חיפוש - מאמרים , קטלוגים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , סה , עיצוב משרד |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אדריכלות מודרנית
8.03.16...בטאת עושר, ניקור עיניים, הכל גדול, שופע, נוצץ, נרחב, עמוס בפרטים וכולל שימוש בדימויים ובסמלים.לא משנה באיזה סגנון תבחרו לבנות את בתיכם, זכרו כי מדובר במבצע היקר והחשוב ביותר בחייכם. עשו בדק בית, בחרו אדריכל מנוסה, בעל שם ומיומן, פנו זמן, אזרו כוח וסבלנות והתכוננו לתהליך מורכב, רב שלבי ומורט עצבים. הדרך לבית החלומות עמוסה לא מעט מהמורות אבל הכל למטרה טובה. למדו את הסגנונות הקיימים, בחרו סגנון מסוים, היצמדו אליו ופנו לעזרת איש מקצוע כל אימת שצריך. -
עיצוב משרדים
22.01.18ישנם אנשים שחושבים שאין צורך בעיצוב משרדים, פשוט שמים כמה כיסאות, שולחנות עם עמדת מחשב וארונות לאחסון מסמכים. לא… ממש לא! מהו בעצם משרד? משרד הוא סביבת עבודה בה העובדים נמצאים שעות רבות במהלך היום, זמן בו עליהם לעשות את עבודתם תוך כדי שיתוף פעולה הרמוני עם הקולגות למשרד – זהו צורך עסקי. כמו כן משרדים רבים מאחרים לקוחות ושותפים עסקיים לצורך קבלת החלטות על שיתופי פעולה וסגירת עסקאות. אלו הם הדברים הבסיסיים של משרד, כמובן שישנו שוני בה... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...לאתר חדש ושיפוץ אתר קיים כרוכים בהשקעה כלכלית דומה, יש לבחון את עלות התהליך מול התועלת לטווח הארוך, שיכולה להטות באופן משמעותי את הכף לכיוון החלטה ספציפית.מחלל עבודה לחלל שעובד – חלק מתפקידם של המעסיקים הוא לדאוג לסביבת עבודה נעימה, האפשרת לעובדים לבצע את עבודתם באופן המיטבי, היעיל והנוח ביותר. בדיקת תנאי החלל הקיים תוך בחינת אפשרויות עיצוב הפנים יעזרו לכם לבדוק איזה חלל יסייע לכם בהשגת המטרות.לתמונות עיצוב משרדים מפרויקטים ניבחרים ע"י T+R studio -
תכנון עיצוב פנים ללוביים, מסדרונות ושירותים.
26.02.15...של חוסר התייחסות ואפילו הזנחה. מקרה זה יוצר ע"פ רוב רושם ראשוני, ספקני, המפתח ציפיות נמוכות בקרב הלקוח אל מול איכות שירותיי המשרדים אותם הוא מבקש.המשרד תמיד נמצא בקונטקסט מבני מסוים: קומה במגדל משרדים, דירה או חדר בקומת הכניסה של מבנה מגורים. עיצוב משרד על פי רוב מתחיל מדלת המשרד פנימה, אולם אסור לשכוח שהכניסה למשרד מתחילה לא פעם הרבה קודם: ברחוב, במדרגות, בלובי, במעלית ו/או במסדרון.באדריכלות, החלל הציבורי (הרחוב, הכיכר, הסמטה, הטיילת) שיקף מאז ... -
עיצוב משרדים
31.12.17...ות טובות יותר מעבודתם. אחד הכלים שמצאו היה השימוש בעיצוב על מנת ליצור סביבת עבודה אשר נותנת השראה ומוטיבציה ומאפשרת לעובדים לפרוח וכך בסופו של דבר לתרום להצלחת החברה. חברות ההייטק מאז ומעולם גילו פתיחות גדולה וחשיבה מחוץ לקופסה; חשיבה אשר מתבטאת לא רק בתחום העיצוב. חברות ההייטק הן סמל לחדשנות והן מאמצות בברכה חדשנות עיצובית. החדשנות העיצובית היא חלק מהשפה העיצובית של עיצוב משרדי הייטק. עיצוב לפי צרכים במגזר ההייטק ניתן לראות עובדים השוהים... -
הגוזלים שלי עזבו את הקן ......
