חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , כנס , עיצוב מיתוג |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
FEEL – דוכן בשמים בקניון
15.02.16עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק על ידי מעצבת הפנים של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובאלי והמקומי ז"א מיהם המתחרים הרל... -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16...י לא תתנגש עם החלוקות הברורות של החלונות. בנוסף לכך, החלל מאופיין בצורה מלבנית צרה וארוכה בתוספת שטח מעוגל, כרבע עיגול. בשל כך הוחלט למקם את עמדת המזכירה וחדר הישיבות בחלל המעוגל, באופן כזה שיחשוף את החלל הפתוח לכאורה כלפי הנכנסים. את המסדרון הארוך תיעלנו לטובת הצגת העבודות ואת החללים הסמוכים לו הפכנו למשרדי עבודה. את חלל המזכירה בחרנו למקם מול דלת הכניסה הראשית כך שתיווצר מבואת כניסה הכוללת פינת המתנה בצד אחד וקיר כוח בצידה השני. פינת ההמתנה... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12רשימת שיקולים שחייבים לקחת בחשבון לפני שסוגרים חוזה שכירותפתגם ידוע אומר שעסק קם ונופל על שלושה דברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להג... -
הכנס הבינלאומי לעיצוב ואדריכלות INNO
7.05.17הכנס יתקיים בתאריך 11/5/17 ביום חמישי, באבניו, קרית שדה התעופה מהשעה 08:30מנחה הכנס: האדריכל מיכי סתר 08:30-09:30 ארוחת בוקר וביקור בתערוכה 09:30-09:40 דברי פתיחה | איריס מושלי מנכ"ל קבוצת בית ונוי | אדריכל מיכי סתר מנחה הכנס 09:40-10:20 קרסטי גרובס | Kursty Groves | אנגליה – מעצבת, סופרת, מגישת טלוויזיה, ומרצה בנושאי קדמה וחדשנות. נושא ההרצאה: מרחבים ליצירתיות חדשנית: מגדירים סביבת עבודה מעוררת השראה. 10:20-10:50 דגן מושלי | ישראל אדריכל, מבעלי ... -
עיצוב מסעדות
22.01.18עיצוב מסעדות הוא מושג כללי אותו ניתן ליישם בצורות שונות. לא כל מסעדה היא זהה – מסעדות נבדלות אחת מהשנייה בהרבה היבטים, למשל: שטח המסעדה, רמת המחירים, קהל היעד, מיקום המסעדה, סוג המזון הנמכר במסעדה ועוד. הבדלים אלו הם חלק ממיתוג המסעדה, יש להם השפעה על הפעילות העסקית או ההצלחה העסקית של המסעדה והם חייבים לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב מסעדות. לכל מסעדה יש צורך בתכנית עיצובית אישית, כזו הלוקחת את בחשבון את כל הפרטים וגם את שיקולי התקציב. מי שעוסק ... -
עיצוב מסעדה - פיצריית כרמיז
21.03.16...ון בו. הקיר הראשי הגדול נהרס וכחצי מטר ממנו נבנה הקיר החדש. הדבר הצריך התאמה של כל המערכות השונות המשרתות את המסעדה כולל מנדף גדול שהוזז למיקום חדש. הקיר הגדול הנוסף בחלל נבנה במקור באלכסון לקיר הראשי, דבר שיצר צוואר בקבוק לנכנסים וליוצאים. את המסדרון הצר והחשוך הפכנו למואר ובעזרת חיפוי זכוכית גדול לכל אורכו, הכפלנו את גודל החלל מבחינה ויזאולית והחסרון הפך ליתרון. מתחת לחיפוי הזכוכית הושלם וחודש חיפוי לייסטים מעץ גושני ובצידו מיקמנו שולחנות בר וכ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות לעיצוב חנויות יוקרה.... -
עיצוב תערוכות
