חיפוש - פרויקטים , גבס , מראה , רנו |1| - דף 9
לא מצאת? פשוט חפש.
-
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
עיצוב בית פרטי בדלית אל כרמל
22.06.16...שחקים נמצאים חצי קומה מעל קומת הכניסה. בקומה העליונה ממוקמת סווטת הורים עם חדר מקלחת מרווח וחדר ארונות גדול. קומה נוספת נועדה לפינת ישיבה למשפחה סביב אח עצים וחדר אוכל רשמי. בקומה הכי תחתונה מתוכנן לשמש כפינת פנאי עם שולחן סנוקר, בר וקולנוע ביתי לביצוע בהמשך. בכל הבית נעשה שימוש באותם גוונים וחומרים, מלבן שבור, וניל עם נגיעות של עץ, כדי ליצור המשכיות ולקשר בין מפלסים השונים. טקסטורות וצבעים נכנסו בטקסטיל והעניקו לבית מראה יותר צעיר ומודרני. -
וילה דו קומתית בישוב החדש נטע
6.04.11...מדרגות מהווה ציר תנועה אנכי בתוך הבית. מאחר והלקוחות, הנם משפחה מהמגזר הדתי, כל עיצוב הבית עסק בנתינת ערכים של צניעות, ניקיון, בהירות וכמובן כבוד המשפחה והבית פנימה. הווילה בעלת מראה מאוד ישראלי – שילוב סגנוני בין בית מושבה (בית סוכנות ריבועי) וסגנון כפרי מינימליסטי. בקומת הקרקע מתוכננת מרפסת היקפית הצופה לכיוון מערב ולעמק. הגג הנו גג רעפים, שחולק לשני גגות, על מנת לטשטש את הגובה העצום של החלל הפנימי. * הפרויקט עדיין בשלב בקשה להיתר בניה -
עיצוב גן ילדים
20.08.12...נקודות, פסים, חלק, בכיתה אחת אף שילבנו עיגולים בצבעים מנוגדים. הצבעים השולטים הינם צבעים פסטלים, תכלת וסגלגל עם נגיעות של ירוק, צהוב, ורוד וכתום. כדי לשווה לחלל ה"ציבורי" מראה חם, מלטף ונעים, השתמשנו בחיפוי טפט לקירות, מנורות בד תלויות ושילוב אלמנטים רכים ונעימים. כל האובייקטים המצויים בחלל הינם עבודת נגרות ייחודית של נגר פרטי החל מחיפוי הקיר, עד לארונות אחסון, מדפים, מחיצות וכמובן אלמנטים עיצוביים. העבודה היתה מאתגרת, יצירתית ומאוד מהנה... -
עיצוב דירה בחולון
16.07.14... פס תאורת לדים שיוצר תחושה של ניתוק וריחוף הקורות. הצבעים של הקורות נבחרו בהתאם למדרג הצבעים הקיים בקורות של המוזיאון. הצבעים החמים יחד עם הצורה המעוגלת של הקיר, מעניקים לחלל תחושת "חיבוק חם". הדומיננטיות של הקיר בחלל הכתיבה מראה נייטרלי של שאר האלמנטים מסביב. מערכת הישיבה המורכבת מספה בצורת קשת ושתי כורסאות יחיד בעלות גב מעגול, יוצרו בהזמנה מיוחדת, כך שיתאימו לצורה הקשתית של הקיר. במרכז מערכת הישיבה שולחן עגול בקוטר של 80 ס"מ שבנוי מפרוסת עץ סקו... -
עיצוב דירת קבלן
8.02.13...יבה בצידה, הצבנו מול דלת הכניסה וליד הויטרינה המובילה אל המרפסת כדי ליצור מעברים נוחים וטבעיים. עיצוב המטבח כלל שידרוג מטבח הסטנדרט של הקבלן כדי לאפשר יותר מקומות אחסון ומשטחי עבודה. דלתות עץ בגמר צבע שכבה אחת מעניקות למטבח מראה כפרי בסגנון פרובנס מבלי ליצור עומס ויזואלי אך עדיין לשמור על פונקציונאליות מירבית. בצד פינת האוכל שילבנו שולחן ארוחות בוקר קטן ובעזרת גוף תאורה עשוי זכוכית הענקנו למטבח נופח נוסף. עיצוב חדר הרחצה כלל שימוש בכלים הסניטר... -
דופלקס גג בירושלים
9.05.16...לה מאתגר ומקצועי עם נגריית אור רון בניהולה של אורלי שריקי הצלחנו להביא לביצוע את אשר דמיינתי. הספרייה בנויה מעץ מהגוני ספאלי מלא, מעוטר בחריטות "סי אן סי" תלת ממדיות, בחלקו הקשתי של הקיר עוגלו הדלתות, המגרות והזכוכית ליצירת מראה זהה ונתינת תחושה של הקשר בין הקיר הקשתי לספרייה. מבואת שירותי אורחים תכננתי מדפים צפים כאשר האחר מיועד להנחת כיור והתחתון בדוגמת סולם למגבות ע"מ ליצור קלילות עם ועוצמה. הכיור עשוי אבן אוניקס טבעית. חדר שינה הורים ... -
