חיפוש - עין , פח |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב מסעדה - פיצריית כרמיז
21.03.16כשבעל הפיצריה במודיעין פנה אלי בבקשה ליצור פיצריה חדשה עם מיתוג שונה, תפריט אחר וקונספט ייחודי. באותו הזמן החליט בעל הנכס להרחיב את החלל והמקום היה בתחילת השיפוצים כך שנדרשה התערבות מהירה ותכנון זריז. בקשת בעל הפיצריה היתה ליצור מקום אינטימי ללקוחות ותיקים, שמצד אחד ישמור מערך משלוחים גדול ומצד שני ישמש כמסעדה בשעות הערב לזוגות ומשפחות בשכונה. מבנה החלל בו נדרשתי לעצב את הפיצריה בנוי טלאים על טלאים והחזית המורחבת החדשה אלכסונית לכל חלל הפנים. ק... -
אלגנטיות ויוקרה בדירת קבלן
20.07.15הלקוחות: זוג בשנות השלושים לחייהם + 2 ילדים קטנים. דירה: דירה חדשה שנרכשה מקבלן כ- 140 מ"ר, 5 חדרים בפרוייקט "דימרי היילס" במודיעין. עיצוב: עובד קדם, סטודיו קדם לעיצוב ואדריכלות, 2378546 - 052, [email protected] צילום: נדב כהן יהונתן דרישות הלקוח: אין כמו יציאה לדרך חדשה במקום חדש. לאחר מספר שנים בהם חיו על הקו תל אביב - ניו יורק בשל נסיעות עבודה מרובות, החליטו בני הזוג בשנות השלושים לחייהם לאחר שבנם השני נולד, להתמסד ולקבוע את ביתם במודי... -
תכנון תאורה לעסקים
8.03.15...) - הכוונה לתאורה חזקה המציפה את החלל באור. לרוב נשתמש בה באזור המרכזי. יש להתחשב בגובה התקרה ובסוג הריצוף מכיון שכל חומר (פרקט, גרניט, שיש....) מחזיר אור בדרך שונה.תאורת אוירה- נשתמש בה במקומות אותם נרצה להדגיש ולייצר להם מעין "במה". כדאי לתכנן אותה בצורה סימטרית, רצוי לשלבה עם הצבעוניות הקיימת במקום על מנת ליצור את החיבור. היתרון של תאורה זו הוא שאפשר לחזור עליה במספר אפשרויות: תאורות קיר- גופים הזורקים אור כלפי מעלה ומטה ומייצרים אלומות אור נ... -
בית פרטי בכפר האורנים
21.12.14יש בתים ויש.... בתים עם אופי. הוא אדריכל (בעיקר של חללים מסחריים) היא מעצבת פנים בנשמה. יחד עם שובם מארה"ב ולאחר שהתמקמו באזור מודיעין קנו שטח בכפר האורנים ובנו לעצמם בית עם אופי. הדיירים: משפחה בת 4 נפשות השטח: 200 מ"ר המקום: כפר האורנים. "שבנו משהות ממושכת בארה"ב. החללים הקטנים בארץ לא התאימו לנו והחלטנו שבונים. באופן מקרי לחלוטין הגענו לאזור מודיעין. היה ברור לנו שאנו רוצים בית עם חללים גדולים, לא בית טרנדי, אלא בית עם אופי. בית ש... -
טאיו ביץ-רסטו בר בחוף בת-ים
26.05.14... בגוון אפור' מעל הבר תוכננה תקרת גבס מונמכת ובה שקועים אהילים. האזור האחורי לבר מחופה במדפים צבועים בגוון ירוק מעושן ועליהם תצוגת היין ומשקאות חריפים. בסמוך לו אזור הכנסת כלים מלוכלכים והוצאת מנות למסעדה. שני אלה נסתרים מהעין עם יחידות נגרות המשלבות אכסון ודקורציה, סרגלי עץ קלים מעץ אגוז ומראה קריסטלית להעצמת האלמנטים על גבי הארונות. אזור השרותים מתחלק לאזור שטיפת הידיים ואזור התאים. התאים מחופים באריחים בגוון ירוק מעושן, והרצפה באריחים בג... -
עיצוב תאורה במלון מנדליי סטריט