31.12.17...הפרטים הללו בחשבון. זהו בהחלט נושא עיצובי, סידור הביתנים משפיע בסופו של דבר על המראה הכללי ועל האווירה במקום. צרכים לוגיסטיים. עיצוב תערוכות חייב לקחת בחשבון גם את הצרכים הלוגיסטיים של המקום ושל העסקים המציגים בו. יש צורך בהכנסה והוצאה של סחורות וציוד ללא הפרעה להתנהלות התקינה של התערוכה. כניסות ויציאות. יקום הכניסות והיציאות הוא בדרך כלל דבר נתון שאינו נמצא בשליטתם של המעצבים ומארגני התערוכה. אך זהו עדייו שיקול חשוב בעיצוב תערוכות וזה משפיע על... -
עיצוב חנויות
31.12.17...כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. כאשר לקוח נכנס לחנות יוקרה המעוצבת בהתאם, הוא מקבל רושם רגשי חזק. חנויות יוקרה הן במקרים רבים גם חנויות גדולות יותר, חנויות בהן העיצוב מוביל את הלקוח במסלול שהוא חוויה עיצובית רב חושית. גם אנחנו ברנסנס דיז׳יין אחוזי התרגשת כאשר אנו ניגש... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17... פרוות ועוד. כמו כן יציאה מהבטונציה והצבע הלבן הקרים וחזרה לחומרים וצבעים חמים שיבוא לידי ביטוי בסגנון עיצוב אותנטי מהמזרח.לסיום, מהם השאיפות המקצועיות שלך לעתיד? השאיפות המקצועיות שלי לעתיד הם כניסה להתמקצע עוד ועוד. להיכנס לתחום העיצוב המסחרי כמו משרדים, עסקים בתי קפה. כמו כן יש לי חלום גדול והוא עיצוב מלונות בוטיק בארץ ובעולם. מלונות קטנים שרוצים להתאפיין בייחודיות דרך עיצוב הפנים של המלון. לעצב דירות נופש ולהיות יזמית.אירית הראל - sol de vida -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...חנויות של רשתות מוכרות כגון אלדו גדלידות ,פיצה רומא ,פרנזי ,לולה ,פיאט ואלפא רומיאו, סובארו ובי פרש. רשתות אשר ביצעתי עבורם מיתוג מחדש באמצעות עיצוב חדשני בעל דגשים שיווקיים. מצ"ב טעימות מתיק העבודה של החברה. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה להתרשם מתיק העבודות של החברה, בין היתר: עיצוב ותכנון של לובי לבניינים, עיצוב ותכנון חנויות, רשתות גלידה, בתי קפה ועוד.מה הביא אותך לעסוק בתחום?בילדותי ועד גיל מאוחר והיום מצירת אך הבנתי שמציור לא ני... -
ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12פתיחת תערוכה - יום חמישי, 21 יוני 2012, 19:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים 21 יוני – 28 יולי 2012 על התערוכה התערוכה ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו-לוגיסטי מציגה מעל עשור של יצירה מאת אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. המשרד מתמקד בלקוחות עסקיים ומרבית הפרויקטים נמדדים בפרמטרים כלכליים קשיחים. מיתוג אדריכלי פירושו לספר את הסיפור היחודי של הפרויקט, של הלקוח, סיפור... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22האם ניתן לשלוט על עלויות קירור וחימום במבנים מסחריים?התקורה הכרוכה בהפעלת מבנים מסחריים עלולה להיות נטל כלכלי לא קטן.מטבע הדברים קיימת שאיפה גורפת של בעלי המבנים וחברות האחזקה להתייעלות מקסימאלית כדי לייצר שליטה בעלויות.אחד מהסעיפים המשמעותיים בעלויות הוא סעיף עלות מיזוג החלל, אלא שבאופן פרדוקסאלי הוא סעיף שכמעט לא ניתן לשלוט על גובהו שכן מניעת מיזוג תשפיע באופן מיידי על חווית השהייה במקום.אילו נתונים משפיעים על עלויות המיזוג?גם כאשר נוקטים באמצע...







