חיפוש - חדשות , שונות , מאמרים , מיתוג , רנו |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
רדיוס שכונה - קריאה להגשת הצעות
14.11.12...ה עצמאית וארוכת חיים בשכונה (גם בתום תקופת התושבות).אנא עיינו בדף הנחיות ההגשה לצורך כתיבת ההצעה - על ההצעה לכלול את כל המרכיבים המצויינים בו.לפרויקטים הנבחרים יוענקו תקציב ביצוע בסך של עד 100,000 ₪ לשנתיים, וחללי עבודה אישיים לתקופה של עד שנתיים.האמנים הנבחרים יעבדו בצמוד להנחיה וליווי אמנותי, ויזכו לסיוע מגורמים מומחים שונים (בתחומי קהילה, שיווק, מיתוג וכו'), לתמיכה בתהליכי העבודה מול גורמים מקומיים, ולהצגת הפרויקט לקהל הרחב.הנחיות להגשה ועוד : -
כמה מילים על העיר באר שבע
17.04.11...יברסיטה ותכנון של מגורי סטודנטים ברחבי העיר. בכתבה האחרת, ראש העיר באר שבע מציג בצורה מאד יוצאת דופן את תוכניותיו. בניגוד לראשי ערים אחרים, ממש נשמע שיש לו מושג לאן הוא רוצה להגיע. היעדים שלו מדידים והוא לא תולה את הכל ב"מיתוג" או בפרויקטים גרנדיוזים. הבעיה הראשונה של העיר על פי דניאלוביץ' היא תעסוקה. "אבל לא סתם תעסוקה - תעסוקה איכותית. אני ממש מגדיר את זה בצורה מאוד-מאוד ברורה: תעסוקה איכותית לאנשים הצעירים שמסיימים את הלימודים באקדמיה המאו... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
המדריך המלא למתקני תצוגה לתערוכות
6.10.24...מת לב: מתקנים מושכים ובולטים יגדילו את הסיכוי למשוך לקוחות פוטנציאליים לדוכן שלך. מיתוג מקצועי: מתקנים מעוצבים ישדרו את המקצועיות והאיכות של המותג שלך. חוויית משתמש: מתקנים מתוכננים היטב יכולים להציע למבקרים חוויה אינטראקטיבית ומעשירה, שתעזור לך ליצור קשרים עסקיים משמעותיים. סיכוםמתקני תצוגה לתערוכות הם כלי חיוני להצלחת השתתפות באירועים עסקיים. השקעה במתקנים איכותיים, מודולריים ודינמיים יכולה להבטיח שהמותג שלך יבלוט בתערוכה וימשוך תשומת לב מרבית. -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
משבר הדיור - מה חלקנו? חשבון נפש
21.11.11...נפש מקצועי עמוק וכואב ככל שנדרש. עד שלא נחליף, אנחנו, את הדיסקט, אין לנו בסיס לטענות כלפי המערכת. עד שנחדול ממונחים שקריים כ"פארק תעשיות עתירות ידע" או כ"שכונה ירוקה" או "יישוב קהילתי" ועוד מונחים רבים כאלו, עד שנחדל לחשוב ש״מיתוג״ יפתור את בעיית העירוניות, אין לנו בסיס מוסרי להשיא עצות למוחים. -------------------------- מאמר זה נכתב לקראת דיון שיערך בכנס אשקלון- מרחב לפיתוח כלכלי עירוני. מושב 30 נובמבר 2011 , 10:30-12:00. משבר הדיור - מה חלק... -
תכניות המתאר החדשות של נצרת עילית ומגדל העמק
29.10.15...: א. הנחיות לתכניות מפורטות הכלולות בהוראות התוכנית ומאפשרות גמישות ואפשרות תגובה להתפתחות העיר לאורך השנים.ב. המלצות לפרויקטים פיסיים המשמעותיים לפיתוח העיר.ג. מיתוג העיר ופרויקטים המחייבים ארגון והקצאת משאבים.ד. החלטות ממשלה – כלים אפשריים לעדיפות ותמרוץ.ה. מערכות תומכות וניהול."כרטיסי פרוייקט" הנספח כולל כרטיסי פרוייקט המפרטים את דרכי הפעולה המוצעות, המשאבים הנדרשים ומדדים להצלחה.יום חמישי, 5 בנובמבר 2015, 18:00גלריית זהזהזה, נמל תל-אביב יפו. -
העיר, העניים ושוק העבודה
18.06.13...עיר?מרכז העיר הגדולה, תל אביב במקרה שלנו, מציע הרבה מוצרים, במאמר הזה עסקתי רק באחד מהם - עבודה נגישה. במאמרים הבאים אסקור מוצרים אחרים כמו סקס, שידוכים, ביטחון אישי, מגורים, חינוך, קהילתיות, מיתוג ועוד. לא כולם מוצרים רשמיים אבל את כולם מספקים העיר והפרוור ברמה שונה. סל המוצרים הזה בכללותו מראה שלעיר הגדולה יש יתרון אם אתה עני או עשיר. אני טוען שאם אתה ממעמד הביניים, הפרוורים יתנו לך תמורה גבוהה בהרבה מאשר תל אביב. מצד שני, יכול להיות שאני טועה. -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
כיצד מתחילים לעצב ולתכנן מספרה?
