חיפוש - @وعبلااو , תכנון , תכנון משרד |1| - דף 7
לא מצאת? פשוט חפש.
-
שליחות - אדריכלות, תכנון ופיתוח מישראל לאפריקה
10.05.16הגלריה בבית האדריכל מזמינה: שליחות - אדריכלות, תכנון ופיתוח מישראל לאפריקה ערב עיון: יום ה' 17.05.16 שעה 20:00 נעילה: 19.05.16 אוצרים: חיים יעקובי, איילה לוין, צבי אלחייני, ערן טמיר טאוויל משנות השישים עסקו אדריכלים ישראלים, ועודם עוסקים, לא רק בייצוא של ידע ומומחיות למדינות מתפתחות אלא גם בייצוא של גישה וטעם. זירה מובהקת של פעילות זו הייתה יבשת אפריקה, שבשנות השישים והשבעים התלכד בה הייצוא האדריכלי עם פרויקט לאומי נרחב יותר – סיוע למדינות אפריק... -
עיצוב משרדים ברמת החייל
28.11.16... העבודה שלהם ולתת להם תחושה של התחדשות והתפתחות", אומרות רוזנשטיין וגולדפרב. חלל משרדים בגודל 2,000 מ"ר נבחר בבניין ברמת החייל. בשלב התכנון נעשתה חלוקה מחודשת של החלל, ובעקבותיה בוצע שיפוץ נרחב. במסגרת העיצוב נעשה שימוש הן בחומרים חמים וברהיטים ביתיים, לצד ריהוט משרדי. לצד שימוש בחומרים חמים כמו שטיחים, טפטים דומיננטיים (טפט צמחייה, טפט פיל ענקי), קירות בצבעים עזים (טורקיז, צהוב, ורוד), נותרו לא מעט אלמנטים תעשייתיים כמו צנרת חשופה ובטון חשוף. -
משרד עו"ד בירושלים
17.03.19פרויקט משרד עו"ד הפרויקט תוכנן עבור עו"ד נדל"ן . משרד ירושלמי, דתי, הרבה לקוחות מחו"ל שקונים/ משקיעים ב"ארץ ישראל" העו"ד בעל נסיון של עשרות שנים ועם מוניטין של אמינות מאד גבוהה. במשרד עובדים בעקר בני משפחה. מבחינת תכנון: המעבר למשרד היה השלמה של תהליך ייעוץ ארגוני שהמשרד עבר ובעצם הביא ליישומו. לא ויתרנו, ישבנו עם כ"א מהעובדים. שאלות של מי ישב? איפה? כמה? סגור/ פתוח? היו צריכים לקבל בירור מדויק וקונקרטי. תהליך גיבוש הפרוגרמה היה מאתגר... -
לעבור משרד ולהישאר שפויים
21.01.18...ורכם. איך תבחרו את חברת ההובלות המתאימה? גודל המשרד כשמדובר בהובלת משרדים הגודל ממש קובע. לצד משרדים קטנים, קיימים בישראל משרדים וחללי עבודה שמשתרעים על פני מאות מטרים ויותר. ברור אפוא שקיים הבדל מהותי בכל שלבי המעבר החל בתכנון ועד לבחירת חברת ההובלה המתאימה. בנקודה זו חשוב לציין שאת התכנון במשרדים גדולים רצוי לעשות כבר כ-6 חודשים לפני התאריך המיוחל בעוד שבמשרדים קטנים יותר ניתן להסתפק גם בשמונה שבועות. מעבר לכך, יש להתאים את חברת ההובלות למ... -
ועידת האו"ם לעירוניות HABITAT3
19.08.16ועידת III HABITAT - רקע ומידע ראשוני הביטאט 3 הינה ועידת האו"ם בנושא מגורים ופיתוח עירוני מקיים. הועידה עתידה להיערך בקיטו, בירת אקוודור, בין התאריכים 17-20 באוקטובר 2016. מטרות הוועידה הן להבטיח מחדש התחייבות מדינית לפיתוח עירוני בר קיימא, לבחון מחדש הישגים בתחום העירוניות, ולזהות ולהתמודד עם אתגרים עכשוויים וחדשים בתחומי העירוניות. התוצר העיקרי של הוועידה יהיה מסמך המדיניות: the neu urban agenda - מסמך ממוקד, צופה פני עתיד ומכוון פעולה – א... -
עיצוב סביבת עבודה חדשנית - הכנס הבינלאומי
19.03.17עיצוב סביבת עבודה חדשנית – 11/05/2017הכנס הבינלאומי לעיצוב ותכנון משרדים ומרחבי עבודה, בייזום והפקת "בית ונוי", יפגיש מרצים בולטים מחו"ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח בתחוםהאם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב המשרד ומרחבי עבודה? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מרעננים? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב בכלל משפיע על עיצוב המשרדים בפרט ועל חוויית העבודה בהם? בשאלות אלה ואחרות יעס... -