21.05.14...כנון התאורה במלון מנדליי סטריט נבע מתוך קו מנחה בעל תכונות גלובאליות ולוקאליות, מקום שנוגע באווירה שלו בכל אדם אך שואב את ייחודיותו מהקונטקסט המקומי, מקום שהוא המשך לחווית המסע של אדם המגיע אל מחוזותינו והכניסה אל המלון היא מעין המשך ישיר למסע אך הנופים משתנים בהתאם. בשלב תכנון קונספט התאורה נלקחו בחשבון האלמנטים הים תיכוניים כדוגמת המשרביות המתכתיות הנמצאות ברבדים רבים בפרויקט, הנסיון לשוות את נגיעת האור המלאכותי על גבי אותם אלמנטים כפי שאור ... -
על פואבלו אספניול בראשון לציון
27.04.14מיכאל יעקובסון כותב הפעם על שכונת פואבלו אספניול במערב לראשון לציון אשר הוקמה בתחילת שנות השמונים כיוזמה של קבלנים שבקשו למשוך את המשפחה הישראלית לשטח החולות שהלך והתפתח קרוב לים."האדריכלים שתכננו את הפרויקט בחרו ליצור שפה עיצובית ששאבה את מקורותיה ממתחם מבנים שהוקם בברצלונה לרגל התערוכה העולמית, שהתקיימה בעיר ב-1929." אומר יעקובסון, "אך מה שהתחיל כסיפור הצלחה חסר תקדים בנדל"ן הישראלי, הפך לקטסטרופה לאחר שיזמי הפרויקט נקלעו לקשיים, נעלמו והותירו ... -
איך מכירים שכונה? מה יכול לייצג אותה?
20.01.14"איך מכירים שכונה? מה יכול לייצג אותה? האם אפשר לתאר אותה בלי להתייחס לתושביה? למה כן מתייחסים? על מה נעצרת העין? האם היא נוטה להתעכב על השבור והפגום או על השלם היפה? מה ערכו התיעודי של קטע קיר או חלון ראווה בודד? האם הוגן לחבר בין ציור מרחוב מרכזי לברז כיבוי בסמטה צדדית? נחוץ ריבוי או די בתמונה אחת מייצגת? חייבים להתייחס לקבוע? מה ערכו של המשתנה? האם החלקים מתחברים לכדי תמונה שלמה, או שהתמונה השלמה מתפרקת?"מתוך הבלוג המצולם של ציפה קמפינסקי.קדח... -
העיר הצומחת
15.01.14...עירונית, שזה אומר שאין מקום לעצים ליד הבית - או עצים מתחת לאף על חשבון השטחים הפתוחים מחוץ לעיר." "ההסבר הלכאורה מקצועי הזה הוא בריחה מאחריות, תירוץ נואל המסווה אזלת יד תכנונית. בשביל מה יש תכנון אם לא כדי להתמודד עם אתגרים מעין אלה. בשביל מה יש אדריכלים ומתכננים אם לא כדי למצוא דרך לאפשר, דווקא בעידן הצפיפות, גם טבע מחוץ לעיר וגם עצים בעיר. כל היתר הוא רק כסת"ח.""השילוב של צמחייה, ובמיוחד עצים נותני צל, בתוך המרקם העירוני הבנוי הוא נס אורבני בער... -
עיצוב דירת יוקרה בתל אביב
23.08.13... ניירות הטואלט קיבלו נישה צבעונית ומוארת, השמפו והמרכך קיבלו נישה זהה בתוך המקלחון, כל פרטי הקוסמטיקה מסודרים בארון שופע המגרות ומעליהם מראה גדולה שמגדילה את החלל עוד יותר ואפילו מכונות הכביסה והמייבש הוכנסו לארון גבוה נסתר מעין. הרצפה בחדרי הרחצה חופתה בגרניט פורצלן דמוי פרקט אשר משלים את הפרקט התלת שכבתי האמיתי איתו רוצף כל הבית. ריצוף העץ מגיע עד למרפסת רחבת הידיים ושם השתמשנו בדק איפאה אמיתי המאפשר הרחבה ויזואלית של חלל הפנים. מפאת אופיים ... -
הבית בקריית שמואל
12.05.13...רצון כי המחשב הביתי יישב בסלון כדי שהיא תוכל לצפות בטלויזיה כשהיא יושבת מול המחשב ולכן תיכננתי פרט נגרות - ארון מיוחד שהדלתות שלו נכנסות לתוך כיס ואינן מפריעות לצפות בטלויזיה . עם זאת כשבאים אורחים הארון סגור והמחשב נעלם מן העין . חדר השינה אורגן מחדש .ולמרות התרומה הקטנה לטובת המטבח הוכנסו בו שני ארונות בגדים גדולים והוא הפך לחדר שינה מפנק , מאורגן ועם הרבה איחסון . גם בגינה עשינו מהפך משמעותי. פתחנו יציאה לגינה מהסלון ויצרנו בגינה שני א... -
כיצד להגדיר "עיר" ? בעיה?
