חיפוש - רנו , תחבורה , תכנון |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הכנס השנתי של איגוד המתכננים בישראל
15.01.13...5 הפסקה וכיבוד קל 13:00- 11:45 סבב מושבים מקבילים 2 - נושאים עיקריים: גישות תכנוניות וסוגיות בתכנון מתארי בערים: בת ים, בני ברק, אור יהודה || סדנא להדמיית עבודת הועדה המקומית בהנחיית מינהל התכנון || היבטי תחבורה ואיכות חיים עירונית || תת הקרקע וניצול משאבים בעיר || שכונה מדינה: מתווה לניתוח ותכנון סביבות מגורים || תכנון עירוני בבת ים || מושב לזכרו של עמירם דרמן 14:30- 13:00 סבב מושבים מקבילים 3 - נושאים עיקריים: ... -
ערב עם אסטריד מאיר-פרייבורג דוגמא לחיים ירוקים
29.11.16...זוס, יוצר את הסביבה הנכונה שבה כל המשתתפים בהתפתחות העירונית יכולים לפעול בזכויות שוות.• שיתוף פעולה ושותפות: שיתוף פעולה והשתתפות עוזרים לביזור ולחלוקת נטל התכנון והפיתוח העירוני בין אנשים וגורמים רבים כולל הסקטור הפיננסי.• תחבורה ציבורית וצפיפות: תכנון התחבורה הציבורית יהיה באינטגרציה מלאה עם חזון העיצוב העירוני.• חינוך, מדע ותרבות: בתי ספר ואוניברסיטאות, מרכזי מחקר ומוסדות תרבות מטביעים חותם משמעותי על מידת האטרקטיביות של העיר.• תעשייה ועבודה:... -
כנס - העיר כמנוע לצמיחה כלכלית
9.11.11...ות ויוצר מחסומים לפיתוח כלכלי, ואילו עיצוב עירוני מוצלח יכול לחזק ולהבליט את אותם יתרונות. נושאים ושאלות לדיון בכנס ובסדנאות תולדות הפיתוח הכלכלי המקומי בעולם והלקחים שהופקו בינוי עירוני לחיזוק היתרונות הכלכליים של העיר תחבורה בת - קיימא לחיזוק היתרונות הכלכליים של העיר כלים לפיתוח כלכלי מקומי התואמים את הניסיון הנוכחי שהצטבר בעולם כלים למימון פרויקטים עירוניים לפיתוח כלכלי מקומי פיתוח כלכלי בר קיימא ע"י עיבוי וחיזוק הערים הקיימות תוך שמי... -
שם זמני 2025
20.03.11...ני, מבקשת לדון בהשפעות החברתיות, הסביבתיות, הכלכליות והתרבותיות של תוכנית המתאר של תל אביב , או "תל אביב 2025". חזון: אוטופי/ דיסטופי כיצד תיראה תל אביב-יפו בעשורים הקרובים?עיר ירוקה עם פארקים ושטחים פתוחים, שבילי אופניים ותחבורה ציבורית יעילה; עיר צפופת מגדלים וכבישים סואנים; עיר צעירה; עיר לעשירים בלבד ואולי תמהיל מגוון אשר יכלול הכל מהכל? בימים אלו מתגבשת בעיריית תל אביב-יפו תוכנית מתאר המבקשת לענות על שאלות אלו. התוכנית נמצאת לקראת אישו... -
קוריטיבה - עיר של הצלחה וכישלון
17.06.12אסתר זנדברג כותבת ב"הארץ" על ירידת קרנה של העיר קוריטיבה שבברזיל, העיר שנודעה במיוחד בזכות מערכת תחבורה ציבורית שלה כמו בזכות ז'יימה לרנר, ראש העיר המיתולוגי והכריזמתי שלה שהפך לגורו לתכנון עירוני ועירוניות חדשה."מעל הכל היתה זאת האמונה בכוחו הכל יכול של התכנון" כותבת זנדברג, "שבחלוף הזמן התברר שהיתה לקוריטיבה לרועץ (...) מחקרים ומאמרים שפורסמו לאחרונה מגלים סימני משבר: ירידה ניכרת נרשמה בשימוש בתחבורה הציבורית, שתעריפיה התייקרו ותחזוקתה הידרדרה;... -
מתמטיקה עירונית והסטוריה אישית
