חיפוש - מאמרים , ממד משרדי , רנו |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מחיצות אקוסטיות למשרדים - דרכי שימוש יעילות
19.10.21מחיצות אקוסטיות יעזרו לך להיפטר מרעשים ורעשים מסיחים של אנשים אחרים.מחיצות אקוסטיות נהדרות להפחתת רעש במשרד שלך. הם יכולים להגן מפני צליל שנכנס מבחוץ או העבודה בחדר הסמוך. חשוב לזכור כי רעש חזק אינו רק לא נוח - הוא גם משנה את הדרך שבה אנשים חושבים ומרגישים, ולכן ההימנעות מכך חשובה לרווחת העובדים!הפחתת עוצמת הקולמחיצות אקוסטיות משמשות להפחתת עוצמת הקול במשרד שלך. הם משמשים בדרך כלל במשרדים בחלל פתוח בהם עובדים רבים באותו אזור. חלק מהאנשים משתמשים ... -
פינה שקטה בבית- פתרונות עיצוביים
30.11.11רגוע בבית... הצורך בפינה שקטה בבית הולך וגדל. לשלם חשבונות, לסיים פרויקט בעבודה או ללמוד למבחן. קיימים פתרונות יצירתיים וקומפקטיים שאינם משבשים את ייעוד חדרי הבית. קראו והשכילו. הצורך למצוא פינה שקטה בבית הולך וגדל. לעבור על החשבונות בנק, ללמוד למבחן, לסיים את הפרוייקט שלא הספקנו בעבודה, והדוגמאות עוד רבות ולעתים אף גולשות לתוך הלילה. היום קצר והמלאכה מרובה. לעתים קרובות למדי החלל הביתי מצריך פתרונות יצירתיים על מנת לספק לנו אותה פינה רגועה... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
עיצוב משרדים
31.12.17...תאפשר להם להשתחרר ולהרגיש בנוח, ממש כמו בבית, גם כשהם עדיין במקום העבודה. בעיצוב משרדי הייטק מקובל לשים דגש גדול על החללים הבין משרדיים. חללים גדולים ומרווחים יוצרים תחושת חופש; תאורה טובה משרה אווירה נעימה ומסייעת לשמור על ערנות גם בשעות הלילה המאוחרות. ניתן לשלב פינות ישיבה שונות, אישיות ומשותפות אשר מאפשרים לעובדים לתפוס מנוחה קצרה המרעננת את הראש באזורים שונים של המבנה. כל המבנה העיצובי תורם לחיזוק הקשרים האישיים ולשיפור העובדה המשותפת. סביבה... -
איך ליצור ולהשתמש ב- CAD Standard
23.03.14יום חמישי, 27 מרץ 2014, 19:00זהזהזה גלריה לאדריכלות, נמל תל אביבCAD Standard ראוי לשמו הוא כלי פנים-משרדי המורכב מארבעה חלקים המרכיבים סביבת עבודה המייצרת מידע סטנדרטי, אחיד ומהודק המייעל את סביבת העבודה המשרדית, מקצר תהליכי תכנון ומסייע בתכנון, פיקוח ומעקב אחרי פרויקט בתוך המשרד ומחוצה לו.בערב זה, יציג דני כורם את הדרכים בהן ניתן ליצור, להטמיע ולאכוף CAD Standard משרדי בכלים פשוטים אשר אינם דורשים תוספים מיוחדים, פיתוח תוכנה ייעודית או כל כלי נו... -
אדריכלות מודרנית
8.03.16אנשים שבונים את ביתם משקיעים את מרצם, ליבם וכל הונם בהקמת משכנם. עיצוב הבית באמצעות משרד אדריכלים הפך לחלק בלתי נפרד מתהליך הקמת הבית. בפני הדיירים עומדת בחירה בין מגוון סגנונות אדריכליים, כאשר אדריכלות מודרנית עכשווית היא המבוקשת ביותר.בניגוד לעבר הלא רחוק, כיום מי שבונה בית פונה למשרד אדריכלים. משרד אדריכלים מונה מספר אנשי מקצוע- ארכיטקטים ואדריכלים המומחים במלאכת אמנות הבנייה. הם מעצבים את הבית לכל פרטיו, מהמסד עד הטפחות, מעצבים את החלל הפנימי...