חיפוש - חדשות , ספה 3 מקומות , רכב פרטי , רנו |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
ארכיתור 89 - אינטל Fab 28, קריית גת
15.12.11... 2012, 15:45 מפעל אינטל, קריית גת אינטל אמ.אס.בי. פאב 28, קריית גת סיור למפעל אינטל בהדרכת מתכנני האגף החדש, משרד ניר - קוץ ואדריכל הנוף איזי בלנק אשר יציג את התכנון הנופי בשלבי הקמת המפעל. לסיור זה יש להעביר מספרי רכב פרטי לקבלת אישורי כניסה עד לתאריך 10 ינואר 2012. מפגש ב 15:45 בכניסה למפעל אינטל בקריית גת. חסרי רכב ובעלי רכב עם מקומות פנויים המעוניינים להסיע - מפגש ב 14:45 בחניון המעבר מול הכניסה לרכבת תל אביב מרכז. - - - - ... -
שבילי אופניים בעיר - זה לא כל כך פשוט
8.05.11עכשיו, כשעיריות הערים הגדולות מבינות סוף סוף את הנחיצות בשבילי אופניים כחלק מפתרון התחבורה, מתעוררים התושבים ומתנגדים למהלך. מי נגד מי, ולמה זה קורה - בכתבה הבאה. עיריית תל אביב ועיריית ירושלים הבינו שכדי לשחרר חלק מהעומס במרכזי הערים וכדי להפחית את זיהום האוויר צריך לאפשר לתושבים נתיבי נסיעה באופניים. בעיר הפקוקה יכולים האופניים להיות אלטרנטיבה זולה ומהירה יותר מהמכוניות. לכולם ברור היתרון בפתרון זה גם מבחינה סביבתית אבל השינוי הנדרש אינו קל... -
עירוב שימושים כן... אבל אצלנו?!? בחיים לא.
31.12.12האדריכלים אשמים. האדריכלים לא יודעים לתכנן עיר כמו שצריך. את הטענות המוכרות האלה אפשר לשמוע בכל פינה. יובל כהן למשל בפוסט בבלוג של תנועת מרחב מאשים את "הפרברים" ומתגעגע לעיר הישנה של ילדותו שבה הנגרייה הייתה מעבר לרחוב.עיר טובה צריכה עירוב שימושים, שילוב של מגורים עם מסחר, מקומות בילוי עם תעסוקה זעירה לפחות. את זה כולנו יודעים, אלו הרחובות המועדפים עלינו בעיר. לא פרברי שינה שוממים מהולכי רגל, לא אזורי תעשייה ההופכים למפחידים בלילה, אנו מעדיפים את... -
עיר קטנה ומכוניות בה... רבות
7.10.13...ע-גלגליים. כי לא היו בזמנו כאלה. כותבת נעמה ריבה ב-XNET: "כמעט כל מאמר אקדמי ובלוג על תחבורה בת קיימא מציג כתמונה פותחת רחוב סואן ומפויח שצולם אי-שם בשנות ה-70. התמונה מזכירה שהיו צריכים לעבור ארבעה עשורים של שימוש חסר תקנה ברכב פרטי, משנות ה-30 ועד לשיא בשנות ה-70, כדי להבין את השפעותיו ההרסניות של הרכב הפרטי על איכות חיינו. המסקנות האלה נוחתות בישראל באיחור, אבל הן מתחילות לחלחל". הפרויקט החדש, הוא אולי סנונית ראשונה ושונה מסוגה, במאבק על המרחב... -
קול קורא להצטרפות לוועדות התקינה המרכזיות
12.06.17קול קורא להצטרפות לוועדות התקינה המרכזיות ולוועדות התקינה הטכניות במכון התקנים הישראלימהנדסים / אדריכלים / אקדמאים במקצועות הטכנולוגייםלשכת המהנדסים והאדריכלים ואיגוד המהנדסיםמזמינים אתכם להצטרף לוועדות התקינה המרכזיות ולוועדות התקינה הטכניות אג1 במכון התקנים הישראליהצטרפו והשפיעו על עתיד התקינה בישראלבמכון התקנים הישראלי פועלות ועדות תקינה בתחומים טכנולוגיים שונים, כגון: בניין, איכות הסביבה, מים, תנועה ותחבורה, חשמל, אלקטרוניקה, טכנולוגיית המי... -
האם הזוועה התכנונית של תמ"א 38 תחריף?
22.10.12תמ"א 38 היא תכנית בעייתית בלשון המעטה. אבל עכשיו מעבר לכל הצרות מנסים הקבלנים לדחוף יוזמה שתאפשר ניוד זכויות בניה בין ערים. ראשי הראשיות המקומיות עומדים כרגע ומונעים את הנושא אבל האינטרס של הקבלנים מתיישב טוב עם האינטרס של משרד האוצר וההכרעה עלולה להיות כואבת.ניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ ("התאחדות הקבלנים והבונים בישראל" לשעבר), כותב: "תמ"א 38 היא תוכנית שמתאימה רק לאזורי הביקוש והיא מחזקת בעיקר את מדינת תל-אביב. מדובר בתוכנית לא שוויונית... -
יום עיון - תיעוש הבנייה מנוף לקיצור משך הביצוע..