21.02.11...עליה אני מדבר עוסקת בבינוי ערים, בתכנון עיר, בהתנהגות שלה. (הופס! קהל הקוראים ירד לחצי). הכתבה גם עוסקת במודלים מתמטים שפותחו על ידי פיזיקאים (קליק! נשארו רק 10 אחוז מהקוראים). גם אין תמונות מלבד צילום מסך מ SimCity (זהו, נשארנו שנינו). ועכשיו להסבר למה אני חושב שזו כתבה מעניינת וחשובה. ברשותך, עם קצת רקע אישי. לא להסכים למנחים בקורס לבינוי ערים בטכניון במהלך הלימודים בטכניון נתקלתי כמו כולם בשנה ג' בקורס לתכנון עירוני, למעשה בבינוי ערים. ... -
קול קורא להגשת תקצירים להרצאות בכנס איגוד המתכננים
30.10.16...רת על הציבוריות הישראלית, הממשלה ומוסדות התכנון לאור משבר הדיור, הלחץ למתן תשובות מידיות והצורך בהערכות תכנונית לטווח ביניים וארוך - 2048 - לאור הגידול והפיתוח העירוני והביקוש הצפוי למגורים, לשירותים ולמערכות תומכות, בדגש על תחבורה. מיקומו של הכנס בלב שכונת הדר הכרמל בחיפה, המייצגת את הסוגיה המרכזית של התחדשות אזורים פנים עירוניים מרכזיים, מיועד להציב את הנושא במרכז הדיון, בדגש על אזור חיפה והצפון. נושאים נוספים הם עיר, נמל והמרחב הימי, שכנות של ... -
פריז, טוקיו, תל אביב
20.05.12...ת המרגיזות ביותר נגד מגדלים באות משוחרי איכות הסביבה. זאת טענה אווילית כשהם מצד אחד טוענים שהעיר ירוקה יותר מהפרוורים ומצד שני מתנגדים למגדלים. כן, העיר באמת ירוקה יותר. תושב עירוני מוציא פחות חשמל על מיזוג והרבה פחות דלק על תחבורה מאשר חברו מהפרבר. כל מי שתומך בהפיכת העולם לירוק יותר חייב לדחוף לבניית מגדלים כמה שיותר. טוקיו ירוקה יותר מפריז.תבחר! או מגדלים או דיור יקר.אין מה לעשות, חוקי ההיצע והביקוש מנצחים בסוף את כולנו. בכל מקום בו התקנות מחמ... -
כיצד להגדיר "עיר" ? בעיה?
26.08.12...רכות).* החלה ופיזור של מוצרי התרבות השונים, החל בחינוך וכלה באולמות בידור. הרשימה היא כמובן דינאמית וארוכה.* כל הצרכים החברתיים, החל מבריאות, וכלה בצרכי הדת.* כל המכשירים הכלכליים, החל מבנקים וכלה במסחר, שווקים, העסקה וכו'.* תחבורה על כל צורותיה השונות, הנגישה לכל.כאמור, כל חמישה הסעיפים משתנים בזמן, ללא הרף, על מנת לענות על הצרכים החדשים הצצים לפרקים, כאשר מדובר בבני אדם. המיכל עצמו משתנה פחות.לא קשה להעריך ולהשוות מספר ערים, תוך מתן משקל על פי ... -
מצד שני, יכול להיות שאני צודק
11.07.12...תכי הבלוקים. במאמרים הבאים אני מתכוון להראות כמה יתרונות יש לפרברים ולמה אנשים אוהבים לגור בהם, איך תחבורה מהירה למרכז עלולה לפעול לרעת העיר והפרבר גם יחד, איפה יש עיר צפופה ונוראית וגם עיר פרוסה דלילה ומוצלחת, ועוד. בכל הנושאים האלה אתמקד בנקודות בהם יש הבדל בין התפיסה "המתחדשת" לתפיסה "הדינמית" של העיר. אני אשמח אם תלוו אותי ותעזרו לי בהערות, שאלות, השגות ודוגמאות הפוכות. אחרי הכל, יכול להיות שאני טועה.עדכון - המשך סדרת המאמרים מרוכז ברשימה זו. -
כ 1500 יחידות דיור תבנה חברת לאטי תוך שנתיים
1.02.21כ- 1500 יחידות דיור ו - 5 מרכזיים מסחריים, ייבנו ע"י חברת לאטי בשנתיים הקרובותחברת לאטי יזמות ובנייה שבבעלות חברת האופנה הארצית המובילה "רנואר" והיזם ואיש העסקים יוסי לאטי, הקימה, מקימה ומתכננת להקים פרויקטים רבים למגורים ומרכזי מסחר בקריות, בנהריה, בכרמיאל, בכפר יונה, בבת חפר, באריאל ובאילת בסטנדרטים גבוהים ובאיכות בלתי מתפשרת. החברה שהינה חברה קבלנית רשומה ברישיון משרד הקבלנים ופועלת זה כ- 18 שנה, אף עוסקת בביצוע עבודות גמר ומבצעת פרויקטים ר...