ליווי מרכישה עד מפתח
3.07.13אני שמחה להציע את הניסיון והידע שלי על מנת שהפרויקט שלכם יתנהל באופן החלק ביותר. אני אחבר את הרצונות והצרכים שלכם עם הסגנון האהוב עליכם ויחד ניצור את העיצוב המושלם עבורכם! אנחנו ניפגש פעם ראשונה אצלכם או אצלי, נשתה קפה , נקשקש ונכיר אחד את השני. אני אשמע על הצרכים שלכם, הרצונות, המגבלות, החלמות ואכין תכנית ליווי והצעת מחיר מותאמת לכם. אני אתכנן עבורכם את החלל המבוקש ( בית, דירה, משרד או עסק ) ואגיש לכם פרזנטציה עם כמה אפשרויות ומספר מבטים. ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18... משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...עובדים סביבת עבודה מתאימה לצרכיהם, ולפני קבלת ההחלטה יש לברר מהו גודל החלל, שהארגון מאכלס במצב הנתון, ומהו גודל החלל הדרוש עבורו. בהמשך לכך מומלץ לערוך ניתוח של החלל הקיים ואופן ניצולו כדי לסייע בקבלת ההחלטה. יש לקחת בחשבון שתכנון נכון ומדויק של החלל יכול לשדרג משמעותית את החלל הקיים בעזרת ניצולו באופן חסכוני וכך גם להעלות את ערך הנכס.ערך מוסף – מומלץ להתייעץ עם העובדים בארגון לגבי תהליך השינוי על מנת לנסח באופן מדויק מה הוא אופי השינוי הנדרש. שי... -
Masterfont / Studio Rosenberg
9.03.11הפרויקט היה תכנון סטודיו הכולל שני חדרי מנהלים מבודדים אקוסטית, סטודיו לעיצוב גרפי שגם בו תהיה הפרדה אקוסטית בעיקר ממחלקת המרקטינג, אזור לעמדות מרקטינג, עמדת קבלה, מטבחון הכולל אזור אכילה וחדר רחצה עם מקלחון. דרישה נוספת הייתה תכנון אזור שיוכל לשמש בעת הצורך כיתת אמן למנחה ולכחמישה סטודנטים, ושאזור זה ישולב בטבעיות בסידור הריהוט בחלל. החצר האחורית אפשרה פגישות לא פורמאליות באוויר הפתוח ושימשה מקום להפוגה מהעבודה בחלל הפנימי. הלקוח ביקש להעביר ... -
עיצוב לובי בבניין מגורים
21.03.12...וניים וקלאסיים – כך שיראו מעוצבים ואקטואליים גם בעוד הרבה שנים. הקונספט הראשון שבחרתי הוא קלאסי, ומקור ההשראה אליו לקוח מתמונה שצילמתי בניו זילנד על הר געש, שם העשן שיצא מההר חידד את קרני השמש ויצר תחושה מיסטית והרמונית. תכנון הלובי נובע מקירות שלא מיושרים האחד עם השני ונבנו קודם מבלוקים. לשם כך תכננתי קורה דקורטיבית שתשמש גם כאלמנט מרכזי ותיצור רצף בין אזור הלובי והמסדרון. לאורך החלון תכננתי ספסל עץ באורך 9 מטר, שיזמין את הבאים לבניין להאט א... -
בנייה ירוקה- כדאיות כלכלית
21.01.16בנייה ירוקה הינה בנייה המתבססת על תפיסה כוללת לכל שלבי התכנון, הבנייה והמגורים. מטרת תפיסה זו, הינה חסכון עתידי בכל הקשור למשאבים השונים כגון: מים, חשמל, חומרי מחצבה ועוד. אנשים רבים, נמנעים מלבנות את ביתם בשיטת בנייה ירוקה, עקב החשש מההוצאה הכספית הגבוהה יחסית, לעומת בנייה רגילה. נכון הדבר, כי בנייה ירוקה היא שיטת בנייה יקרה יותר בהשקעה הראשונית אך במחשבה קדימה- היא מחזירה את ההשקעה ואף חוסכת הוצאות רבות. מה כוללת בנייה ירוקה ?בנייה ירוקה מתייחס... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
סטיילינג למשרד ב-48 שעות
21.11.18...לו לשהות במשרד יעבוד יותר טוב ולאורך זמן, יהיה מאושר (WELL BEING) וחיובי. מאחר ואנחנו שוהים במקום העבודה כ-8 עד 10 שעות ביום, חשוב שמקום העבודה יתן לנו הרגשה נעימה וחשק לחזור ביום למחרת. לסטיילינג ניגשים כמו לכל פרויקט של תכנון ו/או עיצוב: בונים פרוגרמה מתוך סך המידע שיש לחלל להציע: החל מנתונים פיזיים של המקום ואילוצים בשטח וכלה בצרכי העובדים ורצונותיים. ככל שנדייק בבניית הפרוגרמה כך נוכל להבין מה הסגנון המתאים למשרד. איך נדע מהו הסגנון המת...