חיפוש - מיתוג , רנו |1| - דף 5
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב מסעדות
22.01.18...וב מסעדות הוא מושג כללי אותו ניתן ליישם בצורות שונות. לא כל מסעדה היא זהה – מסעדות נבדלות אחת מהשנייה בהרבה היבטים, למשל: שטח המסעדה, רמת המחירים, קהל היעד, מיקום המסעדה, סוג המזון הנמכר במסעדה ועוד. הבדלים אלו הם חלק ממיתוג המסעדה, יש להם השפעה על הפעילות העסקית או ההצלחה העסקית של המסעדה והם חייבים לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב מסעדות. לכל מסעדה יש צורך בתכנית עיצובית אישית, כזו הלוקחת את בחשבון את כל הפרטים וגם את שיקולי התקציב. מי שעוסק בתח... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...י תערוכות שהוצגו בארץ, באירופה ובארה"ב. בתחום עיצוב החנויות צברתי ניסיון רב בשנים האחרונות בעבודה עם חנויות של רשתות מוכרות כגון אלדו גדלידות ,פיצה רומא ,פרנזי ,לולה ,פיאט ואלפא רומיאו, סובארו ובי פרש. רשתות אשר ביצעתי עבורם מיתוג מחדש באמצעות עיצוב חדשני בעל דגשים שיווקיים. מצ"ב טעימות מתיק העבודה של החברה. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה להתרשם מתיק העבודות של החברה, בין היתר: עיצוב ותכנון של לובי לבניינים, עיצוב ותכנון חנויות, רשתות... -
ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12פתיחת תערוכה - יום חמישי, 21 יוני 2012, 19:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים 21 יוני – 28 יולי 2012 על התערוכה התערוכה ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו-לוגיסטי מציגה מעל עשור של יצירה מאת אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. המשרד מתמקד בלקוחות עסקיים ומרבית הפרויקטים נמדדים בפרמטרים כלכליים קשיחים. מיתוג אדריכלי פירושו לספר את הסיפור היחודי של הפרויקט, של הלקוח, סיפור... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
רדיוס שכונה - קריאה להגשת הצעות
14.11.12...ה עצמאית וארוכת חיים בשכונה (גם בתום תקופת התושבות).אנא עיינו בדף הנחיות ההגשה לצורך כתיבת ההצעה - על ההצעה לכלול את כל המרכיבים המצויינים בו.לפרויקטים הנבחרים יוענקו תקציב ביצוע בסך של עד 100,000 ₪ לשנתיים, וחללי עבודה אישיים לתקופה של עד שנתיים.האמנים הנבחרים יעבדו בצמוד להנחיה וליווי אמנותי, ויזכו לסיוע מגורמים מומחים שונים (בתחומי קהילה, שיווק, מיתוג וכו'), לתמיכה בתהליכי העבודה מול גורמים מקומיים, ולהצגת הפרויקט לקהל הרחב.הנחיות להגשה ועוד : -
FEEL – דוכן בשמים בקניון
15.02.16עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק על ידי מעצבת הפנים של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובאלי והמקומי ז"א מיהם המתחרים הרל... -
כמה מילים על העיר באר שבע
17.04.11...יברסיטה ותכנון של מגורי סטודנטים ברחבי העיר. בכתבה האחרת, ראש העיר באר שבע מציג בצורה מאד יוצאת דופן את תוכניותיו. בניגוד לראשי ערים אחרים, ממש נשמע שיש לו מושג לאן הוא רוצה להגיע. היעדים שלו מדידים והוא לא תולה את הכל ב"מיתוג" או בפרויקטים גרנדיוזים. הבעיה הראשונה של העיר על פי דניאלוביץ' היא תעסוקה. "אבל לא סתם תעסוקה - תעסוקה איכותית. אני ממש מגדיר את זה בצורה מאוד-מאוד ברורה: תעסוקה איכותית לאנשים הצעירים שמסיימים את הלימודים באקדמיה המאו... -
עיצוב דוכן בשמים בקניון
11.05.15...ון מודרני. שטח 16 מ"ר תכנון ועיצוב - דנה שקד עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובא... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
המדריך המלא למתקני תצוגה לתערוכות
6.10.24...מת לב: מתקנים מושכים ובולטים יגדילו את הסיכוי למשוך לקוחות פוטנציאליים לדוכן שלך. מיתוג מקצועי: מתקנים מעוצבים ישדרו את המקצועיות והאיכות של המותג שלך. חוויית משתמש: מתקנים מתוכננים היטב יכולים להציע למבקרים חוויה אינטראקטיבית ומעשירה, שתעזור לך ליצור קשרים עסקיים משמעותיים. סיכוםמתקני תצוגה לתערוכות הם כלי חיוני להצלחת השתתפות באירועים עסקיים. השקעה במתקנים איכותיים, מודולריים ודינמיים יכולה להבטיח שהמותג שלך יבלוט בתערוכה וימשוך תשומת לב מרבית. -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
משבר הדיור - מה חלקנו? חשבון נפש
21.11.11...נפש מקצועי עמוק וכואב ככל שנדרש. עד שלא נחליף, אנחנו, את הדיסקט, אין לנו בסיס לטענות כלפי המערכת. עד שנחדול ממונחים שקריים כ"פארק תעשיות עתירות ידע" או כ"שכונה ירוקה" או "יישוב קהילתי" ועוד מונחים רבים כאלו, עד שנחדל לחשוב ש״מיתוג״ יפתור את בעיית העירוניות, אין לנו בסיס מוסרי להשיא עצות למוחים. -------------------------- מאמר זה נכתב לקראת דיון שיערך בכנס אשקלון- מרחב לפיתוח כלכלי עירוני. מושב 30 נובמבר 2011 , 10:30-12:00. משבר הדיור - מה חלק... -
תכניות המתאר החדשות של נצרת עילית ומגדל העמק
29.10.15...: א. הנחיות לתכניות מפורטות הכלולות בהוראות התוכנית ומאפשרות גמישות ואפשרות תגובה להתפתחות העיר לאורך השנים.ב. המלצות לפרויקטים פיסיים המשמעותיים לפיתוח העיר.ג. מיתוג העיר ופרויקטים המחייבים ארגון והקצאת משאבים.ד. החלטות ממשלה – כלים אפשריים לעדיפות ותמרוץ.ה. מערכות תומכות וניהול."כרטיסי פרוייקט" הנספח כולל כרטיסי פרוייקט המפרטים את דרכי הפעולה המוצעות, המשאבים הנדרשים ומדדים להצלחה.יום חמישי, 5 בנובמבר 2015, 18:00גלריית זהזהזה, נמל תל-אביב יפו. -
העיר, העניים ושוק העבודה
18.06.13...עיר?מרכז העיר הגדולה, תל אביב במקרה שלנו, מציע הרבה מוצרים, במאמר הזה עסקתי רק באחד מהם - עבודה נגישה. במאמרים הבאים אסקור מוצרים אחרים כמו סקס, שידוכים, ביטחון אישי, מגורים, חינוך, קהילתיות, מיתוג ועוד. לא כולם מוצרים רשמיים אבל את כולם מספקים העיר והפרוור ברמה שונה. סל המוצרים הזה בכללותו מראה שלעיר הגדולה יש יתרון אם אתה עני או עשיר. אני טוען שאם אתה ממעמד הביניים, הפרוורים יתנו לך תמורה גבוהה בהרבה מאשר תל אביב. מצד שני, יכול להיות שאני טועה.