חיפוש - מיתוג , עיצוב בר-מסעדה |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
FEEL – דוכן בשמים בקניון
15.02.16עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק על ידי מעצבת הפנים של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובאלי והמקומי ז"א מיהם המתחרים הרל... -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
הכנס הבינלאומי לעיצוב ואדריכלות INNO
7.05.17...: הנוסחה לאושר במקום העבודה. 14:50-15:10 גיא בר-נס גרין וול | בעלים Green Wall Israel נושא ההרצאה: Bio Filter – מהפכה טבעית 15:10-15:25 WE-WORK | בנג'י סינגר – יו"ר WEWORK ישראל נושא ההרצאה: חזון WEWORK 15:25-16:05 לינזי קסלס | Linzi Cassels | אנגליה – מנהלת וראש המחלקה לעיצוב פנים ב-"Perkins+Will". נושא ההרצאה: ההשפעות של תנאי תכנון ועיצוב סביבה על מיתוג, תחושה, יעילות ושביעות רצון בעבודה.המידע באדיבות אתר האינטרט של המועצה הישראלית לבנייה ירוקה -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16שיפוץ משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative השטח במ\"ר: 100 מ\"ר בבניין משרדים בבורסה בר\"ג תקציב : לא לפרסום עיצוב פנים: דנה שקד עיצוב משרד גופמן - סיפור הרקע דנה שקד ורוית גופמן נפגשו בתחילת שנות העשרים לחייהן, בהיותן סטודנטיות במכון הטכנולוגי בחולון. הן חלקו דירת 2 חדרים בדיזנגוף בזמן שדנה למדה עיצוב פנים ורוית תקשורת חזותית, ובאופן כללי ניסו להבין מה יהיו כשיהיו גדולות. כעשור לאחר מכן, רוית מזמינה את דנה לעצב עבורה את החלל ה... -
כנס INNO לעיצוב ותכנון המשרד ומרחב העבודה
12.03.17...- מנכ’’ל גלובל-טקניון, צרעה, מגנלי נושא ההרצאה: שיטת Ethonomics: הנוסחה לאושר במקום העבודה. 14:50-15:10 גרין וול | גיא בר-נס - בעלים Green Wall Israel נושא ההרצאה: Bio Filter – מהפכה טבעית 15:10-15:50 לינזי קסלס | Linzi Cassels | אנגליה – מנהלת וראש המחלקה לעיצוב פנים במשרד האדריכלים "Perkins+Will". נושא ההרצאה: ההשפעות של תנאי תכנון ועיצוב סביבה על מיתוג, תחושה, יעילות ושביעות רצון בעבודה.לפרטים נוספים 1800-31-31-00 -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...ה הגבוהה החלונות האותנטיים. כמו כן היה חשוב לבעלת המשרד להציג לראווה ספרי תנך מיוחד שהיוו ירושה מחמה, ולכן בתוך האחסון הנחוץ לכל תיקי המשרד, שולבו חלקים מזכוכית שאפשרו את תצוגת ספרי התנ"ך. בתוך כל אלה לא ויתרנו את העברת מסרי מיתוג העסק דרך עיצוב הפנים. העברת המסרים הוטמעה דרך הגוונים ויצירות גבס בתקרה המשרד ששולבו כגופי תאורה. חדר הישיבות של המרד יוצא דופן במיקומו הצופה לגינה קטנה ופרטים הממוקמת ליד החלון הגבוה. כניסה אור עצומה דואגת להאיר את כל ... -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...י תערוכות שהוצגו בארץ, באירופה ובארה"ב. בתחום עיצוב החנויות צברתי ניסיון רב בשנים האחרונות בעבודה עם חנויות של רשתות מוכרות כגון אלדו גדלידות ,פיצה רומא ,פרנזי ,לולה ,פיאט ואלפא רומיאו, סובארו ובי פרש. רשתות אשר ביצעתי עבורם מיתוג מחדש באמצעות עיצוב חדשני בעל דגשים שיווקיים. מצ"ב טעימות מתיק העבודה של החברה. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה להתרשם מתיק העבודות של החברה, בין היתר: עיצוב ותכנון של לובי לבניינים, עיצוב ותכנון חנויות, רשתות... -
ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12פתיחת תערוכה - יום חמישי, 21 יוני 2012, 19:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים 21 יוני – 28 יולי 2012 על התערוכה התערוכה ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו-לוגיסטי מציגה מעל עשור של יצירה מאת אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. המשרד מתמקד בלקוחות עסקיים ומרבית הפרויקטים נמדדים בפרמטרים כלכליים קשיחים. מיתוג אדריכלי פירושו לספר את הסיפור היחודי של הפרויקט, של הלקוח, סיפור... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22... הקמעונאות המקדשת מיתוג גרמה למרכזי קניות לאבד את הבידול המסחרי בעקבות מותגי עוגן המצויים ברוב הקניונים. בידול הקניון נוצר בעיקר בעקבות מיקומו ומושפע מאד מחוויית השהיה בקניון. עמידה בתחרות העצומה על ידי מציאת האיזון בין עלויות תפעול שוטפות ואספקת חוויה מושלמת ללקוח היא המפתח להצלחה מסחרית.בתמונה:מערכות מיזוג בעלות בינה מלאכותית מווסתות את הטמפרטורה בהתחשב בפרמטרים המשתנים לחסכון במשאבים ותוך הקטנת פליטת פחמן.קרדיט: Freepikנכתב בשיתוף חברת אורבונד