עיצוב פנים קפיטריה "קפה יותו"
22.02.16...ץ תאורה, יועץ בטיחות, יועץ נגישות ועד מהנדס רישוי עסקים. לאחר שהעמדנו את כל הציוד והריהוט הנדרש ושמרנו על כל ההנחיות הנדרשות מצד כל הגורמים הרלוונטים התחלנו להתעמק בעיצוב החלל. התקרה בחלל היתה נמוכה מאוד – 267 ס"מ. זו תקרת גבס מונמכת המחפה את כל המערכות הקיימות בהן לא יכולנו לגעת ובה היו שקועים גופי תאורה שאינם מתאימים לגובה שכזה. בשל בעית אקוסטיקה קשה חיפינו את התקרה באריחים אקוסטיים בגודל 120/60 ס"מ בגוון אפור בהיר עם פאזה היקפית ובצורת בריקי... -
עיצוב מאפייה וקפה בורקס אמא
1.12.11...שלושה סוגים של אריחים בגדלים שונים, לכל אזור הותאם סוג אריח אחר. לאזורי העבודה- דלפק הקפה, אזור התנורים והמטבח, הותאמו אריחים העשויים מחומר דוחה לכלוך. לאזורי התצוגה והישיבה נבחרו אריחים דקורטיביים, עליהם מוטבעת דוגמא שיוצרת מראה של מעין שטיח בתוך הרצפה. האריחים עשויים גרניט פורצלן- חומר פרקטי, קל מאוד לתחזוק, ומתאים לתנאי המקום- תנועה רבה של אנשים לאורך כל היום, ומעל לכל, האריחים תופסים מיד את עיני הלקוחות עם הכניסה לחנות המאפיה.האריחים הדקורטיב... -
פרויקט השלד - שקוף שזה עיצוב
28.07.13...ות במשטחים שקופים ומבריקים במידות שונות. יצירת האמנות מזכוכית של ואצלב ציגלר "פריזמה קטועה" מהווה מוטיב מרכזי ומשמשת בתור אלמנט מובנה שמשתלב בחזית ראשית ובחללי הפנים של המבנה. יצירת האמנות מופיע בחזית קומת הכניסה בתור "עמודי מראה", כשעוברים ושבים בשדרות ירושלים יכולים לראות את עצמם משתקפים בגימור המראתי.כמו כן, את ביטויה של יצירת האמנות ניתן לראות על הרצפה של הלובי, משולבת בתוך הפנלים התקרתיים ובקיר מאחורי הדלפק הקבלה בקומת הכניסה של המבנה. רמ... -
עיצוב דירת יוקרה בתל אביב
23.08.13...ה ושולבו קלאפות של זכוכית חלבית ושקופה. כבר במטבח אפשר לראות כי תכנון התאורה הקפדני איפשר סוגי הארה שונים, החל מתאורה שוטפת המשמשת כתאורת עבודה, דרך תאורה נקודתית על משטח העבודה בעזרת גוף תאורת לד מתחת לקלפה, ספוטים בקרניז הגבס ההיקפי בחלל ותאורה דקורטיבית מעל האי המרכזי הגדול. בשאר החלל ניתן לראות שתכנון הספוטים בזוגות מותאם למיקומי תמונות וחפצי האומנות כך שבלילה הקיר הופך לקיר בגלריה יוקרתית ומאפשר פינות ישיבה בתאורה רכה ומלטפת. כל פריט קיבל... -
במגדל תל אביבי מול הים
11.05.11... מצב זה יצר צורך ברור במתן פתרון שיאפשר שליטה בכמות האור החודרת לחלל במצבי השימוש השונים ולאורך כל היממה. בחללי המגורים נעשה שימוש במערכת תריסי העץ הנסגרים כהרמוניקה אשר אפשרו וויסות של כמות האור בשעות היום השונות תוך שימור המראה הים תיכוני הם מהווים אלמנט עיצובי משלים לחזית החלונות ולמדף העץ הרוחבי . סגנון שונה של תריסים נבחר לחדרי העבודה והרחצה, שם נבחרו תריסי מתכת בעלי מראה עדין המאפשרים שליטה מכסימלית בכמות האור החודרת לחלל, יוצרים משחקי אור ... -
Masterfont / Studio Rosenberg
9.03.11...עי (העיצוב הגראפי) לאגף העסקי (ניהול ומרקטינג) אשר מגיעות עד לגובה דפנות הזכוכית. הלקוח נזקק למקום אחסון רב ולכן הוחלט להעביר את האחסון לחלקים העליונים של החלל ולשם כך נבנו נישות הצמודות לתקרה וסמויות מן העין באמצעות הנמכות הגבס. במקביל נוצל גם המבנה הטבעי של החלל לאחסון רב מעל הכניסה והיציאה בתוך נישות שהוסתרו מאחורי וילונות גלילה. בחירת פרקט לנתיב התנועה המרכזי הדומה בגווניו למשטח ה"דק" בחוץ מייצרת המשכיות וחיבור בין החוץ לפנים ומספקת אשליית גו...