חיפוש - חדשות , שונות , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מרחב , עיצוב |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אז אולי בכל זאת כיכר התרבות
23.10.11... חיבורן של שלושת השדרות הנפגשות בכיכר, חיבור הכיכר אל גן יעקב והארגון המחודש של הרחובות והתשתיות מסביבה. כל אלו מהווים את יסודות הצלחתה של הכיכר." בכתבה מוזכרת ההסטוריה של הכיכר מתוגנית גדס לתל אביב ועד ימנו. את התכנון הנוכחי ביצעו כזכור הפסל דני קרוון, בשיתוף משרד "תמא – תכנון מרחב אורבני" (אדר' נוף ליטל סמוק פביאן, אדר' אורנה פרייפלד בסט). הכתבה מלווה בתמונות רבות שצולמו לאחרונה (לאחר סיום השיפוץ. התמונה כאן מתוך הכתבה - צילום יאירה יסמין. -
הפרמטר האנושי, מפגש 3.2: הארץ המובטחת?
11.06.17...יטת אריאל.המשרד פרץ אדריכלות בניהולו מתמחה במבני מגורים, בתים פרטיים, עיצוב פנים, בנייה ירוקה, התחדשות עירונית (לרבות תמ"א 38), תכנון ועיצוב עירוני ועיצוב תאורה אדריכלית. מאמין בראיית המגוון כאחד באמצעות היכרות, תכנון ועיצוב מרחב המחייה האנושי, מתוך שאיפה להגיע לאופטימיות בין הסביבה לבין צרכי הלקוח, תוך הקפדה על יצירת חללים ייחודיים וירידה לפרטים הקטנים.www.peretzarc.comהפרמטר האנושי 3.0: בונים את העתידהאם העתיד כבר כאן? אמנם התכנון והאדריכלות של... -
דירה ביבנה הירוקה
19.07.16דירה ביבנה הירוקה שטח הדירה כ140 מ"ר, דירה בת 5 חדרים, ממוקמת ביבנה הירוקה מול שדות ומרחבים. מיועדת למשפחה בת 5 נפשות, לאנשים האוהבים יופי ואסתטיקה. רצון הלקוחות ליצור בית עם תחושת מרחב ואווריריות, בית מודרני עם נגיעה חמימה. בחרתי להשתמש בחומרים ומוצרים אקלקטיים שיתחברו יחיד בהרמוניה ובקומפוזיציה לחלל ולאנשים החיים בו. חלל המגורים – החלל מרווח ומואר הפונה ליציאה למרפסת הפונה לשדות ומרחבים, בחרתי ללוות את החלל מהכניסה לבית ועד ליציאה למרפסת... -
חדש ב saf - אחד על אחד והפעם הכירו את טניה אברמזון
4.12.16...ו מגזינים - למרות שלומדת הרבה גם מהם. דברים כמו אווירה מיחדת במקום כלשהו, מז"א, אמנות על סוגיה, טבע, טיול בחו"ל, שכונה או נוף מסוימים.מהו הקו העיצובי / תכנוני המנחה אותך?מתחברת לתכנון מודרני, נקי ככל האפשר - באופן שמחד מייצר מרחב גדול ממה שיש במציאות, וממקסם את היתרונות ה"טבעיים" של הבית, ומצד שני מאפשר להכניס ולקיים בהרמוניה את כל הפונקציות שהלקוח מעוניין בהן לתוך הבית . ע"ב קו כזה, אני תמיד שמחה לתת מקום ובמה לטעם של הלקוח ולמה שנכון בעיני לא... -
חמישה רגעים – מסלולים באדריכלות של מוזיאון תל אביב
16.10.11...ימים אלה. לכאורה אלה נקודות מקריות בזמן, התנקזות של כוחות ומשאבים שאיפשרו את הקמתם של בניין ומוסד – אולם מבט היסטורי, המביא בחשבון לא רק את הנקודות בזמן אלא גם את המרווחים והתהליכים שביניהן, עשוי להציבן כקואורדינטות המגדירות מרחב קריאה. לאורן נוכל לבחון את קשרי הגומלין בין המוזיאון לבין הבניין שבו הוא שוכן, את התפתחותו של שיח האדריכלות והתרבות בארץ, ואת היחסים בין בנייני המוזיאון השונים לבין היצירה האדריכלית בארץ ובעולם. התערוכה ”חמישה רגעים“... -
תחרות דיור מחר – D3
5.09.11... מהות הגיאומטריות הסביבתיות, התנהגויות חברתיות, השלכות עירוניות ותהליכי פרוגרמה. ניתן לשים דגש מיוחד על תפיסת הדיור החוקרת דיאלוגים הכוללים מעורבות של גיוון סוציו אקונומי פנימי או חיצוני, שינוי או הסתגלות לאורך זמן, קישוריות מרחבית ציבורית או פרטית, וקביעות מול ארעיות של חומרים. D3 מאתגרת את המשתתפים לחשוב מחדש על אסטרטגיות לחקר תכנון מגורים מן המאקרו אל המיקרו, החל מהסביבה האורבנית – קידום קישוריות פיזית רחבה יותר; קהילתית – ניצול האינטראקצי... -
תערוכת בוגרים המרכז האקדמי ויצו חיפה
