חיפוש - מאמרים , ממד משרדי , משרדי , נגר |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מחיצות אקוסטיות למשרדים - דרכי שימוש יעילות
19.10.21...בחדר הסמוך. חשוב לזכור כי רעש חזק אינו רק לא נוח - הוא גם משנה את הדרך שבה אנשים חושבים ומרגישים, ולכן ההימנעות מכך חשובה לרווחת העובדים!הפחתת עוצמת הקולמחיצות אקוסטיות משמשות להפחתת עוצמת הקול במשרד שלך. הם משמשים בדרך כלל במשרדים בחלל פתוח בהם עובדים רבים באותו אזור. חלק מהאנשים משתמשים בהם גם כדי להפריד בין אזור המיקוד שלהם לבין שטח השולחן השיתופי שלהם.מחיצות אקוסטיות נועדו להפחית את רמות הקול במשרד. הם משמשים בדרך כלל במשרדי שטח פתוח בהם עובד... -
פינה שקטה בבית- פתרונות עיצוביים
30.11.11...שטות. אלו אותם רהיטים ניידים, כאלו שמשנים את צורתם כדי לא להפריע, לרוב הם מתקפלים, אינם גדולים במיוחד, לעתים בעלי שימושים רבים, והעיקר מספקים אותם פתרונות חשובים ביום יום. לדברי אורה פיטרו-בלכמן, מנכ"ל ומבעלי פיטרו ריהוט משרדי "לרוב אלו רהיטים מודרניים, המאופיינים בקווים דקים וזורמים. רהיטים נטולי ריפוד או דקורציות מיותרות, נותר בהם רק ההכרחי, פרקטי וכל מה שדורש עמידות ונוחות יומיומית, יכולת קיפול, ניוד ושימוש בחומרים קלי משקל שעמידים בלחות. ... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...לפק קבלה מרשים, שילוט בולט בתלת ממד עם לוגו ברור ומכובד, מסך טלוויזיה שמשדר את החדשות ברצף, רהוט מזמין ורך למבקרים ולצוות העובדים, כל אלו הם דברים שיוצרים רושם ראשוני חזק וטוב, שנחקק בזיכרונו של המבקר. בחוויית קבלת הפנים במשרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...ולחדש את סביבת העבודה, במטרה לחזק את הקשר בין עיצוב פני המשרד ומשיכת כוח עבודה מקצועי יותר, יצירתי ואיכותי, ועובדים מוכשרים ונחשקים עבור הארגון. מי שהתחיל את העניין הזה לא היה GOOGLE שזוקף את הצלחתו בין השאר לעיצוב הפנים של משרדי החברה. הרבה קודם לכן מי ששמו את הדגש על מיצוב סביבת העבודה ונראות העסק היו משרדי פרסום, סוכנויות יח"צ, שחקנים ודוגמנים, הנהלות של מותגים מובילים ונחשקים כמו קוקה-קולה, נייק, נסטלה, או הילטון, היות ומדובר בחברות שחוקקות ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18... נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מעורב יכ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
עיצוב משרדים
31.12.17עיצוב משרדים בבואנו לעצב פרויקט, אנו תמיד מדברים על השפה העיצובית, השפה המתאימה למיתוג העסק. הדבר נכון לגבי כל סוג של עסק, בין אם זו חנות מתנות או משרד עורכי דין; לכל אחד מהם יש את העיצוב הייחודי שלו המדבר בשפה העיצובית המתאימה. כאשר אנו מדברים על עיצוב משרדי הייטק, חשוב לזכור חברות ההייטק הן סמל לחדשנות טכנולוגית והדבר חייב להתבטא גם בעיצוב משרדי החברה. גם עובדי ההייטק הם ברובם צעירים והדבר בהחלט מתבטא ברוח העיצובית של המשרדים.המהפכה המחשבתי... -
איך ליצור ולהשתמש ב- CAD Standard
23.03.14יום חמישי, 27 מרץ 2014, 19:00זהזהזה גלריה לאדריכלות, נמל תל אביבCAD Standard ראוי לשמו הוא כלי פנים-משרדי המורכב מארבעה חלקים המרכיבים סביבת עבודה המייצרת מידע סטנדרטי, אחיד ומהודק המייעל את סביבת העבודה המשרדית, מקצר תהליכי תכנון ומסייע בתכנון, פיקוח ומעקב אחרי פרויקט בתוך המשרד ומחוצה לו.בערב זה, יציג דני כורם את הדרכים בהן ניתן ליצור, להטמיע ולאכוף CAD Standard משרדי בכלים פשוטים אשר אינם דורשים תוספים מיוחדים, פיתוח תוכנה ייעודית או כל כלי נו... -
אדריכלות מודרנית
8.03.16...טה וכן חשובה מאין כמותה. צריך שהבית יהיה נוח, בנוי בצורה חכמה ויעילה, עמיד כמו גם יפה, מעוצב לטעמם של דייריו ועונה על צורכיהם. אדריכלות מודרניתרבים מהדיירים שבונים את ביתם שואפים ליצור חלל מזמין ויפה ומוכנים להשקיע בכך. רוב משרדי האדריכלים יוכלו להציע ללקוחות מגוון רב של סגנונות בנייה וסגנונות אדריכליים לבחירת הלקוחות. אחד מסגנונות הבנייה המבוקשים הוא סגנון אדריכלות מודרנית. מדובר בסגנון ממוקד, אסתטי, נקי ויעיל. סגנון לא מצועצע שמדבר על בנייה בק...