מעצבת, סופרת, מגישת טלוויזיה, ומרצה בנושאי קדמה וחד... -
עיצוב חנויות
31.12.17...כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. כאשר לקוח נכנס לחנות יוקרה המעוצבת בהתאם, הוא מקבל רושם רגשי חזק. חנויות יוקרה הן במקרים רבים גם חנויות גדולות יותר, חנויות בהן העיצוב מוביל את הלקוח במסלול שהוא חוויה עיצובית רב חושית. גם אנחנו ברנסנס דיז׳יין אחוזי התרגשת כאשר אנו ניגש... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17... פרוות ועוד. כמו כן יציאה מהבטונציה והצבע הלבן הקרים וחזרה לחומרים וצבעים חמים שיבוא לידי ביטוי בסגנון עיצוב אותנטי מהמזרח.לסיום, מהם השאיפות המקצועיות שלך לעתיד? השאיפות המקצועיות שלי לעתיד הם כניסה להתמקצע עוד ועוד. להיכנס לתחום העיצוב המסחרי כמו משרדים, עסקים בתי קפה. כמו כן יש לי חלום גדול והוא עיצוב מלונות בוטיק בארץ ובעולם. מלונות קטנים שרוצים להתאפיין בייחודיות דרך עיצוב הפנים של המלון. לעצב דירות נופש ולהיות יזמית.אירית הראל - sol de vida -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...חנויות של רשתות מוכרות כגון אלדו גדלידות ,פיצה רומא ,פרנזי ,לולה ,פיאט ואלפא רומיאו, סובארו ובי פרש. רשתות אשר ביצעתי עבורם מיתוג מחדש באמצעות עיצוב חדשני בעל דגשים שיווקיים. מצ"ב טעימות מתיק העבודה של החברה. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה להתרשם מתיק העבודות של החברה, בין היתר: עיצוב ותכנון של לובי לבניינים, עיצוב ותכנון חנויות, רשתות גלידה, בתי קפה ועוד.מה הביא אותך לעסוק בתחום?בילדותי ועד גיל מאוחר והיום מצירת אך הבנתי שמציור לא ני... -
ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12פתיחת תערוכה - יום חמישי, 21 יוני 2012, 19:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים 21 יוני – 28 יולי 2012 על התערוכה התערוכה ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו-לוגיסטי מציגה מעל עשור של יצירה מאת אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. המשרד מתמקד בלקוחות עסקיים ומרבית הפרויקטים נמדדים בפרמטרים כלכליים קשיחים. מיתוג אדריכלי פירושו לספר את הסיפור היחודי של הפרויקט, של הלקוח, סיפור... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22... הקמעונאות המקדשת מיתוג גרמה למרכזי קניות לאבד את הבידול המסחרי בעקבות מותגי עוגן המצויים ברוב הקניונים. בידול הקניון נוצר בעיקר בעקבות מיקומו ומושפע מאד מחוויית השהיה בקניון. עמידה בתחרות העצומה על ידי מציאת האיזון בין עלויות תפעול שוטפות ואספקת חוויה מושלמת ללקוח היא המפתח להצלחה מסחרית.בתמונה:מערכות מיזוג בעלות בינה מלאכותית מווסתות את הטמפרטורה בהתחשב בפרמטרים המשתנים לחסכון במשאבים ותוך הקטנת פליטת פחמן.קרדיט: Freepikנכתב בשיתוף חברת אורבונד