3.07.16...טיות, כלכליות וסביבתיות. השנה מגוון הפרוייקטים בתערוכת הבוגרים מציג את עמדתם של הסטודנטים תוך פרשנות מחודשת לסוגיות מורכבות בנושא יחסי עיר – סביבה - קהילה: מה מקומו של בית קברות בקונטקסט עירוני? איך מעניקים לצבור מרחב דמוקרטי בגבעת הלאום? כיצד יש להתמודד עם הקונפליקט בין בנייה ופתוח לבין שמור/ארכיאולוגיה? מה עושים עם מבני תעשייה מזוהמים ונטושים? כיצד משלבים בית חולים לפגועי נפש בקונטקסט עירוני? מהם הכלים להתחדשות עירונית במגזר הערב... -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16... אני מאמינה שבעולם הגלובאלי שלנו, אנחנו צריכים לשאוף ליצור פינה שהיא רק שלנו, ייחודית לנו, מתאימה לאופי ולאישיות שאנו מקרינים- זוהי חשיבה וצורך מאד בסיסי שלנו כבני אדם. מהמקום המקצועי שלי אני רואה בתפקידי, עוד דרך לתת לאנשים מרחב אישי ייחודי שמבטא אותם באמצעות העיצוב. מעבר לזה, חשוב לי שהעיצוב יעבוד, שלא ייווצר בסוף חלל מנוכר אלא להפיח בו רוח חיים כך שהאלמנטים יעבדו האחד בשביל השני ויצרו אוירה שנעים לשהות בה. בסטודיו אנו מתייחסים לעבודה בהרבה מאד... -
המרכז האקדמי ויצו חיפה תערוכת הבוגרים 2017
27.06.17...דשנות המלווה את עולם העיצוב והיצירה והן על המעורבות הקהילתית המאפיינת את המוסד מראשיתו. אנו גאים בבוגרינו ומאחלים לכל אחת ואחד מהם דרך צליחה במסע המקצועי המאתגר שהם יוצאים אליו.ארכ' אירית צרף נתניהו, ראש המחלקה לארכיטקטורה:מרחביםפרויקט הגמר מוגדר כפרויקט תזה המשקף את היריעה הרחבה של תחומי העניין והעשייה ואת רוח המחלקה לארכיטקטורה ונעשה במסגרת של סטודיו בו צוות רחב של מנחים ויועצים מלווה את הסטודנט לאורך התהליך. תחילתו בהגדרת הסוגיה וסופו בפרויק... -
היחס של הקוביות לצעצועים
22.05.13...פני יותר מדי שנים מכפי שאני מוכן להודות, הייתי האדריכל שתכנן הכי הרבה בניינים, רחובות וערים. יותר מכל האדריכלים האחרים בארץ גם אם מחברים את כולם יחד. זה היה בתקופה שעבדתי עבור חברה לפיתוח משחקים והייתי אחראי על העיצוב של המרחב הוירטואלי – הרחובות, הערים והמבנים שמהווים את שטח המשחק. העבודה הזו הייתה משוחררת מכל תפיסה אדריכלית קודמת. לא הייתי מחוייב לשום ועדה מקומית, תקנות או חוקים. למעשה, גם חוקי ניוטון וכח המשיכה היו המלצה בלבד במרחב הזה... -
תחרות לתכנון מבנה עיריית אילת
15.11.10...גג הבניין מוצל ע"י הגג הסולרי המרחף, דבר המקטין באופן משמעותי ביותר את הקרינה אותה סופג הבניין ומאפשר פינוי האויר החם בין הגג הסולרי לגג המבנה. בנוסף, בולט הגג הסולרי מקו המבנה ומשמש כמצחייה על חזיתותיו. החצר פנימית מאפשרת מרחב חיצוני פתוח ומוגן, מוצל ע"י המבנה ומצונן ע"י מערכת רסס המקררת את האויר החם הזורם בין הגג הסולרי למבנה וצונח אל החצר הפנימית. בשל הפרופורציות הצרות והגבוהות נוצרת ארובת שרב המאפשרת הורדת הטמפ' בכ-10 מעלות. על אף מה שנדמה... -
בילו בליך - מיצבים כמודלים זמניים וביקורתיים
6.05.12... לספר הרעיון לכתיבת הספר מיצבים כמודלים זמניים וביקורתיים נולד בעקבות החומר הרב שהצטבר במהלך הזמן שחלף מאז תערוכתי הראשונה בגלריה דוגית בתל אביב, בשנת 1980. העבודות והמיצבים המוצגים בספר הם הציר המרכזי שסביבו סובב מרחב הפעילויות שלי, הכוללות אמנות, כתיבה והוראה. אין כאן נרטיב מובנה, כי אם הצגת פרקים ותהליכים במהלך עבודתי הנוגעים במספר תחומים עיקריים, בהם עיצוב הסביבה, ארכיטקטורה, בית, עיר והאדם שבתוכם. המשותף למיצבים הנידונים בספר הו... -
אואזיס - תחנות דלק בישראל
27.02.14...קציה הכרחית, לאודיסאות אינספור."__IMG__מבנה תחנת הדלק הוא בן חורג לעיסוק האדריכלי. חריגותו הופכת אותו לאלמנט המגדיר את גבולות הדיון: מבנה תחנת הדלק מאתגר את התבניות הצורניות והטקטוניות השגורות, את היחסים המוכרים שבין המבנה למרחב שסביבו ונוגע ישירות במפגשים הטעונים כל-כך, המודרניים כל-כך, בין המכונית לבין הבניין ובין המותג לבין המוצר הארכיטקטוני.התערוכה סוקרת מנעד של תחנות דלק שתוכננו בישראל המשמשות כאספקלריה של התמורות בתרבות האדריכלית, המוטורי...