חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חדר ישיבות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תאורה - מה חשוב בבחירה של תאורה
9.09.17...יש לתת עליהם את הדעת בבחינת התאורה : חשובה בדיקת הפונקציה הנדרשת שהאור ישמש בבית או בעסק יש לבחון את הצרכים והרצונות, יש לבחון את המקום עצמו. בבתי עסק יש לבחון את סוג וצורת ההארה הנדרשת בין אם מדובר בשולחן עבודה / חדר ישיבות , וכן את מבואת כניסה האם יש בה ויטרינת תצוגה או אלמנט אחר המוצג בכניסה. חשובים לא פחות דרכי המעברים כמו מסדרונות , מתחמי המעליות. באזורי העבודה חשוב לבחון אם מיקום האזור מוצב בחלק הפנימי או ליד חלון ... ... -
סביבת העבודה והאווירה בה
1.12.11סביבת העבודה הינה כלי ראשון במעלה להעברת המסר-הארגוני וחזונו, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים. הסביבה הפיזית והאנרגיה שלה, אמורות להוות את הרקע לכל הפעילויות הנדרשות בארגון. סביבה זו אמורה לאפשר את ההתנהלות הרלוונטית לחברה הספציפית, ולקיים בה את הדיאלוג המתוכנן והמקרי כאחד בין השוהים בה. בין אם מוקפדת או מרושלת במכוון, היא מעבירה מסרים על הארגון ומהותו, על אווירת העבודה והיחסים בה. אך כך או כך, היא אמורה לאפשר לעובדים להפיק את המרב, ואם אפשר – בהנא... -
פינה שקטה בבית- פתרונות עיצוביים
30.11.11...ל בקלות לכל סביבת עבודה – במשרד פרטי וסגור, במרחב עבודה משותף או בחדר ישיבות, בבית או בחדר העבודה, בזכות עיצוב תמציתי המבוסס על פשטות. לשולחן מראה קליל, רגלי אלומיניום, משטח עליון מזכוכית או לביד, ויכולת קיפול למצב כמעט דו-מימדי. השולחן של המותג ACTIU הספרדי. אותו מותג מציג שידות שבהיותן סגורות הן נראות כשידות לכל דבר, אולם בעת פתיחתן השידות הופכות להיות עמדות עבודה לכל דבר, עם שולחן נשלף למחשב, פתרונות אחסון וכל מה שצריך כדי לעבוד בסלון הבית. -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15...רצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכול בתוך המשרד את ארוחת הצהריים שלהם / מחוצה לו? האם אתם זקוקים לקבלת קהל , פינת המתנה, עמדת מזכירה – איזור הכניסה הייצוגי. האם יש לכם צורך בחדר ארכיון לטובת אחסון שלא בתוך... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16...בר את העובדים לחברה ולמותג שלה ויספק להם תנאי עבודה מעולים כדי לשפר את הרווחיות של העסק בסופו של יום. סביבת העבודה שלי יכולה להיות החלום העיצובי שלי! רבים מאתנו חולמים על משרד שבו הכל אפשרי, הכיסאות הם אוכפים, החדר ישיבות הוא סירת דייגים ענקית, חללי העבודה מלאים באומנות צבעונית והמטבח הוא ערוגת ענק וורטיקאלית. למה לחלום?! לוקחים מעצב שיודע לרגש את הלקוח ונותנים לו בצורה ברורה את התקציב ואת כל הכיוון שאפשר לחלום עליו כמקום עבודה. ... -
עיצוב משרדים
22.01.18ישנם אנשים שחושבים שאין צורך בעיצוב משרדים, פשוט שמים כמה כיסאות, שולחנות עם עמדת מחשב וארונות לאחסון מסמכים. לא… ממש לא! מהו בעצם משרד? משרד הוא סביבת עבודה בה העובדים נמצאים שעות רבות במהלך היום, זמן בו עליהם לעשות את עבודתם תוך כדי שיתוף פעולה הרמוני עם הקולגות למשרד – זהו צורך עסקי. כמו כן משרדים רבים מאחרים לקוחות ושותפים עסקיים לצורך קבלת החלטות על שיתופי פעולה וסגירת עסקאות. אלו הם הדברים הבסיסיים של משרד, כמובן שישנו שוני בה... -
שילוב עיצובים מזכוכית בבית
25.08.14במשך שנים רבות שימשה הזכוכית בבית בעיקר לצורך התקנת חלונות ובמראות. בעת האחרונה מתרבים כל הסימנים על שינוי גישה של ממש, שהופך את חומר הגלם הייחודי הזה לבעל משמעות מיוחדת בעיצוב הבית וממלא אותו בעיצובים מזכוכית. באמצעות שימוש בטכניקות שונות אפשר להפוך את הזכוכית לבעלת משמעות שחורגת הרבה מעבר ליתרונות פרקטיים ויישומיים. בין השיטות שהופכות אותה לאביזר עיצובי חדשני ומודרני נזכיר את האפשרויות הבאות: · חיסום הזכוכית – תהליך שהופך את...







