חיפוש - סימבולים / בלוקים , חדשות , שונות , פרס , צבע |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תודה לכל מי שלקחו חלק בכנס חיבורים - היה מושלם
16.03.23...שותפה שלנו לכנס על חיבור מושלם והובלת התהליך. לדנה דהן על הפקה מוכשרת, שימת לב לפרטים והשקעה אין סופית. לשירי לנדסברג עיצוב גרפי, המעצבת הגרפית שעיצבה את הכנס ביכולת נפלאה ועזרה המון במהלכו. לענבל אורלב הצלמת המקסימה שבקרוב נפרסם את הצילומים המופלאים שלה. לחברים ממרכז הכנסים של מלון שפיים - Shefayim Hotel שנתנו מעל ומעבר שנרגיש בבית ושהכל יתקתק. לאליה ואופיר דוגמא, אביגיל ואילן ולנסי, דודי אלמקייס ואבי אלבאום על כל הסיוע מאחורי הקלעים. לרונית כפי... -
עדכון - תחרות אדריכלים הקרן ע"ש מרים ומשה ארמון
28.12.20... חבר הועדה או יביא את העניין בפני ועדת ההתחרויות, אשר יכריעו בדבר המשך כהונתו בוועדה.3. ועדת השיפוט תקבל את החלטותיה בהצבעת רוב.4. החלטת חבר השופטים הנה סופית ואין לערער עליה מכל נימוק שהוא.5. קרן מרים ומשה ארמון ז"ל תביא לידיעת הציבור את שמות הזוכים ודבר קיום טקס הענקת המלגות בעיתונות המקצועית הישראלית והבינלאומית, וכן תהיה רשאית לפרסם בכל דרך שתבחר את הפרויקטים המשתתפים והזוכים.6. בהתאם לצורך, מנהלי הקרן יהיו רשאים לתקן או לשנות את תקנון המלגה. -
דחיית מועד הגשה - תחרות אדריכלים
1.10.17...פטר חבר הועדה או יביא אתהעניין בפני ועדת ההתחרויות, אשר יכריעו בדבר המשך כהונתו בוועדה.3 .ועדת השיפוט תקבל את החלטותיה בהצבעת רוב.4 .החלטת חבר השופטים הנה סופית ואין לערער עליה מכל נימוק שהוא.5 .קרן מרים ומשה ארמון ז"ל תביא לידיעת הציבור את שמות הזוכים ודבר קיום טקסהענקת המלגות בעיתונות המקצועית הישראלית והבינלאומית, וכן תהיה רשאיתלפרסם בכל דרך שתבחר את הפרויקטים המשתתפים והזוכים.6 .בהתאם לצורך, מנהלי הקרן יהיו רשאים לתקן או לשנות את תקנון המלגה. -
איים islands – שבוע העיצוב ירושלים 2017
1.06.17...יצוב באמצעות עבודותיהם של 150 מעצבים שינסו לענות לשאלות, ולבחון את תפקידו של המעצב בעולם חדש זה. במבט רחב, בין אם בעולם ההיפר קפיטליסטי הוירטואלי שמציע "the reality theater" של אליסון קרנק, בחזון הדיסטופי של הפרויקט זוכה הפרסים ״The golden age of nothing" של חברי הקולקטיב האוסטרי TAB, או בעתיד המקומי שמציעה הישראלית בוגרת אקדמיית העיצוב איינדהובן גלי בלי על קבוצת אנשים החיה בתוך טנק שהוסב לסלע נייד לצורך הסוואה, מעצבים מנסים להמחיש ולהגדיר ע... -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16...אותו לתוכניות לבעלי מקצוע בשטח : חשמל, אינסטלציה, גופי תאורה, מערכות ישיבה ועוד אשר יחד משרתים את קונספט העל. השלב הבא הוא שלב הפרטים-שבו אנו עולים ברזולוציה ומתכננים את פרטי הנגרות, פרטי השיש, פרטי הגבס, פרטי הקוריאן, פרטי הפרספקס, פרטי האלומיניום. הפרטים תלויים בחומרים בהם בחרנו להתעסק בפרויקט. תהליך העבודה כולל- הדמיות בתלת מימד, תוכניות,יציאה לשטח לשם בחירת חומרים, ליווי לחנויות,פגישות עם בעלי המקצוע השונים ופיקוח עליון.ספרי לנו על פרויקט אחד... -
דיון: דימוי גוף - דימוי בית
27.09.16...יע בפנינו. הדימויים המופיעים לפנינו, משפיעים על ראייתנו ואת תפיסתנו איך דימוי גוף ודימוי בית אמורים להראות. בכוחה של תפיסת דימוי להשפיע על תכנון ועיצוב חלל מגורינו, כפי שתפיסת דימוי גוף בעידן המודרני מושפעת ומוכתבת ע"י עולם הפרסום והאופנה.לדימוי אין כל קשר לאופן שבו האובייקט מתקיים במציאות- בין אם מדובר בחפץ, חלל או גוף האדם. הוא מבקש להציג בפנינו דימוי נשגב המאגד בתוכו אסתטיקה נעלה באופן שכמעט ואינו יכול לקיים את עצמו במציאות הקיימת.בערב זה נדון... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16... ביטויה גם בהיבט האדריכלי והנופי. האדריכלות בקיבוץ לא תפקדה כתפאורה, אלא ככלי שאליו נוצק חזון מוגדר היטב.בקבוצת האדריכלים שפעלו בקיבוצים, בולטת דמותו של מנחם באר כאדריכל ברוטליסט. יכולותיו בתחום התבטאו בחומריות ובצורניות האקספרסיבית, שמודגשת ביצירתו לאורך כל דרכה. באר הוא יליד בודפשט (1925), שהחל את הכשרתו המקצועית באוניברסיטת בודפשט והשלים אותה בטכניון בחיפה. עם עלותו לארץ ישראל ב-1947 כחבר בקבוצת ההכשרה של השומר הצעיר בגליל המערבי, ייסד באר עם ... -