13.10.16... כל השקיעו בסביבת המגורים העיקרית שלכם, תתכננו לטווח ארוך ותתייחסו גם לשלבים מאוחרים יותר בחייכם כדי ליצור סבביה בטוחה שתשרת אתכם גם בהמשך. זאת אמורת שרצוי להפוך את קומת הקרקע לקומה השימושית ביותר: עם חדר השינה שלכם, חדר הכביסה והשירות ולוודא שיש לכם חדר רחצה נוח ורחב שניתן להיכנס גם עם כיסא גלגלים, ליצור חלל בלי מכשולים ועם מעברים רחבים של מינימום 90 ס"מ.מה לעשות עם שאר החלל שנותר? הנה לפניכם כמה רעיונות :חדר אירוח מסודר/יחידת דיור –הילדים אף פ... -
עיצוב גדול לחדרים קטנים - טיפים
4.09.11...ף מתנפנף ליצירת מראה אוורירי ולא כבד. במידת האפשר פתרון קסום הוא המיטה. העדיפו מיטת גלריה המאפשרת שימוש בחלק התחתון לשולחן עבודה,ספריה או ספה לאירוח ואפילו ארון גדול ומרווח. טריק נוסף פשוט כל כך הוא המראות, תשלבו מראות בכניסה בחזית קיר גדול מעבר לעובדה שהוא מסייע לשקף אור בכל החדר הוא מגדיל אותו למראית עין חזותית. צבעים- כל הכהים OUT !! ליצירת חדר בהיר למראה, נינוח ומרווח יש לבחור בצבעים בהירים בלבד . ניתן להוסיף מדבקה,טפט,פסים או עיטורי... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: ל... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12רשימת שיקולים שחייבים לקחת בחשבון לפני שסוגרים חוזה שכירותפתגם ידוע אומר שעסק קם ונופל על שלושה דברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להג... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18...ות שבהם ניתן יהיה לשלב את המסכים השונים. בנוסף לכך, צריך גם לשלב את כל זה עם תאורה נכונה שכן אם השמש תיכנס למשרד ותאיר ישירות על המסך, עלול להיות שלא באמת תראו טוב. יצירת חללי תקשורת מיוחדים עוד דבר שהטכנולוגיה דורשת מאיתנו בעיצוב משרדים מודרניים, זה גם ליצור חללים שמיועדים לתקשורת. כלומר, אם כל העובדים שלכם יושבים כל הזמן מול המסכים הרי שלא יוצא להם לתקשר זה עם זה, ולכן חשוב שיהיו גם חללים שבהם אין מסכים. בזמן עיצוב חללים כאלה צריך לשים לב שיהי... -
כתבה אישית על עיצוב פנים בדירה באתר פרויקט תל אביב
28.02.17בית אדרעי / אדרעי אדריכלים הכתבה המלאה - באדיבות משרד האדריכלים)"לא רצינו לעבור דירה. גרנו ברח' שלומציון המלכה בת"א צמוד לפארק הירקון קרוב לעשר שנים, בדירה שתכננו כסטודנטים לאדריכלות. אך ברגע שנודע לנו שיפעת בהריון עם ילדנו השלישי, החל שעון החול לעבוד, ובעצם החיים הכריחו אותנו לעזוב, אך לא להתרחק ושם מצאנו את ההזדמנות" במילים אלו מסביר דוד אדרעי את הסיבות למעבר הדירה שלו ושל משפחתו. סיבות שבמקביל הובילו את מהלך השיפוץ של דירתם החדשה: יצירת מספר ח... -
מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אדריכל מומלץ
20.02.24בחירת אדריכל מומלץ היא שלב מכריע בכל פרויקט בנייה או שיפוץ. אדריכל אחראי לא רק על תכנון ותכנון החלל אלא גם על השלמת הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב. להלן מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אדריכל מומלץ:תפיסת עולם ותפיסה הוליסטית: לאדריכל מומלץ צריך תפיסת עולם רחבה ותפיסה הוליסטית של הפרויקט. זה אומר שהם צריכים לשקול לא רק את ההיבטים האסתטיים של העיצוב אלא גם את ההיבטים המעשיים והפונקציונליים. הם צריכים להיות מסוגלים להבין ולשלב את הצרכים ו... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16...ומות ששוברים את המראה הקר ויוצרים משרד מאוד גברי, כיפי, מודרני אבל מזמין, מרשים ומדויק בעיצוב שלו. אתה, העובד – אתה הדבר הכי חשוב! בסופו של תהליך...בשורה התחתונה של כל עולם העבודה ועולם העסקים - מה שמביא את ההכנסה זה העובד בקצה העכבר. עובד לא צריך "להחזיק מעמד" בעבודה אלא ההיפך! סביבת העבודה צריכה להחזיק את העובד. סביבת עבודה נוחה מבחינת תאורה, אקוסטיקה, פרטיות, ארגונומטריה וחלל עבודה שמתחבר לאופי העובד ייצור עבודה יעילה ו...