24.01.17...ביותר תהיה מצידי המראות – ותעטוף את פני הלקוח כך שלא תהיה על פניו הצללה.גוון התאורה יהיה חם - 3000קלווין - כי כולנו נראים טוב יותר בזמן שהשמש שוקעתJ· טיפ לסיום. מיתוג המספרה:עיצוב שיער ויופי זהו עסק של אסתטיקה ונראות, הלוגו, הצבעים, הצורות והשפה הגראפית שבה תשתמש/י עבור המספרה שלך, הם חלק משלים ובלתי נפרד מעיצוב הפנים. בהזדמנות זו של ריענון בית העסק, כדאי ורצוי גם להשקיע באתר אינטרנט ובלוגו חדש שיעזור לנו לשמר את הדבר הכי חשוב לנו – הלקוחות. -
בזיון וסיאוב בירושלים
15.08.11...י חושב שאנחנו נמצאים בתחילתה של תקופה בה אנחנו מוציאים את התכנון מישראל ומעבירים אותו לאדריכלים בעולם. חלק מהאדריכלים בארץ הופכים לשותפים, והמשרדים העולמיים הגדולים הם אלה שלוקחים את כל השמנת של התכנון - גם את העיצוב וגם את המיתוג העצמי ואת הקרדיט. ללא הקרדיט המעמד של המשרדים בארץ רק ילך וירד וחלוקת העוגה בינם לבין המשרד העולמי תשתנה כך שהתכנון יעשה במרכז העולמי והשרטוטים בהודו. האדריכל בישראל יישאר רק כדי לוודא התאמה לתקנים, לתרגם את התוכניות ול... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...ה הגבוהה החלונות האותנטיים. כמו כן היה חשוב לבעלת המשרד להציג לראווה ספרי תנך מיוחד שהיוו ירושה מחמה, ולכן בתוך האחסון הנחוץ לכל תיקי המשרד, שולבו חלקים מזכוכית שאפשרו את תצוגת ספרי התנ"ך. בתוך כל אלה לא ויתרנו את העברת מסרי מיתוג העסק דרך עיצוב הפנים. העברת המסרים הוטמעה דרך הגוונים ויצירות גבס בתקרה המשרד ששולבו כגופי תאורה. חדר הישיבות של המרד יוצא דופן במיקומו הצופה לגינה קטנה ופרטים הממוקמת ליד החלון הגבוה. כניסה אור עצומה דואגת להאיר את כל ... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22... הקמעונאות המקדשת מיתוג גרמה למרכזי קניות לאבד את הבידול המסחרי בעקבות מותגי עוגן המצויים ברוב הקניונים. בידול הקניון נוצר בעיקר בעקבות מיקומו ומושפע מאד מחוויית השהיה בקניון. עמידה בתחרות העצומה על ידי מציאת האיזון בין עלויות תפעול שוטפות ואספקת חוויה מושלמת ללקוח היא המפתח להצלחה מסחרית.בתמונה:מערכות מיזוג בעלות בינה מלאכותית מווסתות את הטמפרטורה בהתחשב בפרמטרים המשתנים לחסכון במשאבים ותוך הקטנת פליטת פחמן.קרדיט: Freepikנכתב בשיתוף חברת אורבונד