תערוכת בוגרים המרכז האקדמי ויצו חיפה
3.07.16...ם קווי הגוף, לעסוק בגזרות מתוחכמות ובטקסטיל עכשווי וזאת על מנת לעצב קולקציות המאתגרות את הדיאלוג בין הבגד לגוף. הקולקציות עוצבו בחומרים כמו אורגנדין, כותנה, צמר, שיפון ומשי לצד חומרים לא קונבנציונליים כמו יציקות פוליאסטר, פרספקס ופורניר עץ, ואריגים וסריגים בעבודת יד עמלנית ומדוייקת. כל אלו היוו בסיס לטקסטיל בשילוב טכניקות של הדפסות משי ותלת ממד, ציורים ידניים שזירות ורקמות. במהלך שנה שלמה עברו הבוגרים תהליך בו כל אחד חקר לעומק נושא הקרו... -
תחרות אדריכלים - קרן מרים ומשה ארמון ז"ל
30.06.16... החלטת חבר השופטים הנה סופית ואין לערער עליה מכל נימוק שהוא. 5. קרן מרים ומשה ארמון ז"ל תביא לידיעת הציבור את שמות הזוכים ודבר קיום טקס הענקת המלגות בעיתונות המקצועית הישראלית והבינלאומית, וכן תהיה רשאית לפרסם בכל דרך שתבחר את הפרויקטים המשתתפים והזוכים. בהתאם לצורך, מנהלי הקרן יהיו רשאים לתקן או לשנות את תקנון המלגה.שמות זוכי התחרות לשמת 2014 ולשנת 2015 רשימת זוכים לשנת 2014 ... -
הסדרה עצמית של אמנות הרחוב
3.03.16...בעוני חיבר את הספרחללים, שדות תעופה, קניון (רסלינג, 2004).>> חגי מרום // מעצב גרפי וצלם, מחבר הספר "מחתרת הגרפיטי של תל אביב"בערב דיון זה אדבר על גבולות אדומים וטריטוריות של אמני הרחוב במרחב הציבורי.חגי מרום, מעצב גרפי וצלם, פרסם את ספרו "מחתרת הגרפיטי של תל אביב" בשנת 2011. מאז, הקים הוצאה לאור המתמחה בהפקת ספרי אמנות ותרבות ישראליים. מתמחה בגיוס המונים להפקת ספרים ופרויקטים בתחום התרבות והאמנות.>> יובל כספי // אמן מרצה ואיש תרבותיובל כספי, בוגר... -
תערוכה - הבית זה המוטו
8.10.15...ם ותלת-ממדיים, אשר בחלקם משלבים יחדיו את תחומי העיצוב והפיסול.בתערוכה 'הבית - זה המוטו', אשר תוצג בזהזהזה גלריה לאדריכלות במהלך חודש אוקטובר, בוחנת האמנית והמעצבת ישראלה הרגיל את היחסים ההדדיים בין התחומים בהם עסקה כל חייה. הפרספקטיבות הצבעוניות, התאמות הצבעים, הלוחות לבחירת החומרים לבית, אלה הן רק מספר דוגמאות לשיטות הלימוד והתרגול של הסטודנטים באקדמיה לאמנות ולעיצוב לפני חמישים שנה.לצידן נפרסים מאמרים מקצועיים שפרסמה הרגיל ב- "מעריב" וב- "את" ב... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15...ביטויה גם בהיבט האדריכלי והנופי. האדריכלות בקיבוץ לא תיפקדה כתפאורה, אלא ככלי שאליו נוצק חזון מוגדר היטב.בקבוצת האדריכלים שפעלו בקיבוצים, בולטת דמותו של מנחם באר כאדריכל ברוטליסט. יכולותיו בתחום התבטאו בחומריות ובצורניות האקספרסיבית, שמודגשת ביצירתו לאורך כל דרכה. באר הוא יליד בודפשט (1925), שהחל את הכשרתו המקצועית באוניברסיטת בודפשט והשלים אותה בטכניון בחיפה. עם עלותו לארץ ישראל ב-1947 כחבר בקבוצת ההכשרה של השומר הצעיר בגליל המערבי, ייסד באר עם ... -
באר שבע על ראש שמחתי
22.03.12...יכלות שנעשו בבאר שבע. כתבה מלאה תחושת החמצה, אהבה וגעגוע לעיר הדרומית. עיר מלאה בניסויים של אדריכלות עד לגבול ההתעלמות מבני האדם שאמורים לגור בהם, לתרבותם או לאקלים."הרבה באר-שבעים לא הבינו אז, וגם לא היום, על מה ולמה הוענקו פרסי אדריכלות למבנים המוזרים האלה" כותב איתי. "לא תמיד היה טוב לגור בהם, ומדכדך עוד יותר היה להביט בהם: הם תרמו צבע אפור ואסוציאציות של מקלטים ומלחמה, בעיר שיש בה ממילא יותר סופות חול מימי גשם, והרבה יותר שמש מעצים שיודעים לת...