20.04.16תיעוש הבנייה מנוף לקיצור משך הביצוע, הגברת האיכות, הבטיחות והיעילותהתא לניהול הבנייה בשיתוף:אוניברסיטת בן גוריון בנגב, המכון הלאומי לחקר הבנייה בטכניון והתאחדות בוני הארץ מודיעים על יום עיון בנושא: תיעוש הבנייה מנוף לקיצור משך הביצוע, הגברת האיכות, הבטיחות והיעילותיום העיון יתקיים ביום ראשון 8 במאי 2016בין השעות 08:30-17:15 באיגוד המהנדסים לבנייה ולתשתיותבית אמות פלטינום, קומה 9 רחוב אפעל 25 קריית אריה פ"ת חניה: מספר מקומות החנייה בבניין מוגבל!ני... -
הנדסאי אדריכלות נוף - מקצוע עם קיימות
27.07.20...ומאוכלס יותר ויותר, זה לא סוד. אנחנו מרגישים את זה על הכביש, ברחובות, בשכונות המגורים. נופי הילדות הפתוחים ורחבי הידיים שהיינו רגילים אליהם הוחלפו בשכונות בנויות, כבישים, מרכזים מסחריים ואזורי תעשיה, ומבלי ששמנו לב, העולם שהכרנו השתנה ללא היכר. אם בעבר, ממעוף הציפור, היינו יכולים לראות עולם שברובו שטחים בלתי מיושבים, כיום השטחים האלה נדירים ומעטים. הטבע הולך ונדחק אל שולי הערים והופך לאיים קטנים של ירוק המוקפים בבטון וברזל.כיצד ממשיכים להתפתח תוך... -
ללכת בעקבות הכסף. גרפיטי ואמנות רחוב ככלים כלכליים
23.05.16...יחים מכך; בין אם אלו אנשי עסקים או אמני רחוב וגרפיטי עצמם, ההשפעה החיובית או השלילית על כלכלת השכונה- אם הדבר ממנף עסקים או פוגע בהם ועל האופן שהדבר משפיע על תושבי העיר- מה זה מעורר בהם, האם הם רואים בכך חלק חשוב המעורר את סקרנותם/דמיונם ומחייה מקום או מחשיט, מלכלך ופוגע במקום.יש שיגידו כי הערך הנדל"ני של שכונת פלורנטין עלה בעקבות אמנות רחוב ואם כן, מהם הגורמים אשר יש בכוחם להשפיע על כך; האם זה בעקבות הצעירים אשר נוהרים למקום, או בעקבות גרפיטי וא... -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16...י תאורה, מערכות ישיבה ועוד אשר יחד משרתים את קונספט העל. השלב הבא הוא שלב הפרטים-שבו אנו עולים ברזולוציה ומתכננים את פרטי הנגרות, פרטי השיש, פרטי הגבס, פרטי הקוריאן, פרטי הפרספקס, פרטי האלומיניום. הפרטים תלויים בחומרים בהם בחרנו להתעסק בפרויקט. תהליך העבודה כולל- הדמיות בתלת מימד, תוכניות,יציאה לשטח לשם בחירת חומרים, ליווי לחנויות,פגישות עם בעלי המקצוע השונים ופיקוח עליון.ספרי לנו על פרויקט אחד מיוחד ומעניין שעשיתאספר על הפרויקט הראשון שעיצבתי עם... -
תחרות אלטרנטיבית רעיונית לתכנון מעונות סטודנטים
8.01.17תחרות אלטרנטיבית רעיונית לתכנון מעונות סטודנטים במוסד אקדמי לאחר כשלון מאמצי עמותת האדריכלים לתיקון תנאי הסכם השירותים והשכר שהוצעו ע"י הטכניון לזוכה בתחרות מעונות הסטודנטים, פרשה בצער עמותת האדריכלים מניהול ומתן חסות לתחרות זו והחליטה להכריז על קיום תחרות עצמאית אלטרנטיבית, רעיונית. מטרת התחרות להציע רעיונות אדריכליים וחברתיים לתכנון מעונות הסטודנטים לרפואה של הטכניון בטכניון או בכל מקום אחר. אנו מזמינים את כל מי שהמאבק על אי... -
מועד אחרון להגשות - תחרות תכנון הכניסה לנתיבות
16.01.19המועד אחרון להגשת תחרות נתיבות הוא 24.01.2019 תחרות פומבית לתכנון הכניסה לעיר נתיבות בין אדריכלים ואו אדריכלי נוף בישראל, הרשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים ומזמינים אותם להגיש הצעותיהם חבר השופטים: מר יחיאל זהר - ראש העיר – שופט אדר' אריה קוץ – יו"ר חבר השופטים אדר' יצחק כהן - מהנדס העיר – שופט אדר' פזית שאולי - שופטת אדר' שלום דוידוביץ – שופט אדר' נוף דפנה גרינשטיין – שופטת אדר' אריה גונן – מזכיר חבר השופטים...