26.08.12...המולה, הדוחק והרעש. אלה דברים נלווים. העיר אינטנסיבית על מנת ומפני שהיא רב גוונית. זו מטרת העירוניות. אם כן, אנסה להגיד "אינטסיביות רב גונית" או "רב גוניות אינטנסיבית". הקורא יבחר בין שתי הגדרות אלה.אין ספק שהעיר הפיסית היא מעין "מיכל" עשוי שטח ציבורי (רחובות וכד') ולידם בנינים, רובם פרטיים. זה נכון גם כאשר אין אנשים בעיר. המבנה הזה והחלוקה הפיסית הזאת הן בנות קיימא, משך מאות שנים. האנשים המשתמשים במיכל הגדול הזה מתחלפים מידי דור, גם תכונותיהם מ... -
איכס! יש פה אנשים!
19.03.12...ה שיהיה הפשר - דבר אחר בטוח, ההשתלחות הפומבית במדרחוב מתירה את דמו, גם אם בתום לב ובבלי דעת ובלי כוונת זדון. היא מכשירה את הקרקע לג'נטריפיקציה חברתית ודיסינפיקציה אדריכלית של המדרחוב ומשחקת לידיהם של יזמי הנדל"ן הלוטשים אליו עין, כאמור בשיתוף פעולה עם סמוק עצמה, וכל זה במסווה של שימור ו'החזרת עטרה ליושנה'."אם נפרק ונפרוט את הטיעון של זנדברג נגיע לנקודה העיקרית עליה גם נכתב ב"זמן תל אביב" - באופן בלתי נמנע, האופי הייחודי של המתחם שממלא אותו כבר ע... -
זהר בשדרה, מחשבות על מחאה וארכיטקטורה
31.08.11... הדקיק של השדרה, מאכלסים את האוהלים אלו שמגדירים את עצמם כמפסידיה המובהקים. יחד עם זה התשתית האירגונית של שניהם דומה להפליא. תוכנית השדרה על ציר התנועה המרכזי והמדשאות משני צידיו זהה לחלוטין לחתך גובה דרך מגדל החושף את גרעין המעליות בליבו והדירות משני צידיו. המגדל הוא שדרה אנכית וההפך. הטיול לאורך השדרה מגלה כי האופן, או הצורה שבה רשמה עצמה המחאה אל תוך תשתית זו, הוא מעין מניפסט ספונטאני לארגון של קהילה. את המדשאות תפשו האוהלים ונתיב התנ... -
הלקוח ישלם למתכננת על השמטת קרדיט
25.08.11...מתן קרדיט על יצירה אדריכלית ללא קשר לזכויות היוצרים, קיבלה השופטת את טענת צברית לגבי עוגמת הנפש שנגרמה לה עקב באי מתן הקרדיט על ידי מגזין בנין ודיור. השופטת פסקה שהעוול נגרם על ידי בעל הבית שהתעקש לא להזכיר את שמה מתוך צרות עין, התעמרות וחוסר הגינות בסיסית, לצד רצון לקדם את עצמו בפרויקטים עתידיים תוך חסימת פניה עצמאית לאדריכל. על נושא זה נפסקו פיצויים בסך 30 אלף שקל בגין עוגמת הנפש. בנוגע למגזין בנין ודיור פסקה השופטת שגם אם היו זכויות יוצר...







